Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

wees gerust, ik doe dat hoor, al is ook la rocca ook op de zeer slechte weg... zeker nu ze Marko hebben geliquideerd...soit, das off topic
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Na de topic "Illusion is niet meer wat het geweest is " volgt "La Rocca is niet meer wat het geweest is"!

(Dit is sarcasme, niet te serieus nemen beste Illu fans :wink: )
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Draait Philip trance in La Rocca ?
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik vind dat Philip zijn stijl in la rocca gelijk is aan die die hij zou draaien moest hij nog in Illusion zitten, daar zie ik weinig verschil.

Ik ben overigens niet 'tegen Illusion' , ik heb daar hele mooie jaren beleefd, vandaar dat ik mij enkel 'zorgen maak' over het pad ze daar bewandelen.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Frank VDB schreef:ik vind dat Philip zijn stijl in la rocca gelijk is aan die die hij zou draaien moest hij nog in Illusion zitten, daar zie ik weinig verschil.
Da weet 'k nog zo nie...
Frank VDB schreef:Ik ben overigens niet 'tegen Illusion' , ik heb daar hele mooie jaren beleefd, vandaar dat ik mij enkel 'zorgen maak' over het pad ze daar bewandelen.
Ze moeten wel een beetje é :?
De bedoeling is dat deze gevestigde waarde toch z'n deuren kan openhouden.
Nogmaals...'t zijn andere tijden!
Ik keur ZEKER ook niet goed wat er allemaal gebeurt maar dan kiest ge uw feestjes der maar uit é :wink:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Frank VDB schreef:ik vind dat Philip zijn stijl in la rocca gelijk is aan die die hij zou draaien moest hij nog in Illusion zitten, daar zie ik weinig verschil.

Ik ben overigens niet 'tegen Illusion' , ik heb daar hele mooie jaren beleefd, vandaar dat ik mij enkel 'zorgen maak' over het pad ze daar bewandelen.
illusion is nog steeds dé zaterdag die telt hé ge moet toch ni afgaan op ne simpele vrijdag :roll:
zowel het volk als de muziek is dag en nacht verschil!
don't worry be happy
Ibiza Fuckin' Island!
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Frank VDB schreef:met philip in La Rocca weet ik waar ik goeie trance moet gaan zoeken, een paar straten verder dus... .
ik heb honderden tapes van Philip (gehad :roll: ), ik was zijne nr 1 fan :P en geloof me wat em nu in La Rocca doet is totaal verschillend met de sluits van vroeger in ill...ik durf zelfs beweren dat em nu commercieler speelt
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dj Devyd schreef:
Frank VDB schreef:met philip in La Rocca weet ik waar ik goeie trance moet gaan zoeken, een paar straten verder dus... .
ik heb honderden tapes van Philip (gehad :roll: ), ik was zijne nr 1 fan :P en geloof me wat em nu in La Rocca doet is totaal verschillend met de sluits van vroeger in ill...ik durf zelfs beweren dat em nu commercieler speelt
ik heb hier tapes van illusion sluit waar de één commerciele (disco) schijf na de ander op wordt gespeelt. Philip past zich gewoon goed aan aan de club waar waar hij speelt.
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Qua belichting zijn ze der op vooruitgegaan met hun nieuwe lazers nu...
Stukken beter dan vroeger!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:16

Bericht door CaRaTTRaX »

Tijden zijn verandert door 3 dingen:

één: vroeger maakte ze van die trance met van die catchy deuntjes, sloeg als een bom in want iedereen vindt ze gewoon goed terwijl de trance dat ze nu maken meer à la tiësto is, met andere woorden.. BOECHT ! (sorry voor de die-hard-tiësto fans hier maar het moet gezegd worden, de trance van tegenwoordig gaat gewoon veel te traag en dan begint er nog zo een melig wijf nen tekst van 5 minuten in te spreken alsof het ne speech van den titanic is, in die vroegere trance zeiden ze amper 5 woorde, maar het was dan ook beuken geblazen x-))
Tlijkt tegwoordig allemaal op van dieje euro-trance, trekt toch op geen hol...
Liedjes zoals Cyb - Now, Moby - James Bond Theme (da bomb rmx) of Sloane Strangers - A Mike Of Ministrel maken ze nu toch gewoon niet meer...

--> Wat missen we oude bonzai x)

en twee: er zijn veel mensen die tegewoordig gewoon voor hun computer blijven chatten of surfen op het internet terwijl je dat vroeger niet had, toen keken ze nog echt uit naar dat weekend...

en drie: Het drugsgebruik is volgens mij met 90% gedaald x-) (alhoewel er nog flipkotten zijn, kijk shaft of outline lol, maar in het algemeen is het toch verminderd)
Laatst gewijzigd door CaRaTTRaX op 05 aug 2006, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

CaRaTTRaX schreef:
Het drugsgebruik is volgens mij met 90% gedaald
Hahaha 90% gedaald da is der toch wel over he man... :lol:
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

CaRaTTRaX schreef:Tijden zijn verandert door 3 dingen:

één: vroeger maakte ze van die trance met van die catchy deuntjes, sloeg als een bom in want iedereen vindt ze gewoon goed terwijl de trance dat ze nu maken meer à la tiësto is, met andere woorden.. BOECHT ! (sorry voor de die-hard-tiësto fans hier maar het moet gezegd worden, de trance van tegenwoordig gaat gewoon veel te traag en dan begint er nog zo een melig wijf nen tekst van 5 minuten in te spreken alsof het ne speech van den titanic is, in die vroegere trance zeiden ze amper 5 woorde, maar het was dan ook beuken geblazen x-))
Tlijkt allemaal op van dieje euro-trance, trekt toch op geen hol meer...
Liedjes zoals Cyb - Now, Moby - James Bond Theme of Sloane Strangers - A Mike Of Ministrel maken ze nu toch gewoon niet meer...
Duidelijk te zien dat ge die trance scene niet volgt, moest ge is weten wa voor platen er nu nog uitkomen ge zou nog verschieten.
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:16

Bericht door CaRaTTRaX »

Das bij wijze van spreke he vriend ;)
davo

Bericht door davo »

voor een deel geef ik u gelijk...
Ik vind dat die gehypte hollanders de trance scene meer kwaad dan goed doen...
telkens plaatjes spelen met zelfde opbouw....
melodietje baslijn....opbouwen naar climax en terug melodietje baslijn...

den dag dat die mannen wat minder in de mode zijn is trance terug bom!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

In Nederland is de trance verder blijven evolueren, hier hebben ze zich veel te lang zitten vasthouden aan het succesvolle verleden. Iemand die alles volgt van op een afstand zal er mss vaak zo over denken maar doe tenminste eerst de moeite is om een paar sets van gerennomeerde trance dj's te beluisteren alvorens alles te gaan vergelijken met Tiesto. Trouwens deze laatste is tegenwoordig ook minder commerciëele paden aan het bewandelen. Maar als ge ni verder kijkt als wat er in de media om u oren vliegt...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten