R.I.P.

Het forum van It in Amsterdam
Plaats reactie
Sirocco

R.I.P.

Bericht door Sirocco »

Ik was 2 weken geleden in Amsterdam en heb tot mijn grote treurnis moeten constateren dat het gehle It gebouw plat ligt.
Another legend is gone...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Amai, zo ineens?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Hoe dat was toch afgebrand? Stond toch al een tijdje te verkrotten ook .... heb ik gehoord ....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik stond er 3 jaar geleden voor...bestond het toen nog?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Shit man dat ik wist zelfs niet dat het dicht was.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

BOUNCER schreef:Shit man dat ik wist zelfs niet dat het dicht was.
same here :?
Ibiza Fuckin' Island!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Dat het al een tijdje dicht was wist ik al. Maar toen ik had gezien dat er zo'n gapend gat op die plek was het wel even slikken. Het was echt een groot gebouw. Indertijd had ik niet het gevoel dat het zo groot was.
Naar mijn weten is de It nooit afgebrand, wel de Roxy. Dat was pas echt een dramatisch verhaal :cry:
Maar goed misschien is dat wel het mooiste.... sterven in schoonheid. Dat is toch ook wel een beetje te blauwdruk voor een legende.
Daarom krijg ik ook zo'n kromme tenen als ik zie wat er met La Rocca de laatste jaren gebeurd. Je krijgt zo toch wel een beetje het gevoel dat het indertijd niet zo speciaal was. Als de echte Boccaccio nu nog open was geweest dan was het toch ook een minder aansprekende legende geweest.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

een waarheid als een koe
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 okt 2005, 12:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door damon »

Jaja, de IT bestaat niet meer. Is na een razzia waarbij het een en ander aan snoepgoed naar boven kwam een tijdje gesloten. Na een maand of 6 is het kot weer open gegaan en de uitbater wilde het weer even exclusief maken als in de dagen van weleer, eind jaren 80. Dit mislukte falikant en de deuren werden snel gesloten. Vervolgens is het een tijdje bewoond geweest door krakers en nu is er dus weinig meer dan een diep gat in de grond. Tja, het is nooit echt m'n tent geweest maar het was wel mooi ...misschien de enige dancing in Nederland, gestyled naar Belgisch voorbeeld.
Niet rapper dan 120 bpm, manneke!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

FF off topic over la rocca gesproken
er spelen blijkbaar regelmatig jonge snaken die maar tot over een jaar of 3 a 5 jaar met dj'en begonnen zijn
straf hoe dat die daar binnegeraken he
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2005, 06:00

Bericht door djgrizzly »

nostalgie90 schreef:FF off topic over la rocca gesproken
er spelen blijkbaar regelmatig jonge snaken die maar tot over een jaar of 3 a 5 jaar met dj'en begonnen zijn
straf hoe dat die daar binnegeraken he
:D t'is inderdaad zonde dat ze in la rocca ook al beginnen te kijken welke dj'kes er meer dan 25 man kunne meebrengen

over de it
ik ben er nooit geweest, maar heb altyd gehoord dat dit de beste club in nederland is geweest
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

nostalgie90 schreef:FF off topic over la rocca gesproken
er spelen blijkbaar regelmatig jonge snaken die maar tot over een jaar of 3 a 5 jaar met dj'en begonnen zijn
straf hoe dat die daar binnegeraken he
gatte lekke en poepe douwe, zo simpel is het. 80% van de dj's komt op die manier aan de bak... kvind het een kut mentaliteit tot en met. Dat is ook de reden waarom bv verschillende dj's het gewoon hebben opgegeven oa: Kash (van Trish & Kash) en nog meerdere met-2-voeten-aan-de-grond dj's !
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Idd, dat is de reden waarom ik nooit ook maar de behoefte heb gehad om er intensiever mee bezig te zijn.
het gaat zelfs verder dat boekingen krijgen... in de vinylzaken werd vrijwel overal zwaar vriendjespolitiek bedreven. No way dat je bv indertijd in outland rec dezelfde vinyls te zien kreeg als de grote jongens.
Het is een frustrerend wereldje met een ellebogen mentalitiet. :x
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ThaMan schreef:
nostalgie90 schreef:FF off topic over la rocca gesproken
er spelen blijkbaar regelmatig jonge snaken die maar tot over een jaar of 3 a 5 jaar met dj'en begonnen zijn
straf hoe dat die daar binnegeraken he
gatte lekke en poepe douwe, zo simpel is het. 80% van de dj's komt op die manier aan de bak... kvind het een kut mentaliteit tot en met. Dat is ook de reden waarom bv verschillende dj's het gewoon hebben opgegeven oa: Kash (van Trish & Kash) en nog meerdere met-2-voeten-aan-de-grond dj's !
khoop da ge da ni meent da Kash zen 2 voetjes op de grond heeft? :eek: :D

OT; iemand ooit met de It-trein naar Amsterdam meegereden?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten