Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Dr. Poppers »

Welgekomen Roeler! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

welcome!!!!

fucking kamer man!!! wanneer feestje????? mss daar eens een reunion organiseren????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door beatstar »

Hallo allemaal,

Ik vertoef hier nu al een tijdje en realiseerde me dat ik me nog niet had voorgesteld.

Ik ben beatstar, 34 jaar en kom uit het zuiden van Nederland. Via Belgische vrienden uit Antwerpen kwam ik in 1988 in contact met New Beat en ik was meteen verkocht! Ik vond de muziek geweldig en kopieerde gretig al hun cassettes. Sindsdien ben ik begonnen met het sparen van New Beat. In het begin lukte dit maar mondjesmaat, maar sinds de opkomst van internet en sites als Ebay, Marktplaats en Discogs is het paradijs voor mij opengegaan. Nu heb ik een aardige collectie en bijna alles heb ik al omgezet naar mp3.

Destijds was ik te jong om uit te gaan en heb ik al dat moois moeten missen. Gelukkig was er The Sound Of B op 30-4-09 in The Temple en daar heb ik m'n hart kunnen ophalen. Op de originele plek, met het originele licht, de originele dj's en de originele muziek. Het was geweldig!!!

Ik ben blij om op dit forum te zijn. Ik vind het hier erg leuk.

groeten,

Beatstar
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door lemant »

Welkom, veel interessante aanwinsten deze week :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 okt 2007, 19:01

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door oscar »

Mij even terug melden, lijkt dat ik nieuw ben maar voor de upgrade van dit forum enkele maanden terug stond ik terug op newbie, gene erg.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door pascal78 »

oe meer zielen, hoe meer peis en vree :scratch: of zoiet
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door svandamme »

Ik ben Stijn , kom van Ieper,

toen ik 15 was begonnen in 't Munchenhof in Langemark, om dat het de enige keet was die bereikbaar was in velo... niet al te spectaculair, maar je wil weg en dat was in de buurt.

Dan op zondag middagen naar Roeselare beginnen gaan, vergeten hoe dat heette , in de stations buurt, rechts niet ver van 't frietkot... lang maar smal gedoe, met DJ Bolle, razzia's en gesloten.
Ik dacht dat het vroeger de Pacha heette, maar toen ik er ging was het iets anders van naam..

Dan op mijn 17 een ferme uitspatting gehad... overal rond beginnen tjolen.. Aktivy in pecq op donderdagen, met de Galaxie Dj's, tot en met Extreme op maandag...
School was in die tijd een probleem, en ze hebben me een korte tijd voor mijn 18 binnengestoken in Ruiselede, wegens dak weken niet thuis kwam, en met dingen bezig was die niet kosjer waren (well duh, hoe trek je anders een weekend van donderdag avond tot dinsdag avond.. !!?) :D

Vervolgens naar de Rocca beginnen gaan, wat niet evident was omdat de blonden buitensmijter een serieus obstakel was bij momenten.

En opeens was daar ATV in the Holy Ghost, ben er van begin tot einde bijna elk weekend geweest.
de verhuis naar de Palm Beach nog gedaan, 1 keer geweest, ik geloof dat het oudjaars avond was, maar 't viel me tegen...

Dan nog een tijdje Rocca terug, en wat omzwervingen... om dan in 2001 bij de catacombes terecht te komen... nog een zware periode... Elk L.Ivory fuif was ik van de partij... Tijdje de website voor de cata gedaan (catacombes.soulvision.be bestaat nu niet meer). Maar ik ben dan in Rotterdam gaan wonen/werken. en 't werdt moeilijker om weg en weer te rijden... na de razzia en renovatie was het ook minder leuk... en stil gevallen...

tegenwoordig geen goest meer , kvind ook niet echt mijn goesting mee in de huidige clubs... tis al veel te proper, en de huidige muziek doet ook niet meer wat de vroegere muziek deed
De underground sfeer zoals bv ATV in de kerk vindt je gewoon niet meer terug. Mensen rijden ook geen afstanden meer voor clubs.. vroeger reden we 150 km om naar een kot te gaan, en je kwam overal de zelfde gasten tegen... precies rondreizend meubilair ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door rizzo> »

svandamme schreef:Ik tegenwoordig geen goest meer , kvind ook niet echt mijn goesting mee in de huidige clubs... tis al veel te proper, en de huidige muziek doet ook niet meer wat de vroegere muziek deed
De underground sfeer zoals bv ATV in de kerk vindt je gewoon niet meer terug. Mensen rijden ook geen afstanden meer voor clubs.. vroeger reden we 150 km om naar een kot te gaan, en je kwam overal de zelfde gasten tegen... precies rondreizend meubilair ...
Friggin' amen to that. Dat waren nog de tijden van The Happy Family :cheers: :mrgreen: 8)

Vroeger was iedereen gemotiveerd om uit te gaan. 't Is voor mij al teveel om nog buiten te komen. Als ik zie hoeveel km's we vroeger afmaalden en welke trajecten. Maar allemaal méér dan de moeite waard, ook nu nog na al die jaren heeft dat een bijzonder plaatsje in mijn hart en geheugen. Happy Happy Joy Joy.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door lemant »

svandamme schreef: Dan op zondag middagen naar Roeselare beginnen gaan, vergeten hoe dat heette , in de stations buurt, rechts niet ver van 't frietkot... lang maar smal gedoe, met DJ Bolle, razzia's en gesloten.
den Eros?

Welkom aan boord trouwens :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

of de strip????

t munchenhof..... is daar ook nie een dancingske geweest of een concept????

kan er niet opkomen..........
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

svandamme schreef:Ik ben Stijn , kom van Ieper,

toen ik 15 was begonnen in 't Munchenhof in Langemark, om dat het de enige keet was die bereikbaar was in velo... niet al te spectaculair, maar je wil weg en dat was in de buurt.

Dan op zondag middagen naar Roeselare beginnen gaan, vergeten hoe dat heette , in de stations buurt, rechts niet ver van 't frietkot... lang maar smal gedoe, met DJ Bolle, razzia's en gesloten.
Ik dacht dat het vroeger de Pacha heette, maar toen ik er ging was het iets anders van naam..

Dan op mijn 17 een ferme uitspatting gehad... overal rond beginnen tjolen.. Aktivy in pecq op donderdagen, met de Galaxie Dj's, tot en met Extreme op maandag...
School was in die tijd een probleem, en ze hebben me een korte tijd voor mijn 18 binnengestoken in Ruiselede, wegens dak weken niet thuis kwam, en met dingen bezig was die niet kosjer waren (well duh, hoe trek je anders een weekend van donderdag avond tot dinsdag avond.. !!?) :D

Vervolgens naar de Rocca beginnen gaan, wat niet evident was omdat de blonden buitensmijter een serieus obstakel was bij momenten.

En opeens was daar ATV in the Holy Ghost, ben er van begin tot einde bijna elk weekend geweest.
de verhuis naar de Palm Beach nog gedaan, 1 keer geweest, ik geloof dat het oudjaars avond was, maar 't viel me tegen...

Dan nog een tijdje Rocca terug, en wat omzwervingen... om dan in 2001 bij de catacombes terecht te komen... nog een zware periode... Elk L.Ivory fuif was ik van de partij... Tijdje de website voor de cata gedaan (catacombes.soulvision.be bestaat nu niet meer). Maar ik ben dan in Rotterdam gaan wonen/werken. en 't werdt moeilijker om weg en weer te rijden... na de razzia en renovatie was het ook minder leuk... en stil gevallen...

tegenwoordig geen goest meer , kvind ook niet echt mijn goesting mee in de huidige clubs... tis al veel te proper, en de huidige muziek doet ook niet meer wat de vroegere muziek deed
De underground sfeer zoals bv ATV in de kerk vindt je gewoon niet meer terug. Mensen rijden ook geen afstanden meer voor clubs.. vroeger reden we 150 km om naar een kot te gaan, en je kwam overal de zelfde gasten tegen... precies rondreizend meubilair ...

welkom zou ik zeggen!!!!! :afro: :afro:

een ancien..... geen zotte verhalen??? :mrgreen: :mrgreen: kwestie van het ramptoerisme hoog te houden.... :mrgreen: :pirat:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door svandamme »

Wilde verhalen?

1e keer dat ik naar de Villa in de Kerk ging...was al eens geweest toen het nog de holy ghost was.
ik nog altijd geen auto. Moest dus anderen zot maken om te gaan.
Was een ferme francaise die in onze moeder's frituur werkte, die had nog een geshifter vriendin, ze waren alle 2 een jaar of 4-6 ouder dan ik... Maar Allebei geen goest om weg te gaan, en ik had net een de flyer van de Villa in de Kerk in mijn handen.

Moet gaan, allez, kom , tis in de holy ghost, ben daar nog geweest, das niet te doen
De andere 2 moe, geen goest, nie willen, ik blijven zagen.

Uindeindelijk zover gekregen, wij er naar toe.
De ganse rit ernaar toe, "en ge kunt zien dat het goed is, of anders zal 't je beste keer nie zijn en kun je voor de rest van uw dagen met uwe velo gaan clubben en dit en dat"


We komen daar toe, en het was ATV in de kerk ... Compleet in orde dus.
Er staan daar een nest langharige italianen in bende, 4 op een rij.. de middelste kijkt haar recht aan.
En ze krijgt een colere.
Wat is dat met den dien, en hij moet nie peizen dat em mij kan hebben, pattati patata...
zij met 2en de wc's in , ik sta daar alleen. Mager schriel manneke...
Komt dien italiaan naar mij...

c'est quoi ca avec elle?

Ik denk, ik maak me er hier van af, kwil gene boel.

Kzeg em, no worries, z' is ambetant vanavond, tis den tijd van de maand peis ik... volgende keer zal ze wel vriendelijker zijn...

zegt em "toi, t'es mon copain, si quel q'un t'emerde, tu vien a moi, ta besoin quelque chose, tu viens a moi".

*eeh. ok, merci (ik denk, ik kom hier nooit meer terug)

Wat denkt ge, de week erop, d'ander 2, willen naar ATV... ik probeer ze nog naar de Rocca te sturen, geen avance... maar thuisblijven is geen optie, dus ik mee naar ginder.


lang verhaal afkorten : Ze is nu getrouwd met dien gast, ben nog naar de trouw geweest, waar nonkel Enzo van Noord Frankrijk ook was.
Ik dans met een dochter, dien nonkel kijkt me met vieze muil aan.. Ik vraag aan de touwer, wat ist met em... zegt em. ca c'est mon parent... comme le godfather... et tu dance avec sa fille...

owwwkaaay



Ben nog met dat nest italianen meegeweest na de ATV, zondag morgen, ergens in een of ander mijnwerkers stadje in de walen.. zaten daar op een trapke toefen te smoren.. komt er een flik af... ik verschiet me bijna een ongelukt.. bleek zijn cousin te zijn... die naar zijn werk gin... op 't fliekenkot, waar dat trapke bij hoorde... :clown:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door rizzo> »

Vroeger had je nog van die echt ongure types. Heb toch enkele keren in de periode '94-'95 geweten dat er in het clubbingmilieu een blaffer discreet getoond werd. B.v. schriele kleine Marokkaan die onder de pillen aan het dansen is en die owv een lonkend marginaal bodybuilderstype even z'n leren vest opzij doet om te laten zien dat hij z'n beste vriend bijheeft... Voor de rest allemaal zachtaardige types eigenlijk die maffiose kerels en nooit échte problemen gehad, integendeel zelfs, een aantal keer goed geholpen geweest.
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door svandamme »

er zaten er wel een paar serieus ambetante typen tussen... teveel tony montana binnen en zovoort..
maar aangezien ik bij de main man geapprecieerd was had ik weinig last... Ben nog eens mee gaan vieren in de Rocca, dat een van de oudere uit dat groepke de dag erop voor 6 maand binnen moest voor gewapende overval of zoiets... Weet zijn naam niet meer, maar twas ne serieuzen typ, lank grijzend krulhaar, jeans en cowboy botten... Wiskey fles in de ene hand, en om 't half uur een ander mokkel in de andere hand :D
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:06

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door nouskes »

Ik zal mezelf ook maar even voorstellen, wie weet kom ik hier volk tegen van vroeger :mrgreen:

Ik ben Annouschka, 29 jaar en woonachtig te Menen, vroeger (voor ik ging samenwonen met m'n man) heb ik mijn hele jeugd in Wetteren gewoond..

Ik had eigenlijk al heel vroeg door dat house het van het was voor mij... het begon allemaal met Bonzai.. een vriendin van mij haar neef was DJ Looney Tune.. die kwam bij ons aan het zwembad draaien (was echt het prille begin voor hem), de Warande waar er iedere vrijdagavond avondzwemmen was met discobar en bbq :mrgreen:

Ik was toen een jaar of 12 en vond het uiteraard de max :mrgreen: toen voor het eerst naar een Bonzai party geweest, was ergens in Smetlede of Serskamp (weet het niet goed meer) en daar den tijd van m'n leven gehad..

Daarna af en toe eens mogen weggaan (tot 12u :? ) naar den Blitz in Wetteren, rond m'n 14de mensen van Lede leren kennen en ieder weekend naar de Lelie geweest een gewone discotheek (te vergelijken met de witte hoeve) waar om house gedraaid werd maar ook slows enz.. verder nog vele zondagnamiddagen versleten in Donks Pub.

Rond m'n 15de de eerste keer naar Kabarka geweest en dat was echt een openbaring voor mij.. sedertdien was Kabarka m'n 2de thuis, heel veel vrienden leren kennen daar, vrienden voor het leven zelfs.. bangelijke momenten meegemaakt :)
Toen werd Cherry Moon hardcore en was ik steeds meer daar te vinden, Kabarka werd toen gesloten en het is nooit meer hetzelfde geweest ginder :(
Een hele hoop van vroeger kwamen we toen nooit meer tegen, die hadden Kabarka ingeruild voor Illusion :?

Nog enkele discotheken die ik gedaan heb zijn:
Spirit
Sirocco
La Rocca
La Bush
The Fix
Fauna
en nog een paar ze maar ben ze vergeten (het alomgekende zwart gat in het geheugen :afro: )
jammergenoeg nooit naar Club X geweest (shame on me :oops: )

En verder nog enkele legendarische feestjes (in mijn ogen toch) meegemaakt zoals Thunderdome 97 - 98 - 99
Mysteryland 98 - 99 (in en outdoor)..
Shadowlands 98 in de Brabanthallen in Leuven (my god :mrgreen: )
enz enz

Waar is den tijd naartoe?? Kzou er geld voor geven (zoals velen hier denk ik) om nog eens 1 avond terug te mogen keren :(
Laatst gewijzigd door nouskes op 03 nov 2009, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast