To Bocca or not to Bocca!

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Richman

Bericht door Richman »

Uw antwoord zit in de vraag!

Over halen wordt hier niet gesproken, punt!

:?
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

mja daar moet dan maar een ander topic over geopend worden, deze topic gaat uitsluitend over de boccaccio in 'destelbergen' greetz 8)
Josjie

Bericht door Josjie »

Jah omdat er in halen geen bocca ligt...
Er is maar één bocca en die lag in destelbergen...

En zou geen topic erover aanmaken want dan BAN
tecra

Bericht door tecra »

owkay ... i'll rest my case ...

anders had ik nog wel wat (boccamixen liggen ) maar jammer maar helaas ...
Josjie

Bericht door Josjie »

jah als er interesse zou zijn moogt ge die altijd posten
maar qua erkenning is er maar één
Richman

Bericht door Richman »

Groot gelijk josman, er is only one bocca!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

is de bocca eigenlijk nooit open geweest op donderdag?
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Jaja, kdenk het wel....
Ik heb hier toch gezien in één van de eerste outsoons dat ze der reclame maakten voor donderdag avonden...
007

Bericht door 007 »

Josjie schreef:Jah omdat er in halen geen bocca ligt...
Er is maar één bocca en die lag in destelbergen...

En zou geen topic erover aanmaken want dan BAN
idd die bocca uit halen is shit, zoals josjie zegt er zal nooit iemand deze keet en de weekends kunnen vervangen :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb nooit verstaan da ze die naam en het logo verkocht hebben...en nog minder aan die dikkop :twisted:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

uit geldnood zeker?? al die advocaten die moesten betaald worden en geen frank inkomsten want zowel Boccaccio als Balmoral toe... met herinneringen koopt ge geen eten!
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

plezante mannen !

Bericht door kruss »

We zijn daar ne keer ferm 'verschoten' : die buitenwippers, dat waren met momenten allemaal Franstaligen... Toen we op een morgen buitenkwamen, vroegen die gasten ons een fooi... Wij in onze zakken aan't graaien, al het kleingeld bijeen aan't scharrelen dat we nog hadden... Die gasten ambetant, 'ze hadden genoeg met 20fr de man' (in't Frans dan hé)... Wij maar ons best aan't doen om uit te leggen dat we géén 20 fr de man meer hadden... Die mannen nog méér ambetant, 'sales Flamands' en zo... Uiteindelijk die gasten dan toch een fooi kunnen geven (allemaal frankskes en 1 of 2 stukken van 5 frank)... Die gasten razend, wij lopen voor ons leven, de frankskes werden ons naar onze kop gegooid... Enfin, voor de rest niks dan goeds over 'den Bocca', hebben ze zalige tijden meegemaakt !!! It's a Way of Life !!
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja die portiers he :lol: :wink:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik heb keer 't zelfde tegengekomen met die buitensmijters... Toen ik gedaan had met het 6e middelbaar (juni '92) was ik na een klasfeestje, ter afscheid van de humaniora, op de maandag op mijn fiets gesprongen (nog geen rijbewijs) om naar de Bocca te rijden. Mijne maat ging mee, maar die had een lief te stekken, dus ik mocht alleen optrekken, maar dit terzijde. Dus langs de binnenwegeltjes om een uur of 2 van Laarna naar Destelbergen. Ik placeer mijn fietske daar ergens ver weg om mij niet volledig belachelijk te maken en stap naar de entree. Voor ik binnen ga kom ik tot de vaststelling dat ik welgeteld 105 oude belgische franken op zak heb, dus ik geraakte zelfs niet binnen. Maar vol zelfvertrouwen door de pinten ben ik daar binnengestapt alsof ik een luchtje gaan scheppen was, heb gewoon mij hand keer opgestoken om zogezegd de stempel (die er natuurlijk niet was) te laten zien en hopla, op mijn eentje op een lekker volle dansvloer. Daar kwam ik nen tiep tegen met wat tijgertanden door zijn kin en neus, achteraf te weten gekomen dat dat Eric Rozen van Outsoon was (ik ben zelfs niet zeker dat Outsoon toen al bestond). Herinner mij dat de muziek zwaar in orde was en mega veel sfeer, maar geen idee wie toen DJ was. Mijn 100 frank aan een drankse uitgegeven en toen de lichten aangingen moe maar tevreden naar den uitgang. Tot ik voorbij die apen van buitensmijters moest! Ik steek die 5 frank in zijn pollen, die gast ziet dat eerst niet en begint dan in 't Frans te roepen en probeert mij aan mijn arm terug te trekken. Maar ik zag het al aankomen en kon mij tussen een groepke naar buiten schieten. Daarna op mijn fietske naar huis, al aan 't uitkijken naar de verhalen die ik aan mijn maten kon vertellen! Er is toen nog 2 keer nen auto naast mij gestopt om te fragen waar dat de CherryMoon te vinden was, voor de after op dinsdag... Maar dat was te ver met mijn fietske!
puree

Bericht door puree »

JJ met zijn vlotte pen ! Zalig verhaalke :lol: :lol:
der gaan der hier een paar gaan steigeren van de uitspraak "die apen van buitensmijters" .... :lol: :lol:

K herinner mij ook nog mijn eerste keer dak naar Activy ging, begin 1994 en juist 17 jaar ... Die buitensmijter ook azo kijken, mee een vieze muile, ge kent da wel en aant twijfelen of hij mij wel kon binnenlaten, maar daarna geen problemen meer gehad, want zat er elke week ...
moeten buitenwippers niet een beetje afschrikken ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten