Bekend volk in het uitgaansleven

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bekend volk in het uitgaansleven

Bericht door Scarface »

Wie zijn jullie in al die jaren zoal tegengekomen van 'bekende figuren' in het uitgaansleven.
Dat mag heel uiteenlopend zijn, bekende mensen, vedetten mr evengoed volk uit 'het milieu' :lol:

Ik zal zelf even de aftrap geven;

Boy George
Heidi Klum
Ronaldo
Tom Boonen
Frank Vandenbroucke
etc etc

ik ben benieuwd
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Tom Barman (CdA en 10 dayz)
varth

Bericht door varth »

Tom Barman op statik dancin' in Bxl
Joyce De Troch en Peter Hoogland in de fuse. Zij stond daar ineens vlak naast mij met haar kont te zwieren. In het echt zag ze er toen een pak beter uit dan op tv, ferme madam.
Paul Michiels aka Polle Pap op de plaatselijke fuiven (die woont hier in de gemeente). Ik weet het, nogal fout, maar hij is toch beroemd in Vlaanderen bij heel wat (rijpere) dames.


Euh en verder weet ik het zo niet. Het is een pak minder indrukwekkend dan Frank zijn lijstje, maar kom... Bij deze Frank, waar kom je in godsnaam iemand als Ronaldo tegen?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:Tom Barman op statik dancin' in Bxl
Joyce De Troch en Peter Hoogland in de fuse. Zij stond daar ineens vlak naast mij met haar kont te zwieren. In het echt zag ze er toen een pak beter uit dan op tv, ferme madam.
Paul Michiels aka Polle Pap op de plaatselijke fuiven (die woont hier in de gemeente). Ik weet het, nogal fout, maar hij is toch beroemd in Vlaanderen bij heel wat (rijpere) dames.


Euh en verder weet ik het zo niet. Het is een pak minder indrukwekkend dan Frank zijn lijstje, maar kom... Bij deze Frank, waar kom je in godsnaam iemand als Ronaldo tegen?
rasti rostelli in la rocca :lol:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

joyce de troch in la strada toen ik er voor de allereerste keer naartoe ging (en ook de allerlaatste keer). Ze kwam er voor op de foto te staan met de bezoekers!!! :lol: :lol: :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Ronaldo in La Rocca, toen hij nog bij PSV speelde


Rasti rostelli ben ik ook al tegen het lijf gelopen in La Rocca. In La Rocca veel 'bekend' volk eigenlijk; Veronique De Cock, Koen en Kris Wouters, veel wielrenners (VDB, Boonen, Van Goolen, Mattan, etc)
M'penza met Joke van de Velde toen dat een koppel was. Glenn De Boeck, Yves Vanderhaeghe, Jestrovic, Wilhelmson en Zetterberg.
De Spillie kwam ik ooit es zo scheef als iets tegen, ik denk in Balmoral (de nieuwe).
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

aapje schreef:joyce de troch in la strada toen ik er voor de allereerste keer naartoe ging (en ook de allerlaatste keer). Ze kwam er voor op de foto te staan met de bezoekers!!! :lol: :lol: :lol:
ik heb hier ook nog een foto liggen van Joyce en mij in de cherry, ze deed toen promo voor Black Booster
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

daar zou ik echt wel geen idee van emme :)
was op de meeste moment te scheef en cherry was nou uk ni drect nen discotheek voor de rijke typen 'BV' achtigen als ik het zo mag noemen :lol:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

spillie regelmatig op de vlasmarkt in kortrijk(ne goeie maat van tatoo mike)
en roel vanderstukken(die jelle speelt in wittekerke)in de fuse en de vooruit)die gast is trouwens mede organisator van bunktek
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Tegengekomen niet maar ze zaten de laatste keer wel in Illusion...the blood hound gang :shock:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Pfff teveel om op te noemen.... maar dezal even de bekendste opnoemen waar ik al enige tijd heb mogen mee vertoeven in de diverse VIP rooms.

DJ's:
- Yves Deruyter, Frankie Cloeck, Marco Bailey, The Insider (Stefan), Bob Sinclar, Dj Yellow, Darkraver, Rotterdam Terror Corps, Dano, Yves, Buzz Fuzz, Bountyhunter, G-Force etc...

Artiesten:
- Kate Ryan, Belle Perez, Boogie Boy, Toots Thielemans, Helmut Lotti, Pragha Khan, Hooverphonic, Dana Winner, Barbara Dex, Bart Van Den Bossche etc...

Internationaal eigenlijk niet echt veel... buiten Bob Sinclar waar ik toch een geruime tijd heb mogen mee lullen...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Nog vergeten: Kate Ryan in la rocca, tanja dexters in de red & blue, en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen) en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Frank VDB schreef:en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
oh nee weer een wee :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

is er een kleine homo op komst? :lol:
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Frank VDB schreef:Nog vergeten: Kate Ryan in la rocca, tanja dexters in de red & blue, en die rosse van K3 zat vroeger veel in Illusion (met gezichtsuitdrukkingen niet voor kinderen) en die Sylvie Melodie van Sylver werkte daar toen achter de toog, dr vlak aan de dj booth
dat die rosse van K3 daar scheef op den box stond dat klopt maar die klein bie heeft nooit in illu gewerkt ze.
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten