Ja Favo Tune ATM ?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Ja Favo Tune ATM ?

Bericht door ThaMan »

We weten allemaal dat het gene vette niet meer is anno 2006 qua nieuwe stuff, maar deze track doet me toch helemaal Gaan zene.... (Soon In A Mix)

Ceeryl vs Romain Curtis-The Groove (Original Mix)

Deze hebben "Sounds In Order - Techno Groove" onder handen genomen (1 van men favo Oldskool tunes aller tijden) en het resultaat mag er zeker wezen met een break van hier tot in Tokio. Gereleased op RLP Mix Records.. garant voor Quality !
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Waarom toch altijd wijzen op het feit dat de muziek nu "gene vette meer is" en dat het vroeger nog altijd "veel beter" was? Dat is nu eenmaal zo, en zal altijd blijven! De generatie voor jullie heeft dat waarschijnlijk ook gezegd over 'jullie' (laten we het zo even noemen) muziek. Ik ben iemand van de nieuwe generatie (die muziek rond de jaren 96 zeer kan apprecieren) maar waarom zouden de producties van tegenwoordig minder zijn? In de tijden rond 96 zullen er ook ongetwijfeld veel nummers uitgebracht zijn met een hoog commercieel gehalte!?

Toen ik vorige week nog eens een CD van Dance Opera 95 opzette, vond ik die allesinds veel "eentoniger" & "gemakkelijker" klinken dan wat er nu uitgebracht wordt (let wel op, ik heb het hier nu niet over de Bob Sinclar-hitjes enz!)

Maar om trg ontopic te gaan:

Robbie Pallasch - Feeling Good (Manteez Remix) :roll:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

muziek

Bericht door ProgressNation »

Er komen zeker en vast nog goeie dingen uit, maar je moet ze verder gaan zoeken denk ik.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Lagoas schreef:das toch normaal dat het voor iedereen vroeger altijd beter was?
mijn grootouders zeggen da
mijn ouders zeggen da
ons generatie zegt da
en idd
de volgende generatie zal da ook zeggen

nostalgie is een leuk woordje 8)
Voila!
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Die nieuwe van Villalobos en van Adam Beyer zijn beregoed.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

cosmicman - i love you (v1.4 new version)

Lekkere trance plaat met zwevende melodie en dikke bassline, zo moet ik ze hebben ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kai Del Noi - Beyond Doubt (Original Mix)

Juist gedraaid tijdens A State of Trance 260... is goed op weg om de Tune of the Month te worden! Ik vind het super trancer
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Ik volg compleet de muziek van vandaag nimeer, dus zou hier echt geen antwoord kunnen geven.
Beetje stuck in de 'cherrymoon' tijdperk denkik :oops: :)
Heb daar ook ni echt nood aan, om nieuwe muziek te gaan luisteren
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jah, ik eigelijk ook niet! Maar ASAT is enigste waar ik naar luister voor iets wat nieuwe te horen! En soms zit daar wel iets goed in ;)

"Beetje stuck in de 'cherrymoon' tijdperk denkik"

Daar is nix erg aan :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Evermore - It's Too Late (Dirty South Rmx) ZAALLLIIGGEEE PLAAT!!! 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Sean Tyas - Lift

Zonder twijfel 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Van alle nrs die hier vermeld staan ken ik geen enkele :roll:
dwz dat ik het ook allemaal niet volg, zelfs de top 40 ken ik niks van naam, wel van horen daar men dochter om de 5 botten een nrke moet hebben om op cd te zetten. Maar voor de rest.... Kippevel momenten zijn maar zeer dun gezaaid de afgelopen jaren...

Had het enkel nog met de cd van "Superfunk" in 2000 en in 2004 met "Axwell - Feel The Vibe"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik volg nu sinds een goed half jaar terug de trance scene omdat ik het beu was van me blind te staren op die retro. En ik kan u verzekeren da er nog steeds platen uitkomen waar u haar recht komt van te staan. Het klinkt anders dan vroeger maar eens ge er terug wat mee zijt is het genieten.
davo

Bericht door davo »

de laatste cd van Hernan cattaneo! dikke cd...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

vraag me niet naar titel of uitvoerder maar deze zanglijn zit al een paar weken in mijn hoofd; terug te vinden op veel 'sluitingen':

i was born in a system that doesn't give a fuck about you nor me nor the life. Don't be a victim off things i do too survive . Cause i won't wish you any good , babalonians
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten