More memories...

Het forum van Axiome in Pecq
Del@y

More memories...

Bericht door Del@y »

kben der eindelijk toe gekomen wat flyers in te scannen

nu webspace actief en ik zal eens paar mixes online zetten :D

http://www.legendaryclubs.be/forum/viewtopic.php?t=260
Josjie

Bericht door Josjie »

nice
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

thanks allot dude :!: greetz 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

keb hier ergens beweerd da axiome opende in november 97
wel 'k was mis want het was 13 oktober 97 :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is er iemand voor da axiome daar openging nog naar de moonlight geweest?wa voor spel was da?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ik zou het begot ni weten, nooit geweest...
Ibiza Fuckin' Island!
puree

Bericht door puree »

goh moonlight was lang niet het enige dat daar geweest is.
Begin jaren 90 is de naam van da spel wel 5x op een relatief korte periode gewijzigd, steeds zonder veel succes (beetje hetzelfde verhaal als Spicy, wat meer naar Spiere toe). Het is pas toen daar "AXIOME" stond dat de parking echt vol stond.
Ben er nooit geweest vóór Axiome ... kzat té graag in den Activy, een beetje verder en een beetje schever :D :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

thanx puree
Del@y

Bericht door Del@y »

toch bijzonder he .... van de ene naam op de andere en bam het draait schitterend, toen we begin 98 voor het eerst daar toevallig beland waren verschoot ik dat het stampestvol zat van 's morgens 7u en ze maakten nooit reclame....enkel wat flyers van hand tot hand....den doelgroep van toen zit waarschijnlijk thuis speciale cigaretten te roken want het is blijkbaar verdomd moeilijk om nog dergelijke samenzijn te vinden
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hmm...tja waar zitten ze allemaal?feit is wel da de beginperiode van axiome alweer 8!! jaar achter ons ligt...
en iedereen is in mijn ogen veeeel braver geworden buiten wa uitzonderingen na :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Del@y schreef:toch bijzonder he .... van de ene naam op de andere en bam het draait schitterend, toen we begin 98 voor het eerst daar toevallig beland waren verschoot ik dat het stampestvol zat van 's morgens 7u en ze maakten nooit reclame....enkel wat flyers van hand tot hand....den doelgroep van toen zit waarschijnlijk thuis speciale cigaretten te roken want het is blijkbaar verdomd moeilijk om nog dergelijke samenzijn te vinden
Da was echt de beste periode maar het heeft niet lang geduurd hooguit 1,5 jaar. Het was daar een beetje te grof.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

juist,neem van oktober 97 tot en met de zomer van 98...da waren zware momenten 8)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:juist,neem van oktober 97 tot en met de zomer van 98...da waren zware momenten 8)
Iedere zondag present..
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

bwa ik nie ieder zondag,pakt 2 keer in de maand want ik ging nog graag na de h2o gaan chillen in kooigembos :wink:
in 98 ben ik dan alleen gaan wonen en ging ik ietsje meer
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten