Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Hello

Naam: Tom Mampaey aka DJ A-TOM-X
Leeftijd: 29
Interesses: Muziek, films & mijn vriendin Sylvie en zoontje Maico waar ik heel veel van hou
Beroep: bediende + DJ (ex-resident Obsession, guest Illusion Retroclassix)
Favoriete clubs: Cherry Moon, Illusion, Extreme, Montini, Planet Hardcore, Club X, Carat, .... teveel om op te noemen
Grootste wens/uitdaging: User Mie! een fan van mij maken (want dat is niet echt het geval heb ik hier al meerdere keren gelezen) & nog vele feestjes mogen draaien in Illusion.

Dit forum is echt wel knap, vele leuke zaken teruggevonden van ver vervlogen tijden. Keep up the good work!
Laatst gewijzigd door A-TOM-X op 17 sep 2006, 21:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

A-TOM-X schreef: Grootste wens/uitdaging: User Mie! een fan van mij maken (want dat is niet echt het geval heb ik hier al meerdere keren gelezen)
Allereerst, WELKOM!

User Mie! is geen gemakkelijke, als je doelt op het feit dat ze zei dat je met de retro steeds dezelfde dingen speelt moet ik haar wel gelijk geven MAAR ik baseer me vooral op vroegere tapes en de obsession retro's... ik weet het publiek vraagt daar waarschijnlijk grotendeels zelf achter maar toch...
Wat je talent en feeling voor de muziek betreft zijn we het allemaal eens dat je daar tonnen van bezit!
Alleeen zou ik is graag een tape of cd van Dj A-Tom-X tegenkomen waar ik op voorhand niet de helft van kan voorspellen! Ik zou er zeker van genieten!

Groetjes en have fun hier!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

djaxxie schreef:
A-TOM-X schreef: Grootste wens/uitdaging: User Mie! een fan van mij maken (want dat is niet echt het geval heb ik hier al meerdere keren gelezen)
Allereerst, WELKOM!

User Mie! is geen gemakkelijke, als je doelt op het feit dat ze zei dat je met de retro steeds dezelfde dingen speelt moet ik haar wel gelijk geven MAAR ik baseer me vooral op vroegere tapes en de obsession retro's... ik weet het publiek vraagt daar waarschijnlijk grotendeels zelf achter maar toch...
Wat je talent en feeling voor de muziek betreft zijn we het allemaal eens dat je daar tonnen van bezit!
Alleeen zou ik is graag een tape of cd van Dj A-Tom-X tegenkomen waar ik op voorhand niet de helft van kan voorspellen! Ik zou er zeker van genieten!

Groetjes en have fun hier!
De job van een dj is de mensen op de dansvloer krijgen/houden. Helaas kan je nooit voor iedereen goed doen. Zeker met retro verwacht men meer dan anders bepaalde platen te horen. De massa bepaalt dus eigenlijk wat er gedraaid wordt.
Ik ga akkoord dat er platen in mijn playlist zitten dezelfde zijn, maar ik denk niet dat dit bij mij meer is dan bij andere dj's in Illusion. Kijk maar naar Jan en Komakino.
Ter vergelijking in Obsession draaide ik telkens sets van 2,5 uur op de topuren en in Illusion een uurke. Op dat uurke moet ge uw plaats bewijzen dus veel tijd om te experimenteren krijg je niet.
Enfin, tegenwind krijg je altijd wel eens maar ik ga daar echt niet wakker van liggen. Kom op 2 oktober maar naar de Magic party in Illusion, je zal daar een heel andere playlist van mij te horen krijgen.
djginod

Bericht door djginod »

Hee A-TOM-X !!! Alles oke !!! De titel van de plaat die je nog zocht, (ik doe het maar even via deze weg :-o :cool: ) is er eentje uit 1993: God's Groove met Prayer Three !!! Staat ook op Illusion 6 (cd 2 !)
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

djginod schreef:Hee A-TOM-X !!! Alles oke !!! De titel van de plaat die je nog zocht, (ik doe het maar even via deze weg :-o :cool: ) is er eentje uit 1993: God's Groove met Prayer Three !!! Staat ook op Illusion 6 (cd 2 !)
Hi Gino

Alles goed man, bedankt voor de titel!
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006, 17:04

Bericht door wesley. »

ik ben nieuw hier en stel mij dus even voor:
ik ben wesley uit waregem daar waar de ENIGE en ECHTE cirao was
spijtig genoeg heb ik deze net niet mee gemaakt
ik ging vroeger meestal uit naar extreme (op maandag) , la bush, cherrymoon, ... (overal waar het goed was)
spijtig genoeg is deze tijd voorbij, gelukkig bestaat er nog zoiets als tapes en cd's om deze tijd te doen herleven


het ziet er mij hier een tof forum uit en ik denk wel dat ik het hier naar mijn zin zal hebben

groeten W.
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Alvast welkom!! 8)
Afbeelding
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

hallo wesly uit waregem, welkom streekgenoot!!!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006, 17:04

Bericht door wesley. »

thx

ads vanwaar ben jij afkomstig als ik vragen mag?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zulte 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006, 17:04

Bericht door wesley. »

zulte, da ligt bij wijze van spreken aan mijn achterdeur das altijd wel leuk om te horen da er nog zitten van de streek
something for your mind, your body and your soul
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

yep, vind ik ook, maar bij ons zeggen ze dat waregem "onze lochting" is :D :D :D :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006, 17:04

Bericht door wesley. »

héhé da heb ik nog gehoord maar ja waregemaars en zultenaars komen goed overeen en daarbij het is niet waregem of zulte het is zulte-waregem hé :-) :-)
something for your mind, your body and your soul
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

yep, svzw, maar voor mij persoonlijk is het wel rsca, en niet svzw!!! 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2006, 17:04

Bericht door wesley. »

voor mij is het dus svzw (vroeger ksvw) maar ja das elk zijn keuze hé, rsca staat wel enkele trapkes hoger dan svzw maar we doen het toch niet slecht met ons klein budget (allé ja vorig jaar toch niet ... )

greetz W
something for your mind, your body and your soul
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten