Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

welcome!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2009, 14:22
Favoriete Clubs: Boccaccio,Cherry Moon,Lagoa...

Locatie: Geraardsbergen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Puma »

Wel ik zal dan het goede voorbeeld geven en eens beginnen met mezelf voor te stellen :D

Nickname: Puma
Leeftijd: 33
Woonplaats: Geraardsbergen
Beroep: Audi Brussels
Kids: 1 dochter, 1 zoon
Hobbies: Ontwikkelen van eigen websites,film en uiteraard MUZIEK!!!

Ik denk dat ik mezelf wel tot de "oude" garde kan rekenen die er toch bijna van in het begin wat bij was.
Nu ben ik de typische brave huisvader maar geloof me,dit is ooit wel totaal anders geweest lol..

Op 12 jarige leeftijd had ik de New Beat ontdekt die toen al aan een serieuze opmars bezig was in clubs zoals onderandere de Boccaccio in Destelbergen.
Uiteraard was ik op dat moment nog wat te jong om al discotheken te bezoeken dus hield ik het toen bij het beluisteren van de New Beat Take 1 >> 5 tapes op mijn kamertje en wat plaatselijke fuifjes hehe...

Op 14/15 jarige leeftijd begon ik al stilletjes uit te gaan in wat kleinere (en idd minder beruchte) discotheken in de buurt,zoals die in Sint Lievens Esse (Truweel,The Lenon en De Witte Hoeve en Tropicana,toen deze laatste nog een algemeen muziekgenre had).
De grotere discotheken begon ik dan te bezoeken toen ik een jaar of 16 was,de eerste echt grote beruchte plek waar ik dan ging was de Cherry Moon in Lokeren.
Je kan je al voorstellen dat ik daar als manneke van 16 serieus mijn ogen heb opengetrokken van de dingen die ik daar toen te zien kreeg haha..
Maar ik denk dat de details niet zo geschikt zijn om op een openbaar forum te beschrijven ;)

En ja,ik had al snel de smaak te pakken,ik had toen op 15 jarige leeftijd al veel oudere kennissen die al een tijdje naar de beruchte Boccaccio + La Rocca gingen en me dan ook regelmatig tapes bezorgden (ik werd verliefd op de muziek :cheers: ).
Samen met de Cherry Moon en de Exedra te Halle waren dit een tijd onze vaste plekjes waar we elk weekend serieus de bloemetjes buitenzetten ;)

Cherry Moon was dus 1 van onze vaste stekjes,zeker toen de Bonzai aan de opmars bezig was,zoals velen in die tijd hadden we dus van die Bonzai/Cherry Moon shirts aan die echt heilig waren voor ons en wat voelden we ons stoer haha.
Ook de Cirao te Waregem,At The Villa in Kobbegem,Extreme te Afligem en de Balmoral (en nog wat andere discotheken die we tussendoor eens bezochten) waren al nie langer veilig voor ons.
Onze weekend zagen er meestal als volgt uit:

Vrijdag: Cherry Moon ,Zaterdag: Exedra,Bocca,Lagoa en andere discotheken, Zondag: 's ochtends wat gaan nachillen in de Balmoral, Maandag: Extreme.

En tja,zoals bij velen had ik toen iemand leren kennen,en heb ik dan het uitgaansmilieu voor een 3 tal jaar ff op stal gezet.
Pas toen het gedaan was met die ex heb ik nog een jaartje serieus het beest uigehangen ( :pig: ) en toen heb ik er definitief een punt achter gezet.

Dit was zo kort samengevat the story of my life,ik zou er boeken kunnen over schrijven over al de dingen die ik heb meegemaakt in die 8 zware jaren maar die zal ik jullie besparen ;)
Zoals velen die de goede ouwe tijd hebben meegemaakt toen het uitgaansmilieu nog one big happy family was (daar zal de EVA ook wel voor iets tussen hebben gezeten lol) zou ik er ook alles voor doen om zo eens 1 nachtje te kunnen terug te gaan in de tijd,toen de techno/house scene nog echt nieuw en speciaal was.

Anyways,it's nice to be here.. 8)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door rizzo> »

Welkom Puma. EVA = stuikers :mrgreen:
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2009, 14:22
Favoriete Clubs: Boccaccio,Cherry Moon,Lagoa...

Locatie: Geraardsbergen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Puma »

rizzo> schreef:Welkom Puma. EVA = stuikers :mrgreen:
Thx man :cheers:
Wel EVA's vond ik eerder nogal feel good/zweverige/ik loop zo heet als een konijn dingetjes looool..
Vooral van de donkerblauwe ankertjes kon een mens nogal smoelen trekken haha :D
(Geen idee of ik dat mocht posten,maar dan zal een modje het wel terug verwijderen haha :P )
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door rizzo> »

Bwah, onder de term "plakkers" weten de mensen ook wel welke buzz ze opriepen. 't Is hier een tolerant board en ik vind dat dat er gewoon mag bijhoren gezien het concept. Niet alleen de muziek, de clubs, het nieuwe, het inspirerende van in de tijd hebben het gemaakt tot wat het is maar ook de pillen en alle andere geestesverruimers speelden hun rol. Zo is dat.

Voor de rest worden alcohol, chocolade, koffie en tabak volop gepropageerd en dat moet volgens de maatschappijnorm kunnen. Waarom zouden een aantal brave family men and women hier niet wat nostalgisch mogen doen? :D
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2009, 14:22
Favoriete Clubs: Boccaccio,Cherry Moon,Lagoa...

Locatie: Geraardsbergen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Puma »

rizzo> schreef:Bwah, onder de term "plakkers" weten de mensen ook wel welke buzz ze opriepen. 't Is hier een tolerant board en ik vind dat dat er gewoon mag bijhoren gezien het concept. Niet alleen de muziek, de clubs, het nieuwe, het inspirerende van in de tijd hebben het gemaakt tot wat het is maar ook de pillen en alle andere geestesverruimers speelden hun rol. Zo is dat.

Voor de rest worden alcohol, chocolade, koffie en tabak volop gepropageerd en dat moet volgens de maatschappijnorm kunnen. Waarom zouden een aantal brave family men and women hier niet wat nostalgisch mogen doen? :D
Eigenlijk heb je wel gelijk,toen ik destijds lid was op een bodybuilding forum zat men ook openlijk te praten over wat en hoeveel men gebruikte,anabolica dan wel.
En ik denk trouwens niet dat er hier eentje van de federale gaat op de loer liggen om mensen lastig te vallen die in het vorig decenium aan de bollen of aan de snuif hebben gehangen :P
Moest je hier nu zitten dealen ofzo ok,dat is dan weer een heel ander paar mouwen natuurlijk.

Ach ja weet je,het hoorde er gewoon bij.. 95% van de mensen die toen uitgingen in die beruchte discotheken gebruikten wel eens iets,of zelfs heel veel :oops:
Anders hou je 4/5 dagen non stop uitgaan zonder slaap natuurlijk niet vol ;)
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door rizzo> »

Puma schreef:En ik denk trouwens niet dat er hier eentje van de federale gaat op de loer liggen om mensen lastig te vallen die in het vorig decenium aan de bollen of aan de snuif hebben gehangen
't Loopt bij de politie vol met gebruikers, ex-gebruikers, traficanten, dealers en ander louche volk. Da's ook niet bepaald een geheim. De Tijuanacartels verbleken er bijna tegen :mrgreen:
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2009, 14:22
Favoriete Clubs: Boccaccio,Cherry Moon,Lagoa...

Locatie: Geraardsbergen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Puma »

rizzo> schreef:'t Loopt bij de politie vol met gebruikers, ex-gebruikers, traficanten, dealers en ander louche volk. Da's ook niet bepaald een geheim. De Tijuanacartels verbleken er bijna tegen :mrgreen:
Ja we hadden er vroeger ook zo eentje,toen die jong was het grootste varken dat je je maar kan voorstellen,op latere leeftijd was die dan instructeur geworden bij de toenmalige rijkswacht in het Brusselse.
Het blijft me een raadsel hoe dan zo iemand aan zo een possitie komt maar goed.. ;)
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2010, 10:10

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door GarraNegra »

Nieuw hier, bijna 38 jaar, dus juist van leeftijd om het begin mee te maken, alleen het geld ontbrak nog als scholier :)

Woon nog altijd in het noorden van Antwerpen, dus heb het ontstaan van de Globe meegemaakt, was tenslotte de local place to be. Voor de rest, regelmatig is een fuif bezocht, maar vooral de toer doen, Globe, Q, The House in Niel, Fauna en Barocci.

Nog steeds is het de enigste soort muziek waar ik naar luister, maar nu ik wel geld heb ga ik wel iets minder zwaar weg, tenslotte een gezin nu en dat gaat voor.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

welkom in ons midden :mrgreen: :mrgreen:


een ancien ;-)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door ©®TM »

Puma schreef:Ja we hadden er vroeger ook zo eentje,toen die jong was het grootste varken dat je je maar kan voorstellen,op latere leeftijd was die dan instructeur geworden bij de toenmalige rijkswacht in het Brusselse.
Het blijft me een raadsel hoe dan zo iemand aan zo een possitie komt maar goed.. ;)
klassieke verhaal v stroper/boswachter mss?
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2021, 14:15

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Silvio Aquila »

Hey,

Hoi hier een Nederlander met een grote passie voor retro muziek!
Arend Hebers is mijn naam en ik kom uit Bourtange (provincie Groningen) te Nederland. Ik ben geboren op 23 januari 1984 en ben werkzaam als conciërge op een middelbare school in Drenthe.
Hiernaast ben ik tevens dj onder de naam Silvio Aquila, veelal draai ik (Early) Hardstyle en soms nog wat dingetjes erbij... Ik heb oa gedraaid op Decibel Outdoor, Back 2 School en Hardclassics in Nederland.
Ik hoop hier veel muziek kennis, verhalen, nostalgie en tracks te kunnen halen.

Bedankt voor jullie tijd om dit te lezen en een fijn weekend gewenst alvast!

Groetjes...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door djginod »

Bourtange, over oldschool gesproken... :P

Welkom hier !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten