Shaft

Het forum van de andere legendarische clubs
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

een nieuwe discotheek heeft t zeker moeilijker om iets te bereiken tegenwoordig ... clubs gelijk la rocca ... illusion hebben hun naam en hun vaste klanten, maar kom we gaan zien hoe t loopt in westerlo binnekort ... greetz 8)
Gio

Bericht door Gio »

tecra schreef:kweet niet of da nog aantrekt, zo'n nieuwe discotheken ... zeker als ze wat minder bekend zijn... Zeg me eens een nieuwe naam van een disco die erbij gekomen is de laatste jaren ( buiten versuz die daar letterlyk miljoenen tegenaan hebben gegooid voor dat op poten te krijgen )en daar verre van nog winst uit halen op korte termijn ...
Barocco, niet? In Tongeren... Bestaat ondertussen al een jaar en ben er dan nog wel niet geweest, maar hoor toch goede commentaar over die zaak.

Mist een goede reclamecampagne en aanpak is't mogelijk om een degelijke zaak uit de grond te stampen, maar ja, daar staan ook veel centjes tegenover he...

En daarbij, veel van de oude legendes zijn ondertussen al gesloten, en stijlen veranderen, als er iets nieuws gebracht kan worden is de kans groot dat 't aanslaat he. Zeker als mensen 't op 1 plaats beu zijn, en zoeken naar 'n nieuw stekje.
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Gio schreef:
tecra schreef:kweet niet of da nog aantrekt, zo'n nieuwe discotheken ... zeker als ze wat minder bekend zijn... Zeg me eens een nieuwe naam van een disco die erbij gekomen is de laatste jaren ( buiten versuz die daar letterlyk miljoenen tegenaan hebben gegooid voor dat op poten te krijgen )en daar verre van nog winst uit halen op korte termijn ...
Barocco, niet? In Tongeren... Bestaat ondertussen al een jaar en ben er dan nog wel niet geweest, maar hoor toch goede commentaar over die zaak.

Mist een goede reclamecampagne en aanpak is't mogelijk om een degelijke zaak uit de grond te stampen, maar ja, daar staan ook veel centjes tegenover he...

En daarbij, veel van de oude legendes zijn ondertussen al gesloten, en stijlen veranderen, als er iets nieuws gebracht kan worden is de kans groot dat 't aanslaat he. Zeker als mensen 't op 1 plaats beu zijn, en zoeken naar 'n nieuw stekje.
ja inderdaad,veel oude legendes die met de grond gelijk zijn gemaakt,en dat allemaal door mensen die ons niks gunnen en alleen maar aan hun eigen denken :!: greetz 8)
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 dec 2004, 16:43

Bericht door Roelle »

kben over een maandje nogis in de shaft geweest en twas toch nog altij een groot dope festijn daar , zaalige muziek en as da van in westerlo waar is dan kank gan feeste of 5km van men deur :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

das zeker waar dude :wink: ma tis wel pas vr ergens in mei ... dus ge zult nog ewa geduld moete hebbe vrees ik ... greetz 8)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Roelle schreef:kben over een maandje nogis in de shaft geweest en twas toch nog altij een groot dope festijn daar , zaalige muziek en as da van in westerlo waar is dan kank gan feeste of 5km van men deur :D
Ni overdrijve.. Ga der vaak genoeg hene.. En zoveel merkde der echt nie van! Wel flipzakke enz, ma ge ziet amper da r gedealed word!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Bassdriver schreef:
Roelle schreef:kben over een maandje nogis in de shaft geweest en twas toch nog altij een groot dope festijn daar , zaalige muziek en as da van in westerlo waar is dan kank gan feeste of 5km van men deur :D
Ni overdrijve.. Ga der vaak genoeg hene.. En zoveel merkde der echt nie van! Wel flipzakke enz, ma ge ziet amper da r gedealed word!
das waar,veel flipvolk ma ge ziet heel zelden dat er iemand dealt ... ik kom er ook iedere week en heb nog nooit last van iemand gehad daar ... greetz 8)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ni te veel geloven van wa de mensen zegge roel :!:
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 apr 2005, 18:44
Locatie: Blauberg

Bericht door Shafter »

Héhé de laatste keer dak geweest ben kreeg ik mijnen dope daar gratis (dubbelhartjes)! en daar zat zelfs ene te chineze dus wete da ga er toch over :lol: Dealen heb ik daar ook wel ni echt gezien.
kzou er elke week kunne henegaan beestige muziek echt alleen spijtig da da daar zo'n donker kot is.
Shaft 2 in Westerlo daar heb ik ng ni van gehoord en kwoon daar mss 7km vanaf ofzo dus ik betwijfel da eigelijk alé tkan zijn he en ik hoop da natuurlijk :D zou gewoon de max zijn elke zondag me men vloke na de shaft hahaha :lol:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2005, 15:50
Locatie: Beringen

Bericht door leggett »

Ne Shaft 2? Ook onder leiding van Burhanettin?
Ik kwam vroeger (2001-2002) elke week in shaft en kheb toch ook genoeg staan dansen op die lichtgevende tegelkes dat ge bijna wegrolde van de leeg flugelkes en dat de poeder over de t egelkes uitgesmeerd lag, maar verkopen ziede wel nie veel nee, tenzij ge natuurlijk zelf achter iets vraagt, dan ist ook wel even snel gevonden als da ge het gevraagd hebt...

Greetz.

L.
drugs, dirty dancing, and pounding, pounding, retro music!!! - http://www.sosa.be in progress.
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Kwam er toen ook elke week en nu nog dikwijls trouwens,da van die flugelkes klopt wel nie zenne,in dien tijd ware het nog potjes,kleine doorzichtige van plastiek,tijd daarna begonne ze flugels te gebruike omdat er daar 4-5 van die pottekes ingaan plus ook dat het steviger is.
Na ene tijd hadde de flikke ook wel door waar die potjes voor gebruikt werde want die ware toen nog vrij verkrijgbaar en toen ginge ze natrekke wie er veel kocht en daarom zijn ze ook met flugels begonne.
Groetjes :wink:
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Shafter schreef: beestige muziek echt alleen spijtig da da daar zo'n donker kot is.
Da vind k nu net het vette deraan 8)
Waar vinde da tegewoordig nog?? :roll:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Bassdriver schreef:
Shafter schreef: beestige muziek echt alleen spijtig da da daar zo'n donker kot is.
Da vind k nu net het vette deraan 8)
Waar vinde da tegewoordig nog?? :roll:
..in een afterclub..creamm...
Ibiza Fuckin' Island!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Vond da vroeger ook super toen het zo donker was ma das jammer genoeg niemeer :?
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 apr 2005, 18:44
Locatie: Blauberg

Bericht door Shafter »

ge moet er voor zijn he voor zo'n donker kot , het heeft natuurlijk zen charmes wel he :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten