Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

back to the 90's schreef:
montana schreef:op de memories spelen ze echt wel GEEN commerciele platen ze , misschien hier en daar maar over het algemeen echt ni !

ja de platen zoals latex-encore , komakino - man on mars , da is vanzelf sprekend dat ze die draaien , die word ge niet beu
das ieder voor zijn eigen hé....
gij wordt die misschien ni beu,ma andere dan weer wel...
Daar kunt ge moeilijk over discussieren he... die twee die ge noemt mogen van mij bijvoorbeeld al ontbreken ;)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Juist die 2 die ge opnoemt ben ik wel kotsbeu :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

En geen klein beetje :D :D
Een plaat die commercieel, maar ikzelf niet beu wordt en die ze enorm veel draaien in Illusion is X-Ray - Follow me.

Latex & Man on mars... Die mag de Jan wel eens buitensmijten
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

dj_neo schreef:En geen klein beetje :D :D
Een plaat die commercieel, maar ikzelf niet beu wordt en die ze enorm veel draaien in Illusion is X-Ray - Follow me.

Latex & Man on mars... Die mag de Jan wel eens buitensmijten
pff niks tege de jan ze , als em echt goesting heeft dan speelt em iedereen naar huis met de memories , ma soms zitten er platen tusse da gezegt van pff weeral :mrgreen: maja gemoet over het algemeen bekijken , franky,jan,wout zijn altijd klasse elke zaterdag !
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Yep yep, ben volledig akkoord met u,ze :)

Franky & Jan zijn mijn twee favorieten ook. Spelen als enigste pure trance nog, samen met Kane soms.
Verleden memories staan klappen met Jan, em zei haa gij zijt van den buffalo :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

dj_neo schreef:Yep yep, ben volledig akkoord met u,ze :)

Franky & Jan zijn mijn twee favorieten ook. Spelen als enigste pure trance nog, samen met Kane soms.
Verleden memories staan klappen met Jan, em zei haa gij zijt van den buffalo :D
hehe echt ne zeveraar dieje jan :mrgreen: gemoet hem trug pakke , hij is voor westerlo :mrgreen: shall we sing a song for you :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Haha, zal ik doen. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

montana schreef:
dj_neo schreef:Yep yep, ben volledig akkoord met u,ze :)

Franky & Jan zijn mijn twee favorieten ook. Spelen als enigste pure trance nog, samen met Kane soms.
Verleden memories staan klappen met Jan, em zei haa gij zijt van den buffalo :D
hehe echt ne zeveraar dieje jan :mrgreen: gemoet hem trug pakke , hij is voor westerlo :mrgreen: shall we sing a song for you :P
Hey hey, alleen anneke "pakt" de jan he :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2008, 23:03

Bericht door deepee »

een paar weken geleden nog ns geweest na zo lange tijd. in de level zat het vol maar weinig sfeer en onder tja om 4u was daar nog geen kat te zien.
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

deepee schreef:een paar weken geleden nog ns geweest na zo lange tijd. in de level zat het vol maar weinig sfeer en onder tja om 4u was daar nog geen kat te zien.
Ge zult met Club Elite geweest zijn denk ik zo... Spijtig en vooral raar dat er relatief weinig volk opafkomt op trance dezerdagen !!! Zo herriner ik mij nog de set van Marco V vorig jaar (of ondertussen al 2 jaar) terug me Amnesia Night 2... Vindtk echt raar want nu me Club Elite kwam Niels Van Gogh, Bennet & MIKE spelen... En naart schijnt weer nie zo veel volk in Ground !

De gewone zaterdagen verlopen nog steeds het beste !!! Altijd super 8)

Grzt
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Heb eens een vraagske...

Heb hier een cassete die luid als volgt --> Djax @ Illusion (Royal) 09-04-1999 ... Enig idee iemand wie Djax is ???
Cassete is nie slecht, qua mixen toch...

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

<i>Miss</i> Djax uiteraard!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

de enige djax da ik ken is miss djax,ma betwijfel sterk dat die in illusion heeft gedraaid ...........
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jul 2008, 21:12
Locatie: Houthalen

Bericht door DJ_Vito »

Toen ik begon met plaatjes draaien op m'n 13de (ondertussen 25jaar)moest en zou ik naar de Illusion gaan, daar was de muziek en de sfeer. Het is me dan ook gelukt toen ik 15 was...met behulp van een goeie vriend weliswaar want anders was het niet waar geweest. Jongens heb ik daar een nacht van m'n leven beleeft toen. Ik herriner mij nog dat Jan en Philip samen met Kurt op de ground level draaide en dat die sfeer en de muziek bangelijk was. Lekker hard en flippy. Pas bij m'n tweede bezoek ben ik in the Level geraakt .
Illusion is voor mij een mooie impuls geweest tijdens m'n DJ-cariere.

Is der hier iemand die ooit naar The Stixx in Hechtel geweest is in de periode 98-99 ?
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

...

Bericht door Stientje »

ik ben al een tijdje nimeer in illusion geweest maar heb hier daarnet enkele tapes teruggevonden van in 97 en Nieuwjaar 98 en ben ze hier aant beluisteren... ik krijg er kippenvel van :p

Miss Bambi die het nieuwe jaar aankondigt en aftelt ... gevolgd door de schijf van Open your eyes ... miljaar :roll:
waar zen die tijden naartoe...
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast