Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

you're right wesley! ;-)
heb je toevallig geen leuke verhaaltjes van de oude cirao?????
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Plaats die dan wel op de juiste locatie bij > Belgian Clubs > Cirao (Waregem)


;-)
Afbeelding
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

offcozz, almighty mod :-D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 okt 2006, 23:50

Bericht door bruceloverke »

Hey people, mijn naam is Vanessa, 24 jaar oud en kom uit het Antwerpse, ben hier terecht gekomen via partyforum en vind het heerlijk om hier verhalen te lezen over nostalgische tijden. Was zelf beetje te jong om vele legendary clubs mee te maken, vind dit wel spijtig, want als ik dit allemaal lees, lijkt het uitgaansmilieu helemaal niet meer hetzelfde te zijn... Ik ga nu vooral graag naar Fuse, Silo en evenementen à la Nature One! Groetjes!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Welgekomen ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

bruceloverke schreef:Hey people, mijn naam is Vanessa, 24 jaar oud en kom uit het Antwerpse, ben hier terecht gekomen via partyforum en vind het heerlijk om hier verhalen te lezen over nostalgische tijden. Was zelf beetje te jong om vele legendary clubs mee te maken, vind dit wel spijtig, want als ik dit allemaal lees, lijkt het uitgaansmilieu helemaal niet meer hetzelfde te zijn... Ik ga nu vooral graag naar Fuse, Silo en evenementen à la Nature One! Groetjes!
24, dan hebt ge nog iets meegemaakt! Ik zette m'n eerste stapjes toen stabroek sunday en co al in den globe zaten dus zo slecht hebdet nog ni getroffen :-D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 okt 2006, 23:50

Bericht door bruceloverke »

Nee, kweet het, had toen al enkele goede clubs kunnen aandoen, spijtig genoeg had ik toen vriendjes die Dixies, Castel en consoorten de max vonden... Had ik jullie toen maar gekend! Ik vind dat het nu ontbreekt aan echt goede clubs die een plaatsje kunnen bemachtigen in het lijstje legendary clubs, vooral in het Antwerpse vind ik het nu triestig!
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Welkom @ Vanessa...

Enjoy LC!! ;-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2006, 01:25

Bericht door MordorMolle »

ik zal mij nu ook is voorstellen ,he, ik ben MordorMolle uit Overijse (Brussel)geboren op 05/07............1974 :? bij mij is het begonnen toen ik net 14(denk ik) was,dan mocht ik uitzonderlijk' voor de eerste keer (wel met mijn tante bij)'uitgaan' ,in onze gemeentelijke danshal om naar 'de confetti's' te gaan kijken.Het heeft echter nog 4 jaar geduurd voor ik naar de 'clubs' ging.vanaf dat moment heb ik gedurende ongeveer 12 jaar tussen de verschillende 'boittekes' gependeld-met of zonder vrienden-Eigenlijk ben ik fier dat ik alle grote namen van clubs heb mogen meemaken... en weten sluiten :( nu ben ik echter sinds 3 jaar samenwonend en ga ik niet meer freqwent uit,maar ik blijf jong van geest en ik volg heel de electronische danscarroussel mee van in mijne kelder :P waar mijne pc en installatie staan en waar ik mijn vrienden nog ontvang zonder mijn vriendin te storen(hier staan dus 2x500w en hangen 2x300w)dus.....dat beukt hier nog regelmatig zoals in de PK-studios van vroeger(voor de kenners) :) ,pffffff ...nu stop ik
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

welkom hier :-D kben ook van Overijse 8) (wel van een andere generatie :-) )
laat die verhaaltjes over vroeger maar kome!
* raise your hands in the spirit of house music *
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

allé 't is aan mijnen toer. 'k moet eerlijk bekennen da'k dit forum de laatste tijd een beetje verwaarloosd heb. Maar ik volg het al van in het begin.

Ik ben geboren in Gent in het gezegende jaar 1979. Mijn wildste uitgang periode begint eigenlijk in 2000 als ik bij Sabena aan de slag ga. Ik werd een héél frequent bezoeker van The Maxx, La Rocca, Illusion, en Cherry Moon. Vooral in deze laatste discotheek heb ik menig uur gesleten.

Ondertussen ben ik mijn wilde haren wat kwijt en ga ik op zondag liever naar de voetbal kijken dan in een afterclub te zitten. Af en toe ben ik op zondagavond echter nog in La Rocca te vinden.

Mochten er mensen zijn die niet naar Cherry Moon reunion gaan op 31/10. Ik organiseer die avond een feestje in Gent. PM mij voor meer info.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2006, 01:25

Bericht door MordorMolle »

ahaa :D in Gent ...in den Decadance?als da nog moest bestaan
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

sunglasses at night schreef: The Maxx
:evil:
Fade to grey !
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

MordorMolle schreef:ahaa :D in Gent ...in den Decadance?als da nog moest bestaan
In de Suite 16
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2006, 16:15
Locatie: loco-run

effe voorstellen

Bericht door chillax »

jeepzz

ik ben chillax, 28j, lokeren, maar kom uit regio gent

deze site ontdekt via DJ Sven, lijkt me wel leuk om herinneringen over clubs boven te halen, heb er zelf wat afgedaan.
lievelingsclubs: extreme (phiphi), la bush fontein (laurent top) kings (vince!) carat (tofke) pacha knokke(sven)..

altijd leuk to meet and greet

grzzzzzzzzzzz
music is the answer, music takes me higher!


www.myspace.com/deejaychillax
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten