Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lekker, maurizio, alhoewel de andere kant vd plaat even goed is :)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Hij is in La Rocca toch ook vaak gedraaid hoor !!! :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door dj_neo »

Moet zalig zijn om lyot te horen in Amnesia met zo'n soundsystem.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re:

Bericht door Sirocco »

StevenR_73 schreef:lekker, maurizio, alhoewel de andere kant vd plaat even goed is :)
Inderdaad.... en heel misschien zelfs beter :eye:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door StevenR_73 »

eigenlijk wel, een schaamhaartje verschil in kwaliteit :mrgreen:
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2008, 00:16

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Jacky Mickx »

Beste collega's,

Ik lees dit forum nu een jaar of zo, en heb al een hele tijd geleden mezelf geregistreerd, wat stevig mislukte :eye:

Alsnog binnengeraakt (precies de Rocca waar ge als snotneus tot zes keer toe op een avond werd geweigerd) en dus klaar voor uren lang getetter en verder gelees van ieders feestverhalen uit de tijd dat de dieren al lang niet meer spraken, tot ge is goed naar uwen teddybeer keek.
Soit.

Sinds een 20-tal jaar gefascineerd door electronische muziek, ooit begonnen met de Confetti's (dan moet ik een jaar of 11 geweest zijn), en dan na een rock-achtige periode via 2 Unlimited en wat happyhardcore-dingen de eerste discotheekervaringen gehad in Club X.
Kort nadien andere genres leren kennen en beter bevonden, met nachtelijke verblijfplaatsen zoals La Rocca, Café d'Anvers en (gedurende heel de tijd dat het bestond) Who's Who's Land als logisch gevolg.

Vandaag deint het leven voort op house van Farina, Carter, Sneak, en alle 'volgelingen' in het genre, al is een stevige portie techno, tech-house (UK please) en zelfs progressive nooit ver weg.

Content da'k erbij ben, en tot gauw.

8)

JM
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Sunreezer »

Alé dan heeft het heruitsturen van de activatie mails toch nog effect gehad ;)
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2008, 00:16

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Jacky Mickx »

Waarvoor nogmaals dank !!!
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 sep 2008, 22:12

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Browny »

hey,ik ben een 32 jaar jonge Gentenaar die ook bekend is op andere fora en site's onder de zelfde nick
kortom ben'k een half -uitgedoofde feester die af en toe is zijn kuren krijgt ..
als 'k dan is m'n kuur krijg ben ik meestal in plaatsen zoals Deca , King's!,Creamm midi (zondag) of gewoon in de Gentse underground te vinden
als jullie meer willen weten ,desondanks 't feit da'k toch ni meer zo actief ben op 't net,shiet de vragen maar af .. :D
Mijn topjaren in de uitgang waren in d'Extreme , especially on monday's de dato 95 - 96 > dervoor ne Cherry ganger en afteren @ Balmoral,den goeden ouwen Globe on sunday's en La Rocca zien veranderen van stijl door de jaren heen ..

ben hier terecht via 'n goede maat Cekezz, by the way ..

de leute ! ;)
grtz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Sunreezer »

Aah den Browny, welkom :)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Lestat »

Browny schreef: La Rocca zien veranderen van stijl door de jaren heen ..
Moet da ni zijn : zien aftakelen door de jaren heen :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door djginod »

tsjah, wat is aftakelen.... voor een aantal is zoiezo de huidige muziek (minimal / club etc) niet meer zo bijzonder, dus als dat dan in een club wordt gedraaid (succesvol) dan is dat voor hun inderdaad aftakelen. Als je als club succesvol je 20ste verjaardag kan vieren, doe je toch IETS goed !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Lestat »

djginod schreef:tsjah, wat is aftakelen.... voor een aantal is zoiezo de huidige muziek (minimal / club etc) niet meer zo bijzonder, dus als dat dan in een club wordt gedraaid (succesvol) dan is dat voor hun inderdaad aftakelen. Als je als club succesvol je 20ste verjaardag kan vieren, doe je toch IETS goed !
Uiteraard heb je ook gelijk - ik heb alle respect voor wat de eigenaar bereikt heeft - t is lovenswaardig. Maar soms vraagt een mens zich af ... (dank u gorki :P)
Zou em da ook ni bereikt hebben met een vaste lijn in de muziek ? 't Is natuurlijk iets wat je nooit zal weten, maar voor mij staat een discotheek gelijk aan muziek, wie er zit of komt, of is uitgenodigt, interesseert me niet, als de muziek me niet aanstaat, zie je me er niet. Dus als de muziek verandert naar -in mijn ogen- slechtere, monotonere muziek, vind ik dat de discotheek aftakelt - weerom, voor mij persoonlijk dan. In 89 vond ik La Rocca nog wow, in 90 trouwens ook, maar nadien ging mijn wow naar andere clubs, omdat La Rocca toen ook meer hautaine kantjes begon te krijgen.
En toen op een bepaald moment de andere clubs ineens allemaal dicht waren :P (zelfs Illusion, na de razzia) ben ik nog es terug naar La Rocca geweest, waar ik een half uur later alweer buiten stond, met 1 gedachte : dit nooit meer ...
Wat niet wegneemt dat ik alle respect heb voor wat ze daar bereikt hebben, net zoals ik veel respect heb voor wat een regi bereikt heeft, maar geen van beide is mijn ding ;-)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:Zou em da ook ni bereikt hebben met een vaste lijn in de muziek ?
Nope...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door djginod »

Ik KWAM er graag, en ik KOM er nog steeds graag, en eerlijk gezegd, ik geniet regelmatig van de livesets die ik download (ondanks het STOMME IRRITANTE geknip door Malph). Aantal nummers die daar gedraaid zijn afgelopen maanden toch naarstig op zoek naar geweest...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten