La Rocca retro 24-05-06

Het forum van La Rocca in Lier
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Sirocco schreef:Van Gino heb ik gehoord dat Eric "mocht" draaien van 11 tot 12.
Goed bezig daar in Lier
Ne ex-resident annex publiekstrekker die maar een uurke mag spelen maw ...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nog een geluk dat ik niet gegaan ben. Eric B was voor mij de enigste reden waarom ik zou gaan. Stel je voor, je komt binnen om half een om dan te horen dat eric de opwarming heeft gedaan en al voort is :shock: La rocca is duidelijk een nieuwe weg ingeslagen: the road to fast cash! :x
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

trab schreef:Nog een geluk dat ik niet gegaan ben. Eric B was voor mij de enigste reden waarom ik zou gaan. Stel je voor, je komt binnen om half een om dan te horen dat eric de opwarming heeft gedaan en al voort is :shock: La rocca is duidelijk een nieuwe weg ingeslagen: the road to fast cash! :x
Eric B. moest die nacht nog op een Retro in Le Zoo gaan draaien. Waar hij de enige guest was, en waar hij langer kon draaien en volledig zijn eigen ding doen.

Dus het was volgens mij zeker niet de fout van La Rocca. De "retro" in Le Zoo lag al langere tijd vast en Eric B. moest dus zijn verplichtingen nakomen.
In Le Zoo is hij vaste guestdj op de retroparties.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Sirocco schreef:Wat zou de reden zijn? Ik dacht dat de zondag toch nog goed liep?
het ging over de promotie campagne voor een nieuw coca-cola product (de nieuwe tegenhanger voor red-bull d8 ik) in la rocca. Er was nen act met paaldanseressen bij en Marko zou daar tegenin gegaan zijn tegen de Wim, hij had hem gezegd dat hij vond dat da niet in een klasse disco, zoals la rocca, thuishoort, marko vond dat nogal plattekes etc.
... Den baas zijn reactie was dat Marko (voorlopig) ni meer moest komen.
Vorige week zondag was hem er niet..

En dat is zowat hetgene dat men mij verteld heeft.
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

lr

Bericht door ProgressNation »

Ze zullen wel snel bijdraaien :D

Maar zo zie je maar ... Er zouden wat meer dj's mogen rondlopen die met de vuist op tafel durven slaan.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: lr

Bericht door MIE!! »

ProgressNation schreef:Ze zullen wel snel bijdraaien :D

Maar zo zie je maar ... Er zouden wat meer dj's mogen rondlopen die met de vuist op tafel durven slaan.
True x2!
Ibiza Fuckin' Island!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Is wel klasse van marko mocht dat zo zijn.
La Rocca op de skihut toer...
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Wat betreft Eric in Zoo zijn eigen ding doen. Daar zou ik wel eens bij hebben willen zijn :D
Opnames misschien iemand???
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Paaldanseressen :?
Als ik mij bepaalde scenes & handelingen van bezoekers daar herinner past het er misschien wel bij :lol:

Bwa commercie alom, hij zal bij de presentatie bepaalde "coladrank" hitjes moeten spelen die gebruikt worden in de reclame voor het product ... Misschien moet hij zelf van dat spul drinken of zo?
Remember Da Guetta met zijn reclam voor haarproducten?

Als "den baas" :lol: vind dat hij na zo'n prul niet meer moet komen zegt dat genoeg en is het al langer bezig dan vandaag ....
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Dat hat al langer rommelt met marco en LR is geen groot geheim.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

lr

Bericht door ProgressNation »

idd het rommelt ... maar ze weten dat ze niet zonder hem kunnen (denk maar aan het succes van de Marko-cd's, behoren tot de best verkochte niet commerciële dance-cd's en bezorgen LR toch redelijk wat promo).

stel je voor dat ze hem buiten smijten, en dat ze besluiten Illusion op zondag open te doen met Marko ... Het zal volgens mij een stuk minder zijn in LR.

wat Eric B. @ Zoo betreft :arrow: ik weet het niet, de zondagavonden worden denk ik wekelijks in Frankrijk uitgezonden, maar of ze op feestdagen hun programmatie aanpassen weet ik niet. Had vroeger al via de website van Le Zoo paar keer gevraagd om de flyers door te sturen (op site staan ze in flash) / opnames maar e-mails beantwoorden is hun sterkste kan niet.
puree

Bericht door puree »

bah, mij is het niet echt duidelijk wat Marko er eigenlijk nog wil van maken ... ? Ik heb hier een Out Soon liggen van 6 jaar oud waarin hij z'n volledige verhaal doet (begonnen op trouwfeesten, dan een paar elektronische spullen gekocht en de rest is geschiedenis) en op het einde zegt dat hij het niet te lang meer ga trekken in de dj-booth :roll:

Bon, het kan natuurlijk wel dat hij in Goa een nieuwe "roeping" gevonden heeft en er toch weer alle plezier aan beleeft, dus ok. In elk geval mocht Wim toch wel eens de mening vragen van z'n resident. Ik bedoel : ge zit daar elke zondag samen, dus babbelen die niet of wa ?

Marko @ Pulse ?? Hij schijnt het daar toch wel goed te doen, dus al hij niet meer in LR zou draaien kan hij misschien daar terecht. Aan de andere kant : het zit daar al redelijk vol met Forzza en CP en kan G. die dure vogel zijn wedde betalen ...?
Sirocco

Re: lr

Bericht door Sirocco »

Ik denk niet dat je Marko snel in Illusion zal zien. Wim is vast slim genoeg om een concurrentiebeding in zijn contract te laten opnemen. Alhoewel daar tegenwoordig ook weer een discussie over gaat of dat rechtgeldig is.
Puree, dat verhaal van Marko in de outsoon ken ik ook nog. Ik meen zelfs gelezen te hebben dat hij zich binnen een paar jaar zou willen gaan toeleggen op koken (hij is eigenlijk kok van beroep). En toen kwam zijn Goa periode waardoor hij ht wat langer getrokken heeft. 14 jaar als resident is toch ook niet niks.
Een ding is zeker, het is maar de vraag of ze ooit de zondag nog vol kunnen krijgen als Marko weg gaat. Het is toch een veel minder voor de hand liggende stapavond als de zaterdag (en dat was al moeilijk genoeg).
keskondisco

Bericht door keskondisco »

LOL...Marko in Illusion op Zondag :lol:
De Jan ziet de dollartekens wss al voor zijn ogen rollen...het zou wa zijn zeker :?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

keskondisco schreef:LOL...Marko in Illusion op Zondag :lol:
De Jan ziet de dollartekens wss al voor zijn ogen rollen...het zou wa zijn zeker :?
Illu is hoe erg het ook klinkt een iets cheapere club dan LR en ook t'volk moet er klaar voor zijn! Ik ben zeker dat er wel ene van Illu staat te trappelen om mee van Marko zijn succes te profiteren :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten