In aanraking met La Rocca en de nummers uit 1993!!!

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Harde nummers

Bericht door Scarface »

Axel schreef:Eric draaide af en toe harde platen, No women allowed , There is no law,
public energy, Timewarp - Jeyenne enzzz. En dan zag je hem springen achter zijn draaitafels!!!
Eric had een leuke draaistijl, technisch niet altijd perfect, mr wel goed, originele platenkeuze, een echte persoonlijkheid achter de djbooth. Maakte altijd zo een leuke beweging, precies alsof hij over het mengpaneel wou springen :lol:
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 jun 2006, 16:16
Locatie: Barendrecht

Er schoot weer wat binnen, kennen jullie deze man!!!

Bericht door Axel »

Er schoot net weer wat binnen over La Rocca periode 93 t/m 99!!! Ik ging vaak op zaterdag er naar toe en dan waren we rond een uurtje of 22:30 a 23:00 uur binnen. Er stond altijd een oudere man van in de 60 of ouder met grijs haar in zijn kolbert te dansen. Rond een uurtje of 11 tot 00:30 tot het intro kwam zag je hem en daarna niet meer!! Hij maakte allemaal van die aparte danspasjes bijvoorbeeld een pirouet!!! Hoorde pas via via dat hij vroeger aan kunstschaatsen heeft gedaan en dat verklaarde zijn mooie danspasjes!!!
Eerse keer La Rocca was eind 1991!
djginod

Bericht door djginod »

Hee, nog een nederlander die van de retrosounds van La Rocca houdt !!!! Ik draai nu bij Lazer ook, en die hadden in 92 en 93 altijd speciale clubavonden in La Rocca !!! Heb er nog een aantal tapes van, en die worden ook uitgezonden op Lazer op de donderdagavond, want dat is het alleen maar Retro wat de klok slaat !!!

La Rocca klonk vooral in 92 redelijk hard ja !!! The women hera are also qute !!!, Supertronic en Co - Invasion (Star trek samples, en een soort van vlieg geluid heel de tijd !!! Vette donkere plaat altijd geweest !), Brain nog wat met Do I Feel Lucky etc....
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mar 2007, 00:24
Locatie: eeklo

Bericht door Gunther »

hoi axel even reageren ik zat ook bijna elke week in la rocca

op zaterdag met dj eric b

wij stonden altijd aan disco bar bij eric heb er zalige tijden beleeft en heb je een msn adres

ik zou je meer info willen vragen over die platen die ze daar in onze tijd draaiden . laat iets weten grtz gunther
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

@ Gunter; Pm sent
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 jun 2006, 16:16
Locatie: Barendrecht

Gunther

Bericht door Axel »

axxlb@hotmail.com is mijn msn adres
Eerse keer La Rocca was eind 1991!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

daar doen we het voor hé :eek:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

Eric in La Rocca begin jaren 90 - beste sets - idd, vreemde mixen zullen we zeggen, maar wat een platenkeuze en wat een sfeer. Ik vond het trouwens net heel interessant dat hij zo veel stijlen dooreen brachten in 1 set - er zat ook echt een verhaal met begin en einde in vond ik :-)
Voor mij werd het allemaal wat minder interessant toen ze de happy ibiza feeling achterna wilden - niet veel later lag Eric buiten en ze hebben voor zover ik weet nooit een waardige opvolger gevonden

marketing fucked up
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

jim-bar schreef:... ze hebben voor zover ik weet nooit een waardige opvolger gevonden
Spot on :(
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

jim-bar schreef:
marketing fucked up
Gezien LR na die datumgoe gedraaid heeft slaagt die laatste zin dus op niks ;)

Marketing heeft blijkbaar juist wel zijn werk gedaan. :)

Maar marketing zegt natuurlijk niets over muzieksmaak
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ja, het ging dan ook over de muziek hé :-)
ik ga persoonlijk altijd in de eerste plaats voor de muziek naar een discotheek - as er wa blote borsten en gratis aarigheid bij komt is dat natuurlijk steeds meegenomen ;-)
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

jim-bar schreef: ze hebben voor zover ik weet nooit een waardige opvolger gevonden
marketing fucked up
Da's dan toch een heel persoonlijke visie en een redelijke onderschatting van het fenomeen Marko La Rocca. Je kan moeilijk stellen dat Marko geen goeie dj is. Maar weinigen hebben zoveel jaren een club gedragen.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

zeker weten, ik had het over de zaterdagen hé - Marko on sundays is een ander verhaal - no doubt :)
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

ah ok my bad :-)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

no problem of course - kortweg vind ik Eric B een niet te onderschatten DJ, brede smaak, eigenzinnig en het kot heel de nacht op stelten zetten. Ik mis da vaak sinds mid jaren 90 in DJs, tenzij de grote kanonnen, Sven Väth en van die zaken :)
... this is Elmer Davis again ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten