Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Was al een tijdje geregistreerd, maar 'k had me nog ni voorgesteld (en was 't forum beetje uit het oog verloren :oops: )

'k Ben 27j., afkomstig uit Aalst, mijn nick is gekozen naar een plaat (Brainbug - Nightmare) uit de periode dat het discotheekleven voor mij nog moest beginnen. 'k Was vooral "actief" in de periode '97-'01, toen bezocht ik vooral Illusion, CherryMoon, Extreme en in mindere mate Obsession, BBC, Ckomilfoo, enz..

Ik kom hier puur uit nostalgie en hoop nog veel info, beeldmateriaal en anekdotes omtrent verdwenen clubs te kunnen lezen, met een (g)oud setje als achtergrond muziek, dat spreekt vanzelf ;)
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom allebei...
grtz
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

Bij deze, welkom op dit wicked forum brainbug & Flavour :D

Hoop hiermede dat jullie hier een fijne tijd op dit forum kunt besteden
Afbeelding
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2007, 00:47

Bericht door Flavour »

Dank u !!!! 8)
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Welkom to Legendary Clubs ;)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 jan 2007, 12:23
Locatie: Aalst

Bericht door brainbug »

Bedankt! :)
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

Kristof,
26j

alles is begonnen in Zottegem:
atmozphere, VILLE DE FOUS,swingfabriek, THE MOVE en nu terug swingfabriek
verder: de Krypton,truweel en INSOMNIA
maar vooral KOZZMOZZ (int begin da ik ging int kuipke),Ilovetechno,Groove City,antwerp is burnin...
cafe d'anvers,Fuse,pulse,lagoa

ben echt goe beginnen uitgaan rond 99 dus den zwaren oldskool heb ik wel vree gemist

ben zware new beat fan dus alster nog mensen zijn die da wijs vinden, pm mij maar es; ik 'zoek' ook wel altijd vinyls dervan
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Hey!
'k Heb me nog net voor het jaareinde aangemeld! Ik ben DocPop of Tom, maar de meesten noemen me Poppers (néé, niet wat de meesten meteen denken 8) !). Ik ben een schrikkelkindje van '76 en afkomstig van Leuven, maar woon sinds een tijdje in Berlijn. Ik werk als kunstcriticus, tentoonstellingsmaker en ook als muziekjournalist. Hier in België cover ik onder andere de dance voor het boekske Gonzo Circus.
Sedert de vroege jaren 1990 heb ik al een tamelijk feestelijk parcours afgelegd (ook deep housefeestjes mee georganiseerd onder de naam Oase de Pleasure en wel 't een en ander beleefd) en dat ben ik van plan nog een poos verder te zetten.
Tegenwoordig gebruik ik dan het excuus "'t Is om wat research te doen voor een artikelke" als ik zwaar ga feesten en dat is vrij veel. Berlijn heeft dan ook een gigantische scene, er is voor velen wat wils en nog veel te ontdekken... Natuurlijk volg ik wat er in de Lage Landen gebeurt nog op de voet en ik zak geregeld terug af, onder meer om uit te gaan.
Want ja, ik geloof in een Belgische traditie in een internationale muziekgemeenschap!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Welkom Dr. Poppers: weeral een ancien :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

hallow iedereen. Kzit hier ondertussen al enkele dagen op het forum , tijd om mij eens kort voor te stellen.

Ik ben dus Filip aka Dj Licious. Ik draai voornamelijk after en retro (la bush , cm , ...) Ik draai normaal gezien de zaterdag @ kings. Soms ier zo een lokaal feestje/fuifke. Komende zaterdag magk in pulse draaien. Das wel een hele eer aangezien george zowat mijn god is :)

Ik ben woonachtig te Lembeke (Eeklo) en ik woon nog bij m'n ouders :)

Ik ga uit sinds mijn 16 jaar. Eerst zo naar plaatselijke fuiven , maar vanaf mijn 18e (auto/rijbewijs) ben ik toch meer en meer de discotheken gaan opzoeken. Mijn eerste discotheek was CM toen ik nog 16 was. (keertje liegen tegen de ouders , ge kent da wel ;) ) Kwas meteen weg van da kot , binnen gekomen en staan shaken tot 7 uur :) . Maarja twerd al vlug een jumpkot en kging toen alleen nog maar naar fuifkes e. Andere discotheken waar ik later veel ging waren La Bush , rond et fonteintje ; Kokorico omdat et zo dichtbij is , maar daar zien ze mij nietmeer terug. Kheb ook veel tijd in de Replay doorgebracht! Da was echt een goed kot met quality sounds (ook veel retro) en een super sfeerke.Jammergenoeg is het gesloten.
Nu zit ik vooral in Club two , Creamm , Kings. Soms een keertje naar Pulse , maar das nogal ver rijden!
Clubs to do! : La Rocca , Fuse , Mushroom , Illusion

Ik luister sinds m'n 11 jaar naar tapekes van La Bush , Cm , carat , maxx , La mar,... en kheb hier een hele collectie liggen :)
Ik kreeg die van mijn buur die toch al iets ouder is en die zat daar veel.
Ik zal die wel eens digitalliseren als ik eens tijd heb :p

Weet er toevallig niemand of er lege cd'tjes bestaan van 90 minuten en waar die te verkrijgen zijn?

Beatz & Greetz ...
Licious
A world of imagination
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

welcome Licious


die lege cd'tjes van 90 bestaan, heb die hier ooit os op't werk per ongeluk besteld .. of ge die ook in de huis- tuin- en keukencomputerwinkel vind weet ik niet :P
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

bouq schreef:welcome Licious


die lege cd'tjes van 90 bestaan, heb die hier ooit os op't werk per ongeluk besteld .. of ge die ook in de huis- tuin- en keukencomputerwinkel vind weet ik niet :P
wete toevallig het merk nog?

thx
A world of imagination
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Welkom aan de nieuwkomers van Legendary clubs ;)
Afbeelding
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

welkom iedereen die ik nog niet heb gehad :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

iedereen welkom he en zoals zuka zegt woef woef
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast