Zillion

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2007, 11:32
Locatie: Antwerpen (Ekeren)

Bericht door Madness »

ik volg wicked!
fou zen feestjes waren af!
tot hier toe de beste ambeance (zonder ruzie in de keet) .kreeg gewoon kippenvel daarbinnen toen alles in mainroom mooi samenvloeide tot 1 grote show van muziek dans en licht !
maarjah...
ix!
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 jul 2005, 16:12
Locatie: Pepingen

Bericht door ix! »

Madness schreef:ik volg wicked!
fou zen feestjes waren af!
tot hier toe de beste ambeance (zonder ruzie in de keet) .kreeg gewoon kippenvel daarbinnen toen alles in mainroom mooi samenvloeide tot 1 grote show van muziek dans en licht !
maarjah...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Be part of past, present & future.
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 mei 2006, 19:54
Locatie: Huizingen

Bericht door Josse »

Kwam er ook geregeld over de vloer en ben het toch wel grotendeels eens met wicked; indrukwekkend qua geluid & belichting was de Zillion zéker :eek:

Lanvin's platenkeuze strookte daarentegen zeker niet altijd met mijn persoonlijke smaak, maar dan zocht ik mijn toevlucht beneden in de Exedra, waar de muziek mij nooit of te nimmer tegenviel 8)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 nov 2007, 20:49

Bericht door Tijsje »

van bij de opening tot bij de sluiting aanwezig geweest. man, dat was geen normaal kot. okay, muzikaal commercieler (alhoewel?), maar het entertainment, daar kon gans belgie een puntje aan zuigen.

spijtig genoeg heeft dat kot gans de belgische discotheek industrie kapot gemaakt, plotseling moest er overal bloot bij komen en fors investeren in licht, geluid en alles wat ge maar kunt denken.

verstraeten, ne zot van antwerpen tot in de limburg, maar hij heeft mij toch goei feestjes bezorgd.
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

:bom: Ben van begin tot einde in Zillion geweest. Was 22 toen ik er de eerste keer kwam en het WOW effect was immens. Had al vele legendarische clubs gedaan (opsomming zie GENERAL-nieuw? stel je even voor). De jaren van verstand kwamen eraan en we stelden vast dat we eigenlijk nooit veilig naar huis reden dus...Zillion was zeer welkom aangezien het voor ons bereikbaar was met de tram en 's morgens konden we de taxi nemen naar Linkeroever waar we toen woonden. Qua muziek was het idd commercieel, zeker omdat we ervoor naar club X gingen. Maar het was eens iets anders en vlakbij. We leerden er weer veel Hollanders kennen en het feest was vertrokken.
Zundayz heb ik 1 keer gedaan. Aan de deur werd de leeftijd (bij twijfel) gecontroleerd en iedereen wist wat te verwachten. Was er zelf geen fan van maar als ge er ni tegen kunt moet je er niet naar kijken,hé. Iedereen zijn mening over de club maar heb er geen spijt van dat ik het meemaakte. :alien:
Nikki
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

mijn mening : nooit binnengeweest en het lag niet zo ver van me thuis...het zei me niets, en het was geen discotheek die in het rijtje la Rocca-Café d'Anvers-Boccaccio-... thuishoorde.

voor diegene die het goe vonden, ze hebbe het gehad hé.
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vind die muziek toch goe ze mannen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ach ik zou er toch graag geweest zijn hoor die Zillion.
Het is zaterdag, ge weet niet wat doen dus ik kan al die Antwerpenaren goe begrijpen dat die naar de Zillion gingen. Om 80km te rijden nu niet, maar als het dicht bij huis is zou ik er toch gegaan zijn.
Paar afgezaagde platen ok, maar op part5 staat er daar toch wel een leuke zwever :D gaat verder in part 6
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

voor ons was da ook iets om naartoe te gaan als we ni wisten wat te doen .. kon gewoon langs de kaaien doorrijden tot in hemiksem, dus nooit control :) parking was gratis (als ge de juiste mensen kende alleszins) inkom .. tsja .. idem :)

toch een paar stevige feestjes meegemaakt daar in de mainroom ..

die zaal beneden hebben we zelf een paar keer mogen nuttigen om met wat maten plaatjes te draaien .. was zeer fun .. heb daar die avonden ook het licht gedaan, en zelfs dat was bakken met fun .. da bewoog naar alle kanten enzo (die lictbruggen) en knopkes gaste .. ni te doen .. azo veel .. en dan daar me u zatte botten wa op mogen tokkelen .. leuk ..

afin .. al bij al heb ik aan Zillion geen slechte herinneringen, integendeel.

;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

Hier is een mooi compilatiefilmpje, duurt wel 15 min. maar je krijgt vele sfeerbeelden vanaf dansers, publiek, showcase van tmf, club cool van tmf, lightshow. Alleen spijtig dat ze wat effecten gebruiken op de beelden maar dat is typisch Frank want die kan nooit van de knopkes afblijven.

:alien: :mrgreen: :roll: :D
http://83.217.66.14/zillion2/megamix2.html
Nikki
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ne maat van me had er eind jaren 90 een gold card. Ben is enkele keren mee geweest. Kweet ni, twas toch ni echt men ding. Druk, decadent, te groot,..... khad toch al andere dingen gezien.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

1 keer binnen geweest, idd indrukwekkend groot, die pompende dansvloer, die belichting, maar ook veeeeel te veel volk, kon amper bewegen op de centrale dansvloer en een keer er af, dan geraakte je er met moeite nog op. Muziek was ok, maar van helemaal a-commercieel (progressive) ging het opeens dezelfde avond nog naar super commercieel (genre drop that beat van ixxel)... beetje rare overschakeling

Ook 1 keer buiten blijven staan, een vriendin was 17 en je móest 18 zijn om binnen te mogen. Was echt de enige dancing waar dat zo strikt gevolgd werd herinner ik me. We konden andere oorden opzoeken met ons companietje van 5 man. Maargoed, ze konden het zich permitteren, 5 man meer of minder.
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Bericht door Timpie »

Je hebt hier voor- en tegenstanders van Zillion maar toch ben ik er zeker van dat diegene die er niet geweest zijn iets gemist hebben.

Je moest parkeren aan de kaaien en werd met een busje naar de ingang gebracht. Gewoonlijk mocht je dan in een rij van aan het naftstation tot aan de ingang aanschuiven. Eens je aan de ingang kwam mocht je langs een leger portiers passeren die allemaal een blik hadden van één verkeerd woord of beweging en je gaat er uit.

De discotheek zelf was groot, naar mijn mening te groot om echt sfeer te hebben. De dansvloer was druk en ik vond dat men er iets te gemaakt uit de bol ging. Op het gebied van sfeer was een kleine club veel beter.

De muziek was wisselvallig. 2 goede platen werden gevolgd door 3 slechte. Heb er nooit een avond gehad dat ik de muziek ok vond.

Het was er zeker nie goedkoop.

Ik weet nog dat er een avond was dat iedereen zakjes bloem kreeg om een soort van snowparty of zo te creëren. De bloem werd door iedereen in het rond gegooid over de dansvloer en als je zweet klit dat aan je lichaam... was geen goed idee hoor.

Maar één ding staat wel vast: het was er indrukwekkend. De belichting, de geluidsinstallatie, de inrichting, de acts en het niveau van de dancers was er top. Dat zie je nergens anders meer.
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Zillion was supergoed Vrijdag en Donderdag...zaterdag echter een te mijden plaats....

Wij stonden altijd achter de discobar (of daar toch ergens heel dicht in de buurt)..waar is den tijd.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast