Shaft

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Shaft

Bericht door Bass »

Heeft r miss iemand info over de eerste jaren??

En mss nog wa flyers van toen, die ie hier kan neersmijte??

Zou wel leuk zijn... :wink:
caratmans

Re: Shaft

Bericht door caratmans »

Bassdriver schreef:Heeft r miss iemand info over de eerste jaren??

En mss nog wa flyers van toen, die ie hier kan neersmijte??

Zou wel leuk zijn... :wink:

Is eigenlijk pas beginnen te draaien na sluit van baccardi's in '99, ma toch wel één van de scheefste clubs waar ik ooit geweest ben, Wa'k daar al allemaal nie gezien hebt... Daar moogde nu eens al: zijn zo van die boots aan beide kanten voor te zitten en daar moogde ongestoord uw lijntjes leggen, joinkes rollen enz... Enfin da was vroeger alleszins zo, kweet nie of ze hun policy veranderd hebben na de zoveelste inval! Peis trouwens als de baas daar temenens lange armen heet, want begrijp nie da dieje kot nog altijd open is.
Voor de rest is het redelijk duister daarbinnen: kzijn daar eens op een zondag (heel weinig volk, ma muziek is dan echt vet: philip kan dan de progressieve plaatjes opzetten die te zwaar zijn voor t larocca volk :lol: ) tilt-gevallen in die boots en kamaraad heeft mij pas na een uur zoeken zien liggen (enfin zal misschien ook wel aan hem hebben gelegen)...
Timo

Bericht door Timo »

de shaft bestaat eigelijk al heel lang, kan er gene juiste datum op plakken, maar vroeger was da een echte "disco"theek, waar vooral nederlanders enzo naartoe kwamen, mijn ouders kwamen daar vroeger ook nog wel eens..
Shaft is in de loop der jaren verschillende keren van naam veranderd en ook van eigenaar omdat het eigelijk nooit gene goeie naam gehad heeft..
de stad lommel wil al zoveel jaren die keet daar weg, ma idd dieje turk (burhan) blijkt nogal lange armen te hebben want hoe dat het komt dat dieje zijn keet nog open is, blijft me een groot raadsel..
In shaft kon en kan nog altijd alles, je vindt er echt alles en ge moet er niet eens aan denken om het ergens discreet te doen ;) heb er daar al veel zien liggen ook :)
voor de grote razzia (2000 dacht ik)was het af en toe nog es de gewoonte om van de shaft nog door te doen in de stars, die club daar vlakbij om daarna weer terug de shaft binnen te gaan...
ma ik kom er eigelijk nimmer omdat ik het daar serieus op mijn heupen krijg van die turken daar, die daar alles in handen hebben en da laten ze ook goed merken..
Heb nog ergens een cd van de laatste razzia denk, als ik em vind zal ik em wel es posten
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Da zou leuk zijn die razzia cd..
Nou k moet zeggen da ge der toch niemeer alles kunt doen wa ge wilt zu... Kameraad van mij is er onlangs gepakt, heeft daar ne ferme toek gekregen van de baas en heeft alles mogen afgeven..
Zeg niet dat ze controleren, maar moest het echt opvallen... (zoals mijne maat die daar zowa letterlijk discosnoepjes rond zat te gooie) eigen schuld ja... mja...
Ben er paar weken trg nog geweest , moet zegge de muziek is ng steeds vetjes, al vond ik de cassetjes van 2000 en 2001 toch nog een tikkeltje vetter! :wink:
Ma soms voelde u al echt ni op u gemak... Als ge dan gepakt hebt, lijkt het zowieso al of iedereen u scheef aankijkt, en da maakt het freaky daar :shock: :D

Heeft mss nog iemand flyers van de beginjaren??
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2005, 17:36

Bericht door caratlove »

Wat kan ik vertellen over de Shaft.Eigenlijk heel veel , kom er al sinds het trug open gegaan is in '98.Toen da burhan da heeft open gedaan.Eerste jaren waren de beste tot 2001.Toen de zondagen daar pas begonnen te draaien.Amai da waren scheve tijden . :shock: Maar echt goed.Het is zoals ze zeggen je kan er echt doen wat je wil he.Maar de laatste tijd zit er teveel jong volk.En de burhan (de eigenaar ) zit te hard op zijn geld.Organiseerd bijna niks.Als die er is wa een iets deftiggere zakk van zou maken he. Zou nogal schelen.Ik kom er nog voor Dj Philip he , hij is voor mij nog steeds de beste.Ook al heeft La rocca hem slecht gedaan in zijn stijl.Maaja ik mis die zondagen!!!!!

greetz caratlove
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad,ik mis de zondagen ook daar,die waren altijd geweldig !!! de muziek echt super goed met philip achter de tafels !!! :D ik kom er nu ook nog op de zondagen maar spijtig genoeg word er alleen nog maar r&b gedraaid :evil: (voorlopig) burhan zegt dat die tijd wel terug komt maarja daar geloof ik niet in,ma kom,we zullen wel zien zeker ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

ik hoop dat die tijden terugkomen.... alhoewel met de hedendaagse prijzen van drank etc ... is het heel moeilijk voor de jeugd om nog 3 dagen vollebak op stap te gaan... ook zondagen met de dag erna als werk/schooldag zal daar wel voor iets tussen zitten zeker ...

hopelijk komt die muziek van de jaren 90 rap terug ....

misschien zit het in een dipje, ik vind alvast r&b niets voor in discotheken...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad r&b past niet in de discotheek maar het heeft in feite ook niks te maken met de shaft,dat word gewoon afgehuurd door iets anders, ik vind persoonlijk dat philip terug moet komen draaien :!: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

dus ge gaat me zeggen dat de shaft op zondag eigenlijk door iemand anders beheerd wordt??

dat dat eigenlijk niet shaft is ? of hoe moet ik dat begrijpen?

in ieder geval, ze lokken er toch niet echt veel volk mee... dus of het veel nut heeft om daar nog open voor te houden ...

wat is er eigenlijk van aan van de 2de club van de shaft? kwam die niet in de buurt van de reflex??

en waneer gaat die open en wie komt daar dan draaie en welke dagen is da open ?
veel vragen eh :)

maar ... hopelijk is dat dan weer house ...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik heb al eens een topic geopend over t nieuwe concept van de 2de club van de shaft maar mr joshji is zo vriendelijk geweest om dat onderwerp te deleten omdat t namelijk niet bij 'legendary clubs' past :P :lol: greetz 8)
philip gang

orlando

Bericht door philip gang »

die zaak van burhan zou normaal gezien rond maart of april opengaan en het blijft discotheek orlando noemen ze gaan de naam niet veranderen dus. maar philip moet daar dan terug zondags gaan draaien dus dat beloofd hoop dat het gaat worden gelijk vroeger zondags @ shaft
Mroizo

Re: orlando

Bericht door Mroizo »

philip gang schreef:die zaak van burhan zou normaal gezien rond maart of april opengaan en het blijft discotheek orlando noemen ze gaan de naam niet veranderen dus. maar philip moet daar dan terug zondags gaan draaien dus dat beloofd hoop dat het gaat worden gelijk vroeger zondags @ shaft
dat gaat gewoon terug de 'oude shaft op zondag' worden, ik ben er 100 % zeker van, ik zal philip wel achter zen gat zitte om t zo terug te krijge :P want ik mis die zondagen wel :( greetz
philip gang

orlando @ sunday's

Bericht door philip gang »

ja dat zou zeker terug af zijn moest philip zo terug gaan draaien. maar we zien wel zeker.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

das zeker,tis gewoon afwachten ja,ge moet da zo de eerste weken zien hoe t vlot met t volk in de discotheek,maja ... da zal wel bollen ... greetz
tecra

Bericht door tecra »

kweet niet of da nog aantrekt, zo'n nieuwe discotheken ... zeker als ze wat minder bekend zijn... Zeg me eens een nieuwe naam van een disco die erbij gekomen is de laatste jaren ( buiten versuz die daar letterlyk miljoenen tegenaan hebben gegooid voor dat op poten te krijgen )en daar verre van nog winst uit halen op korte termijn ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten