Welk is uw favo beste setjen ooit?

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Dr. Poppers »

Morbid Angel - Live @ Dynamo Open Air 1991
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door lemant »

Laurent Garnier @ Teknoville party cherry moon
Dave Clarke @ euroradio-night (of zoiets) in de Fuse
Dimitri from Paris @ Respect at the Playboymansion (alweer fuse)
Club 55 1991 (Jan Vanneste?)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 okt 2008, 03:02

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Quirinus »

Red Army schreef:Mag stom klinken of overkomen, maar ik vind dj connection 1 van Phi Phi persoonlijk een van de beste 'setjes' ooit.
Dat is idd een verdomd goei setje. DJ connection 3 - DJ Marko is ook zalig!

Een van mij favoriete setjes, eentje van DJ Kevin @ Illusion 1995
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door djginod »

Quirinus schreef:
Red Army schreef:Mag stom klinken of overkomen, maar ik vind dj connection 1 van Phi Phi persoonlijk een van de beste 'setjes' ooit.
Dat is idd een verdomd goei setje. DJ connection 3 - DJ Marko is ook zalig!

Een van mij favoriete setjes, eentje van DJ Kevin @ Illusion 1995
Alleen jammer dat dat geen DJ set is op zich, maar een studio werkje.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door pascal78 »

wout illusion
Superfons birthday party

kzal is zoeken achter den datum en misschien laten uploaden door iemand
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door djginod »

Als het dan toch niet alleen DJ live sets hoeven te zijn:

Grandmix 1987 van Ben Liebrand. Alle dancetracks superieur gemixed. zowel in key als in alles eigenlijk. Ook juist omdat in 1987 heel veeel gave platen uitgebracht werden.

WEL live sets. Diverse sets die op Lazer voorbijkwamen, in 1991 t/m 1994. Vooral de sets waarin je op de achergrond het publiek tekeer hoorde gaan als er een vette schijf ingemixed werd. Chickenskin :cheers:
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Dj Devyd »

Kevin Jee's BdayParty 1995
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door StevenR_73 »

de sets van het eerste jaar in Fuse die ik heb gehoord. (Mr C, Laurent Garnier,....)


The End Soundsystem in de Silo, Layo & Bushwacka & MR C :afro:
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Red Army »

djginod schreef:
Quirinus schreef:
Red Army schreef:Mag stom klinken of overkomen, maar ik vind dj connection 1 van Phi Phi persoonlijk een van de beste 'setjes' ooit.
Dat is idd een verdomd goei setje. DJ connection 3 - DJ Marko is ook zalig!

Een van mij favoriete setjes, eentje van DJ Kevin @ Illusion 1995
Alleen jammer dat dat geen DJ set is op zich, maar een studio werkje.
bwa als je het hoort klinkt het toch vrij met platen opgenomen. Maar kom wie ben ik nietwaar.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door djginod »

Red Army schreef:Mag stom klinken of overkomen, maar ik vind dj connection 1 van Phi Phi persoonlijk een van de beste 'setjes' ooit.
Dat is idd een verdomd goei setje. DJ connection 3 - DJ Marko is ook zalig!

Een van mij favoriete setjes, eentje van DJ Kevin @ Illusion 1995[/quote]

Alleen jammer dat dat geen DJ set is op zich, maar een studio werkje.[/quote]

bwa als je het hoort klinkt het toch vrij met platen opgenomen. Maar kom wie ben ik nietwaar.[/quote]

Dat zijn de oude grandmixen van Ben Liebrand ook, alleen dat heeft toch een maand geduurd dat de mix van een uur klaar was...

De oude Houseparty cd's idem dito. De tracks komen wel van vinyl, maar er is acheraf echt wel geknipt, en de overgangen zijn echt niet allemaal in een take gedaan hoor...
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Enterprise »

djginod schreef:
Quirinus schreef:
Red Army schreef:Mag stom klinken of overkomen, maar ik vind dj connection 1 van Phi Phi persoonlijk een van de beste 'setjes' ooit.
Dat is idd een verdomd goei setje. DJ connection 3 - DJ Marko is ook zalig!

Een van mij favoriete setjes, eentje van DJ Kevin @ Illusion 1995
Alleen jammer dat dat geen DJ set is op zich, maar een studio werkje.
Dien DJ Connection 3 - DJ Marko is bij mij thuis in de living live opgenomen met 2 draaitafels ne rodec mixer en nen DAT recorder. Waarom, hij had dat moment geen draaitafels bij hem thuis staan... Daar is dus geen studiowerk aan te pas gekomen 8)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Disco Stu »

Om er eentje op te noemen is moeilijk maar als er een is die er bovenuitsteekt is het voor mij toch Derrick May in de Fuse 13.3.99

Een paar andere

Philip @ Shaft 14.9.99 (Hoog feestgehalte)
Philip @ Shaft Retro Party 27.7.01
Philip @ Illusion Ground 15.9.01 (Lekker donkere wazige trance & progressive)
Jean @ Carat 18.2.01 (Beestige Progressive Set)
Jeff Mills in de Cherry Moon (11.11.94 denk ik)
Spacid op I love Techno (2000 denk ik)
Niet een set maar een cd namelijk X-Mix by Mr. C (http://www.discogs.com/release/2946)

etc......
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Red Army »

Enterprise schreef:
Dien DJ Connection 3 - DJ Marko is bij mij thuis in de living live opgenomen met 2 draaitafels ne rodec mixer en nen DAT recorder. Waarom, hij had dat moment geen draaitafels bij hem thuis staan... Daar is dus geen studiowerk aan te pas gekomen 8)
:) dus toch ne set, ik heb altijd gevonden dat hij op die cd wat last had met Nu dimensions
En die van phi phi, soms geweten of daar studiowerk aan te pas is gekomen Dr?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door djginod »

Red Army schreef:
Enterprise schreef:
Dien DJ Connection 3 - DJ Marko is bij mij thuis in de living live opgenomen met 2 draaitafels ne rodec mixer en nen DAT recorder. Waarom, hij had dat moment geen draaitafels bij hem thuis staan... Daar is dus geen studiowerk aan te pas gekomen 8)
:) dus toch ne set, ik heb altijd gevonden dat hij op die cd wat last had met Nu dimensions
En die van phi phi, soms geweten of daar studiowerk aan te pas is gekomen Dr?

Van de discogs site:

This is the third and just another exquisite release in the Dj Connection installment. This dj mix series was produced under guidance of one of Belgium's finest pioneers: Frank Dewulf. This explains the good quality of the production, the soundmastering and the very keen but recognizable artwork of these releases. Besides these technical aspects Frank also had a very good eye on what was going on in the Belgium club scene in the mid nineties. Not only he selected a few of the representing dj's at that time, but he also managed to catch their particular style and track selection on disc. This mix focusses on one of my favorites of that time: dj Marko. Besides his wellknown Sunday evening residency at La Rocca, he also took care of things at the infamous At The Villa club. A similar sound could be heard and experienced at a club called Extreme and the afterclubs Balmoral and Carat. The mix on this cd has a very nice drive behind it and shows Marko’s typical skills and his ability to create a certain uplifting flow. The track selection is outstanding and several of the cuts on this particular release are (or have become) classics. This mixcompilation, together with the one of Phi Phi, stands for an era of full on trance clubbing which was so joyful, so lush and oh so very typical for Belgium at that time. Music was not just music, clubbing was not just clubbing, it was a way of living, the sharing of a wonderful experience
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Welk is uw favo beste setjen ooit?

Bericht door Enterprise »

Red Army schreef:
Enterprise schreef:
Dien DJ Connection 3 - DJ Marko is bij mij thuis in de living live opgenomen met 2 draaitafels ne rodec mixer en nen DAT recorder. Waarom, hij had dat moment geen draaitafels bij hem thuis staan... Daar is dus geen studiowerk aan te pas gekomen 8)
:) dus toch ne set, ik heb altijd gevonden dat hij op die cd wat last had met Nu dimensions
En die van phi phi, soms geweten of daar studiowerk aan te pas is gekomen Dr?
Nee die van phiphi is bij hem thuis opgenomen, al die sets van die cd reeks zijn trouwens live opgenomen weliswaar in homestudio's. Het enigste dat in de studio destijds werd gedaan was in de mixen hier en daar een edit om binnen de tijdslimiet van de cd te blijven. En uiteraard de mastering. De compilatiereeks was een idee van Frank Dewulf die ook de edits en de mastering deed....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast