To Bocca or not to Bocca!

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
beats2005

Re: To Bocca or not to Bocca!

Bericht door beats2005 »

Richman schreef:Ik mag van geluk spreken dat ik naar hier heb kunnen gaan. Ben er maar enkele malen geweest op het laatste. De oerzaal van de toenmalige "Housebeweging" ( toen was alles onderverdeeld in House) da volk die ervoor ging, speciale extravagante mensen, die enorme danspiste.

Als ik er nog ging droei Phi-Phi en ook dj Bountyhunter (waar zit die nu?) oja bijna vergeten Olivier Pieters die toen naar de D'yore in Torhout verhuisde en heel commercieel beginnen draaien is.

Wat je nu niet meer ziet in clubs had je in de Bocca wel, samenhorigheid iedereen was 1, Bocca was een gevoel en ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen!
ja dat klopt , ik kwam er vanaf 88 in de bocca en heb me nooit zo goed gevoeld als daar , wat een place to be !
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: To Bocca or not to Bocca!

Bericht door BOUNCER »

beats2005 schreef:
Richman schreef:Ik mag van geluk spreken dat ik naar hier heb kunnen gaan. Ben er maar enkele malen geweest op het laatste. De oerzaal van de toenmalige "Housebeweging" ( toen was alles onderverdeeld in House) da volk die ervoor ging, speciale extravagante mensen, die enorme danspiste.

Als ik er nog ging droei Phi-Phi en ook dj Bountyhunter (waar zit die nu?) oja bijna vergeten Olivier Pieters die toen naar de D'yore in Torhout verhuisde en heel commercieel beginnen draaien is.

Wat je nu niet meer ziet in clubs had je in de Bocca wel, samenhorigheid iedereen was 1, Bocca was een gevoel en ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen!
ja dat klopt , ik kwam er vanaf 88 in de bocca en heb me nooit zo goed gevoeld als daar , wat een place to be !
Jij hebt dus duidelijk de beginperiode meegemaakt.

Please tell us more.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

misschien wel nog eens de nostalgie gaan opsnuiven met die serious beats avond...iemand een idee wa de doorpolici is?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

t'begint hier ook te kriebelen voor eens te gaan piepen, voor mij zal t'daar immers het eerste bezoek zijn :oops:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik ben ook nooit geweest in de legendarische boite,wel 1 van de eerste keren da het weer openging,2000 of zo
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

cloud schreef:ik ben ook nooit geweest in de legendarische boite,wel 1 van de eerste keren da het weer openging,2000 of zo
Is het legendarische interieur daar nog te pruimen?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zeer weinig veranderd naar het schijnt
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

een prachtclub,sjiek
Josjie

Bericht door Josjie »

gisteren een oma zien rijden in zo'n ouw ottotje met op de achterruit zo nen sticker van Boccaccio Life. Krieken gelachen
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Josjie schreef:gisteren een oma zien rijden in zo'n ouw ottotje met op de achterruit zo nen sticker van Boccaccio Life. Krieken gelachen
:lol: :lol: :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:misschien wel nog eens de nostalgie gaan opsnuiven met die serious beats avond...iemand een idee wa de doorpolici is?
staat ook op mijn agenda :P
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Enkel de discobar is daar bij mijn weten verandert.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

maar 1 keer geweest in 2000 dacht ik maar ik kan me voorstellen da het daar mega moe geweest zijn...zo het begin van iets totaal nieuws :shock:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:maar 1 keer geweest in 2000 dacht ik maar ik kan me voorstellen da het daar mega moe geweest zijn...zo het begin van iets totaal nieuws :shock:
Ik ben naar de heropening ook maar 1 maal geweest en 2 maal rebuilding trok allemaal op niets.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast