I Love Techno 2006

Het forum van I Love Techno
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

zeg, waar staat de prijs ergens? Ik was benieuwd hoeveel het dit jaar ging zijn, maar dat is weer niet te vinden op die drukke site.

De enigste die mij interesseren zijn james holden en technasia maar daar ga ik het niet voor doen.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

BOUNCER schreef:Mischien dit jaar overslaan ik mis de minimal komaan ilt zonder minimal dat kan toch niet...
Het zou mss nog beter knn worden dan da ge zelf denkt nu :D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

keskondisco schreef:
BOUNCER schreef:Mischien dit jaar overslaan ik mis de minimal komaan ilt zonder minimal dat kan toch niet...
Het zou mss nog beter knn worden dan da ge zelf denkt nu :D
Ik denk van niet ben definitief verkocht aan mnml.
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

BOUNCER schreef:

Ik denk van niet ben definitief verkocht aan mnml.
Mja, elk zijn goeste maar ik snap het niet...ge ligt daar mee ne vuilzak vol mee goud en dan luistert ge naar wat in feite in de vuilzak zou moeten horen.
Das mijn mening natuurlijk maar met zo een verleden zo nen draai aan uw muziekkeuze geven, 'k vind het gewoon hééél raar.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ik wou te gaan... had al een plaatske gereserveerd in tha car bij ne m8.
Maar kvind de affiche niet echt een MUST ! kdenk dat al het geld deze keer in Kraftwerk zit. Zal ik de dvd "minumum maximum" nog wel es bezien vanop de 1ste rij in DTS !
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik vind hun affiche toch weeral niet slecht ze...
da al op ene avond,het ging moeten 10 jaar geleden zijn werd er 2 jaar over gesproken :-)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Trab schreef:zeg, waar staat de prijs ergens? Ik was benieuwd hoeveel het dit jaar ging zijn, maar dat is weer niet te vinden op die drukke site.

De enigste die mij interesseren zijn james holden en technasia maar daar ga ik het niet voor doen.
Ik denk 43 euro...

zeg kesko, ieder zijn muziekstijl ben voor de moment retro zo moe, ik kan er niet meer naar toe luisteren. heb in geen maanden naar retro geluisterd en ik down zelden ne retro-set van RA, en ja der ligt daar ne zak vol met goud.

Maar andermans muziekstijl niet afbreken, als ik nu into mnml ben dan is dat toch mijn probleem, ik luister daarnaar toe als iets fris en nieuws tja over stijlen kun je nog lang discusieren maar ik zou ook anderen aansporen om het te proberen hier in mijn regio kortrijk en omstreek surtout naar doornik vinden veel mensen mnml vreemde ontoegankelijke muziek waarop men moeilijk kan dansen.

En toch geef ik het niet op mnml blijft het is de weg voor de toekomst. Alleen uitkijken voor de commercie zie new-beat, trance, etc ...
Afbeelding
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

BOUNCER schreef:En toch geef ik het niet op mnml blijft het is de weg voor de toekomst. Alleen uitkijken voor de commercie zie new-beat, trance, etc ...
:D
Toekomst? Kwaliteit zit er nu al niet meer in. 90% van de releases kan je opzij schuiven wegens bagger, net zoals tribal techno 5 jaar geleden. (t zijn toch bijna allemaal dezelfde producers anyway)
Oppassen voor Commercie? Luister eens naar Madonna - Get together, right daar heb je het al.

OT; Kraftwerk en Carl Craig zijn genoeg voor mij 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ieder zijn stijl zou ik zeggen.. al luister je graag naar de 5de symphonie van Beethoven in A Mineur... who give's a fuck !
keskondisco

Bericht door keskondisco »

De vuilzak opmerking kwam gewoon goed uit omdat uw tapes in een vuilzak zitten, niets meer hoor, had me mss wel anders moeten verwoorden.
Ik geef nieuwe stijlen, nieuwe dj's altijd een kans en in iedere stijl zitten er keigoeie platen...retro zijn dan ook al oude platen en de term retro gaat over verschillende stijlen dan ook heen.
Bij minimal om je tegemoet te komen vind 'k Ricardo Villalobos - Dexter bvb een machtige plaat.
Illusion had verleden jaar qua muziek, de scene in 't algemeen want de platen hoorde je overal wel wat, een deftig jaar naar m'n smaak.
Dat is dit jaar dan weer tot een dieptepunt gezakt dankzij de altijd maar zwakkere groove, minimal en electro die 'k te horen krijg en dan komen mijn cassetjes toch altijd weer boven.
Welke stijl, dj of dancing het dan ook moge zijn maar die word 'k nooit beu.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

begint dichter te komen he, ik ben alleszinds weer van de partij samen met mijn vrouw, maar dan wel om te werken
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

iemand die gaat morgen???
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
davo

Bericht door davo »

ik ga!
kben curieus voor morgen!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dju toch, elk jaar weten ze me te overtuigen om te gaan :-) Ben dus weer van de partij. Hopelijk dit jaar zonder klote-situaties!
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Misschien da ik wel ga ma heb eigenlijk geen klote goesting!

Te druk,te warm,te groot,geen zin om met de trein te gaan!

En line up zegt me ook ni veel,altijd dezelfde namen die terug komen!

Grtz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten