Bekend volk in het uitgaansleven

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

Ik zeg helemaal niet dat die zich moet opsluiten. Integendeel!

en zat op die foto? kan zijn, maar ik denk er het mijne over...
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jong, als ge strontzat zijt hebde gij ook nen scheven bek,ze! Moet mij wel keer uitleggen hoe dat je ziet dat wa gepakt heeft aan z'n gezicht!?

Tommeke tommeke tommeke :lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

FairyLightz schreef:dacht ook van niet, maar hij is in La Rocca aan één van mijn vriendinnen komen vragen of ze iets bij had.
en tgeen dat em vroeg is na +-12 uur al uit je bloed...
en kheb nog van een drietal mensen zulke dingen gehoord.
dikken boelshit, mens is echt wel ni zo stom,
maarja sommige mensen zien tom boonen ies in het uitgaansleven en moeten der direct altijd een verhaaltje aan breien om wa populair te doen... :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 feb 2005, 13:15
Locatie: Haacht

Bericht door FairyLightz »

like I said: 't is tgeen wat ik er van denk, jullie hoeven die mening niet te delen.

back on topic:

al tegengekomen: Elke van Elderen in Rocca,
Pim op Groovecity vorige maand en die één van Milk Inc (weet haar naam niet) in Illusion
Afbeelding...as the white rabbit said...FEED YOUR HEADAfbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Al tegengekomen?

Gunter Vanhandenhoven
Vincent Kompany
Anthony VandenBorre
Oliver Deschacht
Xavier Deschacht
Yves Vanderhaeghe
Jonathan Blondel
Eric van Paradise Hotel
Bjorn van Temptation Island
Kevin van Temptation Island
Wendy van Wanten
Sandy Martens
Mbark Boussoufa
Elke van Undercover Lover
...

Euhm en nog een paar ze maar ik kom er ffkes niet op
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Waar zoal?

Ik Roel Vanderstukken (Jelle in wittekerke) 2 weken terug in de Silo.
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Mja Cindy Martens Oli Deschacht en X Man Malisse wel ook al tegengekomen in den :? Temple :?

Ahja Koen de Bauw of Bouw of hoe schrijf je da eigelijk in den Backstage vroeger eens.

(Ja iedereen maakt fouten i know i know)
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

dj_neo schreef:Al tegengekomen?

Oliver Deschacht
Sandy Martens
Da zal wss ook in een homobar geweest :)

@ Topic: vroeger met mijn pa op cafe:

Sammy Van Den Bossche (indertijd voetballer bij den Iendracht); verkeert met de dochter van een plaatselijke zelfstandige

Koen De Vleesschauwer: papte toen aan met een vrouwelijke cliënte...

Sandy Martens: weetek niet waarom

Stefaan Leleu (Zulte-Boeregem): kent mijn pa zo een beetje via zijne kapper
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Gilles De Bilde vroeger op Carnaval Aalst.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ah Xavier Malisse ook al tegengekomen! Kvind dat nen beestigen kerel :lol:
Twee maand geleden ofzo, dag erachter moestem finale spelen op Belgian Masters! :lol:

@fist: De schachtjes in Ambar,das under eigen café, dus een homobar eigelijk :D maar mee school volk
De meeste in Carré, paar in Illusion en paar in La Rocca! Cindy Martens in Temple ook. En nog spelers van Gent hoor, moet maar eens de Sunset in Gent binnenstappen! Daar zie je ook nog af en toe een bekende kop! Zoals Wendy van Wanten 2 jaar geleden, dan hebben we ook eens goe gelachen! :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

dj_neo schreef:@fist: De schachtjes in Ambar,das under eigen café, dus een homobar eigelijk :D maar mee school volk

Zoals Wendy van Wanten 2 jaar geleden, dan hebben we ook eens goe gelachen! :D
:lol:

Wendy van Wanten, das die met haar dikke... wenkbrauwen zeker :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Inderdaad :cool:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:47

Bericht door superfons »

t is wel niet uit de goeden ouden tijd mr toch ne gekenden :jonathan blondel van club brugge in lagoa
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

superfons schreef:t is wel niet uit de goeden ouden tijd mr toch ne gekenden :jonathan blondel van club brugge in lagoa
Hehe, das ook zwaar manneke,ze! Begon tegen mij te klappen (int frans dan nog) hoe schoon z'n vriendin wel was (was zo'n halve negerin, was wel nice,ze) en zo zeker 4 keer! Stonden daar ook al serieus paar fleskes aan z'n tafelke :lol:
Laatst gewijzigd door dj_neo op 28 dec 2006, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Kheb den indruk da Blondel e fuifbeestje is :-D

Kdacht mij te herinneren da hij vorig seizoen in de gazet stond met een artikel waar geschreven werd dat hij nen alcolieker was etc?

Dat hij het nie meer zag zitten met al die blessures etc, en dat hij hem serieus liet gaan...?

Greetz J.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast