Zillion

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Timpie schreef:Je hebt hier voor- en tegenstanders van Zillion maar toch ben ik er zeker van dat diegene die er niet geweest zijn iets gemist hebben.
toch niet, als je hebt gezien wat ik en anderen hebben gezien, dan is Zillion, met alle respect, peanuts ;)
ok, twas een mooie discotheek, zoals de Noxx nu is, maar ik moet nog een goed gevoel hebben en dat gaf Zillion niet ;)

Globe, Bocca, Cherry Moon, Cirao, la Rocca, At The Villa, Extreme,... hadden toch dat speciale wat Zillion ni had.



party on :bom:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:Globe, Bocca, Cherry Moon, Cirao, la Rocca, At The Villa, Extreme,... hadden toch dat speciale wat Zillion ni had.
Uiteraard had de Zillion dat ook niet: 't zijn (waren) allemaal underground clubs die vooral dreven op de muziek, de ene al wat meer dan de andere. Zillion was gewoon een uitgaansconcept en imho hebben we iets dergelijks tot op vandaag niet meer gehad. Ik ben niet meteen de grootste fan van onze vriend Frank, maar toch chapeau daarvoor. Wie heeft er tegenwoordig nog de ballen (of is zo gek) om iets dergelijks uit de grond te stampen?

En voor de rest is er in Antwerpen niets te doen wat ook maar in de buurt van de Zillion komt: 't zijn allemaal feestjes voor en door wanna be's en posers.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

rizzo> schreef:
StevenR_73 schreef:Globe, Bocca, Cherry Moon, Cirao, la Rocca, At The Villa, Extreme,... hadden toch dat speciale wat Zillion ni had.
Uiteraard had de Zillion dat ook niet: 't zijn (waren) allemaal underground clubs die vooral dreven op de muziek, de ene al wat meer dan de andere. Zillion was gewoon een uitgaansconcept en imho hebben we iets dergelijks tot op vandaag niet meer gehad. Ik ben niet meteen de grootste fan van onze vriend Frank, maar toch chapeau daarvoor. Wie heeft er tegenwoordig nog de ballen (of is zo gek) om iets dergelijks uit de grond te stampen?

En voor de rest is er in Antwerpen niets te doen wat ook maar in de buurt van de Zillion komt: 't zijn allemaal feestjes voor en door wanna be's en posers.

correct, maar ivm het laatste : Sub-Scape in Capital is zowat het enige dat nog goed is ;) en af en toe die feestjes van Raphael (techno- "echte" electro)...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

StevenR_73 schreef:correct, maar ivm het laatste : Sub-Scape in Capital is zowat het enige dat nog goed is ;) en af en toe die feestjes van Raphael (techno- "echte" electro)...
Niet alleen Sub-Scape, maar in 't algemeen heeft Capital wel een straffe programmatie. 'k Kom/ kwam er graag, een paar keer ook zwaar scheef gegaan! :oops: :)
Ivm Raphael: waar is de tijd van Dozer? *zucht* Ik dacht dat ze een tijd terug nog een reuniefeest gedaan hadden...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

StevenR_73 schreef:
Timpie schreef:Je hebt hier voor- en tegenstanders van Zillion maar toch ben ik er zeker van dat diegene die er niet geweest zijn iets gemist hebben.
toch niet, als je hebt gezien wat ik en anderen hebben gezien, dan is Zillion, met alle respect, peanuts ;)
ok, twas een mooie discotheek, zoals de Noxx nu is, maar ik moet nog een goed gevoel hebben en dat gaf Zillion niet ;)

Globe, Bocca, Cherry Moon, Cirao, la Rocca, At The Villa, Extreme,... hadden toch dat speciale wat Zillion ni had.



party on :bom:

Over dat gevoel heb je gelijk, als je mijn reactie leest over de muziek bijvoorbeeld dan heb ik er nooit een goed gevoel bij gehad. Maar als je de infrastructuur en de acts bekijkt dan moet je toch wauw zeggen. En naar mening heeft iemand die dat nooit gezien heeft iets gemist. Maar is een kleine club met goed muziek en een echte sfeer beter om uit te gaan.
Daar ben ik 100 % zeker van. Maar toch moest je er eens geweest zijn.
Maar die andere 51 weken op een jaar zat je inderdaad beter in een echte club.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Timpie schreef:Je hebt hier voor- en tegenstanders van Zillion maar toch ben ik er zeker van dat diegene die er niet geweest zijn iets gemist hebben.

Je moest parkeren aan de kaaien en werd met een busje naar de ingang gebracht. Gewoonlijk mocht je dan in een rij van aan het naftstation tot aan de ingang aanschuiven. Eens je aan de ingang kwam mocht je langs een leger portiers passeren die allemaal een blik hadden van één verkeerd woord of beweging en je gaat er uit.

De discotheek zelf was groot, naar mijn mening te groot om echt sfeer te hebben. De dansvloer was druk en ik vond dat men er iets te gemaakt uit de bol ging. Op het gebied van sfeer was een kleine club veel beter.

De muziek was wisselvallig. 2 goede platen werden gevolgd door 3 slechte. Heb er nooit een avond gehad dat ik de muziek ok vond.

Het was er zeker nie goedkoop.

Ik weet nog dat er een avond was dat iedereen zakjes bloem kreeg om een soort van snowparty of zo te creëren. De bloem werd door iedereen in het rond gegooid over de dansvloer en als je zweet klit dat aan je lichaam... was geen goed idee hoor.

Maar één ding staat wel vast: het was er indrukwekkend. De belichting, de geluidsinstallatie, de inrichting, de acts en het niveau van de dancers was er top. Dat zie je nergens anders meer.
Volgens u zouden mensen die er nooit zijn geweest iets gemist hebben...

Toch haalt ge zeker 5 negatieve punten aan van deze dancing... Dit staaft uw argument niet echt he :roll:

Anyway, zoals ge aanhaalt in uw eerste zin, ik was er zeker geen voorstander van en ook geen legendary club in mijn ogen...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

Wil dat extra in de verf zetten. Het was er niet super maar je moest er eens geweest zijn voor de infrastructuur en acts.
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Donderdag en vrijdag waren toch serieuze feestjes hoor.....super of niet een héél goeie tijd gehad...8)
.
iemand trouwens ooit eens naar de feestjes geweest in die "dancing" in de buurt van de londen brug ?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Snickerke schreef:Donderdag en vrijdag waren toch serieuze feestjes hoor.....super of niet een héél goeie tijd gehad...8)
.
iemand trouwens ooit eens naar de feestjes geweest in die "dancing" in de buurt van de londen brug ?
Bedoelde hangar 29 van Waagnatie ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

Ik ben daar wel een paar keer naar de Fever party geweest.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ben der ook ne keer geweest "in men nadagen". Redelijk scheve bedoening toen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

Op de Fever party of in de waagnatie?

Fever had volgens mij een beetje het doel om het rijkere jong volk aan te trekken voor exclusive feestjes. Het ging zo ver dat men 5 euro voor een pint vroeg. Blijkbaar was dit een beetje van het goede teveel want het volk minderde en men heeft de prijzen terug omlaag moeten brengen. Volgens mij hebben ze al een andere naam ook.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Timpie schreef:Op de Fever party of in de waagnatie?

Fever had volgens mij een beetje het doel om het rijkere jong volk aan te trekken voor exclusive feestjes. Het ging zo ver dat men 5 euro voor een pint vroeg. Blijkbaar was dit een beetje van het goede teveel want het volk minderde en men heeft de prijzen terug omlaag moeten brengen. Volgens mij hebben ze al een andere naam ook.
Waagnatie. Twas daar in ieder geval in een loods aan het Bonapartedok.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Niet in waagnatie..was op de hoek van de Italialei en de Londenstraat...denk dat er vroeger een moskee was...Ik dacht dat het the Dome of zoiets noemde

Waren vooral (scheve) Goafeestjes en heeft denk ik maar een paar maand bestaan....
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Timpie schreef:Wil dat extra in de verf zetten. Het was er niet super maar je moest er eens geweest zijn voor de infrastructuur en acts.
dat is met de Noxx nu ook, en toch weiger ik :)

op dat vlak heb je gelijk, mensen die een schoon discotheek wilde zien moeste vroeger naar den Dockside, derna naar Zillion en nu Noxx (mss vergeet ik er nog)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten