Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door AcidPixie »

tis waar, mens wordt er ni jonger op :P
ik neem daarom ook alvast mijn voorzorgen
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door back to the 90's »

AcidPixie schreef:ik neem daarom ook alvast mijn voorzorgen
dus komde hier is zien hoe ge er binne x aantal jaar voorkomt :mrgreen:
troost u hier zitte ook normaal mensen,de stanne is een uitzondering :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door AcidPixie »

kan maar al voorbereid zijn é :P
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door DCD »

AcidPixie schreef:
DCD schreef:
AcidPixie schreef: kben nog wel vriendelijk ook :p.
kan ik beamen... kende u al van op netlog en dan op yoko ono in levende lijve ;)

grtz
I'm not "that" friendly to everyone ;)
haha wees gerust, da zou ik nie durven denken van u hoor...
ma ge weet blijkbaar al wie ik ben :)
tzal wss tot binnekort op de volgende yoko ono zijn hé, kverschiet er trouwens van da ge gaat, alsk zie op u netlog hoe zot ge zijt van kozzmozz ;)

grtz
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door AcidPixie »

DCD schreef:
haha wees gerust, da zou ik nie durven denken van u hoor...
ma ge weet blijkbaar al wie ik ben :)
tzal wss tot binnekort op de volgende yoko ono zijn hé, kverschiet er trouwens van da ge gaat, alsk zie op u netlog hoe zot ge zijt van kozzmozz ;)

grtz
jeps ;)
kheb er dan ook zwaar over nagedacht ze ;)
en kgaat jammer vinden dat ik niet naar kozzmozz kan ook, dus tis te hopen dat fantastisch wordt é zodat ik geen spijt krijg van mijn keuze :p
en trouwens ja mijn portemonnee vindt yoko ono ook wel aantrekkelijker :p
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

vandaag gezien!

nieuwste lid!!!!

dj bolle himself!!!

mister lagoa!!!

welcome :bounce: :bounce: :bounce:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door back to the 90's »

ist den echte wel?
tis misschien ne grote fan :D
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

gecheckt en is de echte!

via netlog! :bounce: :bounce: :bounce:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009, 21:06
Locatie: terhagen

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door bijouke »

hallo iedereen,

ik ben katia, geboren in '74 en dus het geluk gehad om het begin te mogen meemaken. kga het niet te lang maken hier want mijn toetsenbord doet het niet en met de muis tijpen is niet zo echt aangenaam :-s.
maar kwou me toch even netjes voorstellen :oops:

groetjes,
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door emotionslover »

welcome op LC!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Dr. Poppers »

jep, welkom!
(je hebt dat zeer netjes gedaan! :) )
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door back to the 90's »

van mijn part ook welkom :D
En direkt in een flashy kleureke ook nog,schone entreé ;)
Nothing is what is seems to be
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Roeler »

Hello legendary clubs,


Ik ben Roel en mijn passie zijn gewoon discotheken,gewoon weg alles ervan,ik hou er van hoe ze zich gedragen,dat wereldje,de vaste klanten,portiers,de eigenaar,het personeel en de roddels van de toiletdame,die vaste barman/vrouw,het gebouw waar alles gebeurt en om draait,en de legendarische verhalen die onze Belgische clubs met zich meedragen(als muren konden spreken),eventjestoch respect voor belgie :alien:!
Ik verzamel en lees alles over de Belgische discotheken+buitenlandse discotheken,en dan vooral van vroeger, de muziek- is gewoon prachtig,hoor je idd bijna nerges meer-,flyers,krantenartikels,films,... vooral van:bocaccio-extreme-carat-club x-globe-...heb zelf men eigen zolder een beetje omgetoverd tot mini-discotheek (the highest level :sunny: )
http://www.youtube.com/watch?v=wmvnY_HjGpY

Kben zelf 22jr maar ga al van men 16 naar elk groot event van techno-dance-hardcore-jump (antwerp is burning indoor+outdoor,ghost new yrs eve,reverze 1+2+3+4+5,tomorrowland,q-base-sensation white 2006-2007,bassleader1+2,festivals,en noem mr op
heb op dit moment een tal van Belgische discotheken op men lijstje staan waar ik meermaals ban geweest/kom (gaat wellicht nog veel uitgebreider worden)...complex-versuz-sotto's-noxx-industria-larocca-illusion-cherry moon-cafe d'anvers-buitenlandse disctoheken,.. kleinere clubs zoals copacabana-high street-ibiza-cafe local-ex club londen-ex biazaar,and many more :D
Maar sinds ik illusion ontdekt heb ben ik sinds 3 jaar de gelukkigste mens ter wereld.
ik kom hier altijd terug, ik kan er niet aan doen maar al hetgene ik hierboven beschreven
vind ik dat illusion nog echt aanvoelt als een oude discotheek die al veel gezien en gehoord heeft maar er gvdme nog steeds staat te ronken!,ze is al veel dicht geweest,maar iedere keer heropend? paar keren sportpaleis vol ,ctiy parade,@the the beach,Dat zegt wel iets vind ek
Ze hebben nu idd veel concepten,maar pik het juiste er uit zoals de reunions zoals carat,obsession,..of belgian retro nights,supreme saturday's of the hype! die muziek klinkt gewoon als goud in de oren.
Ze hebben echt nog wel die typische illusion stijl behouden als je de setjes en cd's van vroeger beluisterd en van andere disctoheken van weleer hoort dan is dit vind ik meer verloren gegaan in andere discotheken die er tenslotte misschien ook al 20 jaar staan.

Ik kan het misschien niet vertellen en ben idd nog jong maar het is misschien zoals ze zeggen, nieuwe generatie,nieuw volk,nieuwe smaken,nieuwe muziek etc

Als kerel van de "jongere :cheers: " generatie wil ik enkel zeggen Illusion ruled een stuk en ik krijg nergens dat bangelijke gevoel als in illsuion!
Het is gewoon een supermooie discotheek,leuk volk,vriendelijk personeel,en bangelijke goede muziek!!

I ain't get tired being there every weekend,but sick not being there every day!

grtzz[/color][youtube][/youtube]
Rythm is a dancer !!
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door lemant »

welkom aan boord Roeler, altijd interessant om de jongere generatie aan het woord te horen :D

kleine hint: als je die link tussen de [youtube][/youtube] haakjes schuift staat je video meteen mee in je bericht ;)
(ferme kamer idd!)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Roeler »

lemant schreef:welkom aan boord Roeler, altijd interessant om de jongere generatie aan het woord te horen :D

kleine hint: als je die link tussen de [youtube][/youtube] haakjes schuift staat je video meteen mee in je bericht ;)
(ferme kamer idd!)
Thx , idd de jongere generatie zoals dat hier veel tege me gezegd word :D daarmee dat ik ook legendary clubs ben beginnen te gebruiken zodat ik de mensen van de oudere generatie kan begrijpen 8)

Ik weet 1 ding: Nu is het nachtleven cool,maar toen moet gewoon abnormaal bangelijk geweest zijn,tgene je hier kunt lezen en bekijken is gewoon zalig!!

Ik denk dat dit het beste forum is dat dat ik al heb leren kennen,het zou pas echt overdeven zonde geweest zijn moest niemand op het idee gekomen zijn al de nostalgie bijeen te brengen en te bundelen op het internet,zodat de 'jongere' generatie er ook nog een beetje (veel) van kan genieten
daarom respect!!

hier nog is even de video van men eigen keet :cheers:

Rythm is a dancer !!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten