Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door quincy »

Administrator schreef:Ik heb al filmpjes gezien waarop ik een menigte uit de bol zag gaan op enkel een kick en een hi hat.

Toen dacht ik ook even van: "ahja"

ja misschien zit er al te veel prut in ons oren dat we de rest niet horen :mrgreen:
Club Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 aug 2008, 22:15
Favoriete Clubs: La Rocca, Bocaccio, Extreme

Locatie: oiljst

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door videohunter »

quincy schreef:
Administrator schreef:Ik heb al filmpjes gezien waarop ik een menigte uit de bol zag gaan op enkel een kick en een hi hat.

Toen dacht ik ook even van: "ahja"

ja misschien zit er al te veel prut in ons oren dat we de rest niet horen :mrgreen:

LOL :alien: :mrgreen: :clown:
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door PedroAmor93 »

Hey,

Ik ben al even geregistreerd, maar nog niet lang actief op dit forum.
Mijn naam is dus Pieter, geboren in '78 en woon in Hasselt.
Ik heb New Beat/House music leren kennen op mijn 11 jaar (this is the sound of C :-) ) en sindsdien altijd blijven volgen via de CD-compilaties in de winkel (Turn-Up-the-Bass, House Party, ...)
Mijn eerste vinyls heb ik aangeschaft op 14 en sindsdien af en toe een feestje gaan draaien.
Ik heb nooit een vaste resident club gehad maar mijn beste herinneringen heb ik aan de feestjes in Jazz café (Hasselt), mijn setje in Space - en Pacha-Zenith (Ibiza) en natuurlijk mijn 3 jaar residency in de Nota Bene (Leuven). Marco you rule! ;-)
Daar ik me niet meer kon vinden in de opsplitsing in genres van de muziek (OF techno, OF groove, of trance, ..) en ook omwille van mijn studies heb ik het DJ'en vaarwel gezegd in 1998 en toen ook al mijn vinyls van de hand gedaan. Spijt? Nee, maar sinds 2 jaar ben ik echter toch terug de leukste tracks van 1992-1993-1994 aan het verzamelen, in mijn ogen de beste periode van House Music owv 1) Toen kon je nog een brede waaier van genres door elkaar horen 2) gewoon super bangelijke releases 3) alles was nog redelijk nieuw en nog niet super commercieel.
Voila. Tot op een van de forums hier of op een of ander retro-feestje.
Greetz.
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Stanne »

Welgekomen.
Toch veel dezelfde verhalen hier: een superperiode meegemaakt in het (eens zo) bruisende nachtleven, dan om welke reden ook eruit gestapt en daarna nostalgisch geworden :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door lemant »

Welkom aan boord Pieter, nog in Ibiza gedraaid ... nice! (toevallig geen opnames van? :mrgreen: )
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door fomas »

PedroAmor93 schreef: ...toen ook al mijn vinyls van de hand gedaan. Spijt? Nee
Dat komt nog wel vrees ik.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door djginod »

Zelfs "gewone" mensen die hun platen wegdoen. In het begin doen ze er opgelucht over, maar na een aantal jaar, jaaa, die plaat he, die had ik ook op vinyl........ en dan begint het te komen, het slechte gevoel :pale: :silent: :roll: :-o :oops: :cry:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Nostalgie90 »

Alles dat je wegdoet waar je ooit weken achter liggen zoeken hebt doet pijn, ook al is het brol. Bij mij alleszins toch.
Vinyl zal overblijven voor de liefhebbers op platenbeurzen, en daar komt toch ook wat volk op af.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door DCD »

even op verdergaan... nodeloos mss want al eindeloze discussies over geweest ma kan het nie laten :mrgreen:

kben zelf geen dj maar ik heb nooit begrepen waarom je cd's boven vinyl kan verkiezen...
ik heb het dan totaal nie over het technische aspect, da zogenaamde verschil in klank enzo kan ik nie beoordelen (als dat er al is)
maar puur 'emotioneel' gezien...
vinyl: die uitstraling, dat gevoel, het echt "in je handen hebben" en "kunnen aanraken" van de muziek, het melancholische uitzicht, het gevoel van een echte 'collectie' te hebben en daar ook een (mooi) zicht op hebben (vergelijking tss een kast platen en een mapje cd's)
ok, langs de andere kant:
1) als je naar een dancing gaat, zal je je er niet meer of minder door amuseren als de dj met vinyl, dan wel met cd draait
2) kan mij inbeelden dat je mening als dj rap verandert, als je week na week constant een paar bakken vinyl mag meesleuren (in vergelijking met mss maar enkele mapjes cd's)
3) de mogelijkheden met cd-spelers zijn wss ook uitgebreider dan bij platendraaiers
4) ook wel goedkoper verzekers

en toch... zal ik altijd net iets meer interesse vertonen als ik ergens sta en zie dat het een "vinyl-dj" is: de installatie, de bakken platen en de techniek eens bekijken/bewonderen bv
evenveel respect als iemand met cd's staat te draaien, het draait uiteindelijk om de muziek, ma dan zal het "showgehalte" wegvallen en zal ik meestal nie speciaal eens langs de discobar passeren om "eens een kijkje te nemen"

ja ben altijd al een romanticus geweest :mrgreen: :puker:
en ja, totaal zinloze discussie geworden, ma toch é :albino:
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door AcidPixie »

alé op aanvraag zal ik mezelf es voorstellen ;)

Ik ben dus AcidPixie (of Pixie gelijk anderen zeggen ;)), sommigen kennen mij wel al van op andere fora.
Ik ben nog altijd student, ben van Gent.
Ik heb al die schoon tijden waar jullie over praten niet meegemaakt, want ik ben nog maar 23.
Niettegenstaande vind ik de muziek van toen wel super.

Nuja, qua feestjes ben ik overal wel es te vinden van mnml tot core. Zolang dat plezant is, zijn we blij :p.
En moest je me ooit tegenkomen, kben nog wel vriendelijk ook :p.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door DCD »

AcidPixie schreef: kben nog wel vriendelijk ook :p.
kan ik beamen... kende u al van op netlog en dan op yoko ono in levende lijve ;)

grtz
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door back to the 90's »

Aha nog e groen dingske ;) :mrgreen:
Welkom bij de club van de ....... Acidpixie :cheers:
Als ge ni weet wa invullen op die .... dan zal de stanne u wel helpen,das daar ne goeie voor :pig:
Ist ni scheve :twisted:
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Stanne »

back to the 90's schreef: Welkom bij de club van de ........ Acidpixie :cheers:
Het Retro Rust & Verzorgings Tehuis :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door AcidPixie »

DCD schreef:
AcidPixie schreef: kben nog wel vriendelijk ook :p.
kan ik beamen... kende u al van op netlog en dan op yoko ono in levende lijve ;)

grtz
I'm not "that" friendly to everyone ;)

retro rust en verzorgings tehuis heb ik wel nog ni echt vandoen ze, kben nog goe te been :P
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Bericht door Stanne »

AcidPixie schreef:retro rust en verzorgings tehuis heb ik wel nog ni echt vandoen ze, kben nog goe te been :P
Goe voor u maar da blijft ni natuurlijk
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten