I Love Techno 2006

Het forum van I Love Techno
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

dan zou ik ni gaan als ik u was :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

poehaaaaa schreef:dan zou ik ni gaan als ik u was :D
haha, ik heb net hetzelfde gedacht als crt, maar ze hebben mij weten te overtuigen met het vervoer. Dienen trein is echt om van te kotsen. s'Morgens moet ge soms meer dan een uur wachten op de bus naar het station. Als het dan regent zoals enkele jaren geleden... :eek:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ik ga ook, maar zoals vorig jaar om te werken achter den toog. Weet wel nog niet in welke room, dus zal een verassing worden.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ads schreef:ik ga ook, maar zoals vorig jaar om te werken achter den toog. Weet wel nog niet in welke room, dus zal een verassing worden.
ik zal aan elke toog eens bestellen, dan kom ik u ook eens tegen :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ok, loopt gij dan met een plakaatje op uw voorhoofd van, IK BEN TRAB :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Voor hetzelfde geld was ik geboekt om in de Coca Cola Booth te komen dj'en :) . Dit hoord ik van de week van iemand die de dj's organiseerd voor die Booth, maar er stonden al 3 verschillend genre's in gepland, en de ILT organisatie wou er toch meer techno in... zonde
varth

Bericht door varth »

De blue room is anders al van het beste dat ik de laatste jaren op ILT heb gezien. Deetron kan aardig uit de hoek komen, Laurent Garnier en Carl Craig zijn legendarische dj's en de Dominators maken het daar in stijl af. Ik vind het misschien ergens wel logisch dat ze de mnml er wat uitgelaten hebben, want ik denk dat het genre niet zo populair is al heel veel mensen denken. Voor de rest vind ik groepjes als shameboy, Tiga en ook soulwax niet echt passen op ILT.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:Ik vind het misschien ergens wel logisch dat ze de mnml er wat uitgelaten hebben, want ik denk dat het genre niet zo populair is al heel veel mensen denken. Voor de rest vind ik groepjes als shameboy, Tiga en ook soulwax niet echt passen op ILT.
ik deel uw mening :-)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

yep, true, ILT moet toch techno blijven hé. Enfin, ik ga jullie moeten laten, want om 6 uur moet ik reeds in Flanders Expo zijn om onzen toog gereed te maken voor de massa binnen komt. Greetz!!!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ben net thuis! Twas geslaagd, heb bijna altijd in de yellow of de blue room gestaan. Laurent garniers super! Technasia niet kunnen zien want er was teveel volk. Booka shade had afgebeld dus uiteindelijk heb ik niets gezien waarvoor ik kwam. Maar ik heb me toch geamuseerd :P
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Trab schreef:dus uiteindelijk heb ik niets gezien waarvoor ik kwam. Maar ik heb me toch geamuseerd :P
Lol, had ik de laatste keer dat ik geweest ben in 2003 ook voor, altijd zalen volzet en toestanden. Vandaar dat ik niemeer ga...
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

onze objectieve en onpartijdige pers, altijd het zelfde liedje jammer genoeg:

Politie vangt drugs op I Love Techno in Gent

I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 30.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel.

Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram cocaïne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints.

De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. Eén persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld.

Bron: www.gva.be
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Op 32 000 man is dat pinuts hé...
Der circuleert wel een pakske meer rond als dat ze op ILT.

Wel eigenaardig dat ze dat bij techno, trance enzulken events altijd derbij vermelden...
Op nen Rock Werchter, Pukkelpop en toestanden hoor ik daar nooit een haan naar kraaien... :x
Laatst gewijzigd door Den Backer op 22 okt 2006, 17:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ne goeiemorgen allemaal, begin terug wa op positieven te komen. Had ik geluk dit jaar, stond aan den toog in de BLUE room. Begonnen met den dienst om 7 uur (eerst toog klaar zetten, briefing,...) tot half 5 deze morgen. Was de max. Deetron, perfect opwarmer, had direct de zaal mee, goeie muziek. Daarna Laurent Garnier, techno zoals we van hem gewoon zijn, echt af. Dan Carl Craig daartussen, die zijn naam van technolegende waar maakte. Heeft enkele pareltjes gedraaid, waaronder The Bells van Jeff Mills, gans de zaal op zijne kop. :eek: Dan een stukje Live van Laurent Garnier, vond ik persoonlijk het minst van de avond. Wat goed technowerk van hem, dan een stukje drum 'n bass :eek: (waarop hij een aantal keer vroeg aan het publiek "do you like d 'n b), en dan als afsluiter een langgerekte "the man with the red face", wat ik wel heel goed vond live. Dan terug Laurent Garniet en Carl Craig samen (dj'en), amai, da was echt stuiken nie normaal. Redelijk nog wa klassiekers erdoor gedraaid (o.a. French Kiss, Public Energy (Three 'O Three), en nog wa waarvan de naam mij nu nie direct te binnen schiet, misschien kan Trab helpen als hij hier nog was???)
Laurent Garnier stond zelfs op een bepaald moment op een verhoog achter den dj booth constant mee te "raven", en te zwaaien met zijn armen, had echt plezier in de ambiance van het volk, mooi om zien.

Toen Garnier en Craig stopten zat mijn vrouw en mijnen dienst der op, en zijn we iet gaan eten. Had dan heel graag nog eens teruggeweest naar The Dominators, maar eens we op ons gemak zaten voor te eten (in speciale ruimte voor Crew, was daar heel rustig) zagen we het niet meer zitten om nog terug naar binnen te gaan, en zijn dan maar huiswaarts vertrokken.

Conclusie, vorig jaar hebben we geholpen in de minimal room van Ritchie Hawtin, heel saai van muziek, dit jaar in de "Kings of Techno" zaal met Garnier en Craig een schitterende muziekale avond. Eentje om zeker nog eens over te doen.

En als iemand die namen te binnen schiet van die klassiekers die ze na mekaar gedraaid hebben (stuk of 4 na mekaar dacht ik), waar o.a. Public Energy en French Kiss in zaten, laat mij eens iets weten. Ik weet zeker dat ik die songs ergens thuis zitten heb, maar kan moeilijk al mijn cd's beginnen overlopen om ze te zoeken he (en zonder naam is da gewoon nie te doen). Iemand een revieuwke van andere zalen???
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

en om te reageren op die drugs op ILT, awel is inderdaad pinuts wat ze "maar" vinden op 30.000 bezoekers. Er liepen nochtans genoeg flippers rond. Op de 100 man waren er toch wel zeker 70 fransmans, dan 15 hollanders, 10 belgen en 5 engelstaligen aanwezig. Is dus wel toch een internationaal publiek dat op de been is. Kan misschien nu ook wel zijn dat er bij ons veel franstaligen waren omdat Laurent Garnier ook ne fransman is he, toeval of niet, dat laat ik in het midden.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten