To Bocca or not to Bocca!

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Josjie

Bericht door Josjie »

De LC-sekte, stuur nu allemaal al jullie geld op naar jullie moderator...
Richman

Bericht door Richman »

In your dreams Boooooooooooooooy!

:?
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

Richman schreef:
Mroizo schreef:dat groepke is goed genoeg voor mij :p :p greetz 8)
Nice dat we nog gelijke zielen hier tegenkomen!
ja ik heb ni veel volk nodig om mij te amuseren,zolang de muziek goed is ben ik al content,in de carat was soms heel weinig volk op maandag ma t volk wa der was speelde zolex wel de lucht in , in higher state of consciousness 8) greetz 8)
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

ze hebben da eens ene keer geprobeerd in de megatemple (wa vroeger bocca was), toen ik de reclamespot op topradio hoorde was ik in alle staten, EINDELIJK dacht ik. Maar tevergeefs ik was daar samen me 2 oudstrijders van in de 30 de enigen die op de dansvloer kwamen, en jah na 5 platen uit de vergane tijden moest phill watts genoodzaakt stoppen me newbeat en hopla daar kwam universal nation en heel den dansvloer stond terug vol me die commerciele jeanetten en hun bikkembergs truitjes en die sletten met hun van dutch topkes, ik ben t daar na n uur afgetrapt, wat n jammere zaak!!! die avond noemde "oldskool classics"
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

kweet t neon ... die retro party's en of wat get ook kunt noemen worden maar zielig in elkaar gestoken,maja tis heel nieuw volk en die weten echt niet hoe de muziek van vroeger klonk ... dus wat er dan gedraaid word is voor hen dan de 'good old day's muziek' om t zo maar te noemen ... greetz 8)
Gast

Bericht door Gast »

[yes , Renaat is my brother. I wanna thank all of you for the nice reactions you' re giving me. and want to invite you next week 05 of march, for my first Retro Party. Called Inferno at an old church in Ghent. Place : Oude Houtlei - 9000 Ghent - Monasterium

Peace,

Henk Salon
Gast

Bericht door Gast »

Richman

Bericht door Richman »

Anonymous schreef:[yes , Renaat is my brother. I wanna thank all of you for the nice reactions you' re giving me. and want to invite you next week 05 of march, for my first Retro Party. Called Inferno at an old church in Ghent. Place : Oude Houtlei - 9000 Ghent - Monasterium

Peace,

Henk Salon
Henk Salon= Balmoral henk ?

:?: :?: :?: :?: :?:

Zoja zie topic balmoral dj's
Josjie

Bericht door Josjie »

da's nen balmoral fan en da weet neit dat Henk zijn artiestennaam Salon is... Richman toch... Nu zou'k mij schamen ze moestek u zijn ze...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

hehe :P
Richman

Bericht door Richman »

Josjie schreef:da's nen balmoral fan en da weet neit dat Henk zijn artiestennaam Salon is... Richman toch... Nu zou'k mij schamen ze moestek u zijn ze...
Zeg vliegezwam zal het gaan ja toon mij 1 Flyer van de balmoral waar hij als henk salon op staat I dare you!

Ik heb die kerel al in geen 10 jaar meer gezien!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

hou het tof mensen :P







8) greetz 8)
Richman

Re: Yuw

Bericht door Richman »

[quote="Mroizo"]hou het tof mensen :P


Tis gij die moe spreken zie pm!








:?
tecra

Bericht door tecra »

waarom hebben we het noooit over de bocca in halen ?
Mroizo

Bericht door Mroizo »

tecra schreef:waarom hebben we het noooit over de bocca in halen ?
omdat die slecht was mss? :P greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten