Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

20y illusion? volledig in 't water gevallen... over september dit jaar heb ik btw ook nog niets gehoord :(
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

jammer, ik had gehoopt dat het nog zou doorgaan in de ethias met een vette retro-zaal erbij
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Psytox schreef:
Trab schreef:
Psytox schreef:En de rest krijgt kinders, verkoopt hun bloembak-seat-ibiza voor een monovolume en wordt een burgerklootzakske zoals de 10000 andere grijze muizen. :mrgreen:
:roll: Waarom altijd die stereotypes beschrijven?
hoe peinsde dat dat evolueert denkte? Van de mensen waar ik mee uit ging toen ik 18 was zijn 90% ondertussen ook braaf getrouwd en gaan enkel nog uit als Clouseau in Sportpaleis staat eh... da zijn geen stereotypes, da is gewoon zo. 'k heb over de jaren genoeg van de hardste uitgaanders zien veranderen in maatpak-managers/verkopers met 2.4 kindjes. Niet dat da geeft eh, of dat da minder is ofzo, da's gewoon een vaststelling.
Ge moet voor uw eigen uitmaken wanneer het vet van de soep is. Op uw werk, thuis, in het uitgaan,....
Het is idd iets van prioriteiten stellen, of moeten stellen :D

En wat Illusion betreft, ik ben toch dik content dat ik daar eerste deel jaren '90 heel dikwijls een goeie tijd mee gemaakt heb.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

Technolab schreef:20y illusion? volledig in 't water gevallen... over september dit jaar heb ik btw ook nog niets gehoord :(
Ik denk niet dat 21years georganiseerd gaat worden.. Alle verjaardagen vieren, behalve den 20ste en dan op den 21ste terug beginnen.. De klucht van de eeuw..
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

kheb gezien da ze (weer) beginnen met die rising sun party's van in de carat.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

back to the 90's schreef:kheb gezien da ze (weer) beginnen met die rising sun party's van in de carat.
enkel dat het deze keer geen melige trance-avonden zijn, maar een mix van alles wat goed was/is. Dus de beste classics met vooral héél veel goeie nieuwe muziek. DJ Philip komt trouwens ook draaien
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Roeler »

Mja khoor hier vaak negatieve dingen over °illusion°
over dat het vroeger beter was enzo,
dit doet me wel iets en ik wou gewoon eventjes dit posten
Mijn passie zijn gewoon discotheken,gewoon weg alles ervan,ik hou er van hoe ze zich gedragen,dat wereldje,de vaste klanten,portiers,de eigenaar,het personeel en de roddels van de toiletdame,die vaste barman/vrouw,het gebouw waar alles gebeurt en om draait,en de legendarische verhalen die onze Belgische clubs met zich meedragen(als muren konden spreken),eventjestoch respect voor belgie :alien:!
Ik verzamel en lees alles over de Belgische discotheken+buitenlandse discotheken,en dan vooral van vroeger, de muziek- is gewoon prachtig,hoor je idd bijna nerges meer-,flyers,krantenartikels,films,... vooral van:bocaccio-extreme-carat-club x-globe-...heb zelf men eigen zolder een beetje omgetoverd tot mini-discotheek (the highest level :sunny: )

Kben zelf 22jr maar ga al van men 16 naar elk groot event van techno-dance-hardcore-jump (antwerp is burning indoor+outdoor,ghost new yrs eve,reverze 1+2+3+4+5,tomorrowland,q-base-sensation white 2006-2007,bassleader1+2,festivals,en noem mr op
heb op dit moment een tal van Belgische discotheken op men lijstje staan waar ik meermaals ban geweest/kom (gaat wellicht nog veel uitgebreider worden)...complex-versuz-sotto's-noxx-industria-larocca-illusion-cherry moon-cafe d'anvers-buitenlandse disctoheken,.. kleinere clubs zoals copacabana-high street-ibiza-cafe local-ex club londen-ex biazaar,and many more :D
Maar sinds ik illusion ontdekt heb ben ik sinds 3 jaar de gelukkigste mens ter wereld.
ik kom hier altijd terug, ik kan er niet aan doen maar al hetgene ik hierboven beschreven
vind ik dat illusion nog echt aanvoelt als een oude discotheek die al veel gezien en gehoord heeft maar er gvdme nog steeds staat te ronken!,ze is al veel dicht geweest,maar iedere keer heropend? paar keren sportpaleis vol ,ctiy parade,@the the beach,Dat zegt wel iets vind ek
Ze hebben nu idd veel concepten,maar pik het juiste er uit zoals de reunions zoals carat,obsession,..of belgian retro nights,supreme saturday's of the hype! die muziek klinkt gewoon als goud in de oren.
Ze hebben echt nog wel die typische illusion stijl behouden als je de setjes en cd's van vroeger beluisterd en van andere disctoheken van weleer hoort dan is dit vind ik meer verloren gegaan in andere discotheken die er tenslotte misschien ook al 20 jaar staan.

Ik kan het misschien niet vertellen en ben idd nog jong maar het is misschien zoals ze zeggen, nieuwe generatie,nieuw volk,nieuwe smaken,nieuwe muziek etc

Als kerel van de "jongere :cheers: " generatie wil ik enkel zeggen Illusion ruled een stuk en ik krijg nergens dat bangelijke gevoel als in illsuion!

I ain't get tired being there every weekend,but sick not being there every day!

grtz
Rythm is a dancer !!
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door AcidPixie »

Roeler schreef:
Kben zelf 22jr maar ga al van men 16 naar elk groot event van techno-dance-hardcore-jump (antwerp is burning indoor+outdoor,ghost new yrs eve,reverze 1+2+3+4+5,tomorrowland,q-base-sensation white 2006-2007,bassleader1+2,festivals,en noem mr op
heb op dit moment een tal van Belgische discotheken op men lijstje staan waar ik meermaals ban geweest/kom (gaat wellicht nog veel uitgebreider worden)...complex-versuz-sotto's-noxx-industria-larocca-illusion-cherry moon-cafe d'anvers-buitenlandse disctoheken,.. kleinere clubs zoals copacabana-high street-ibiza-cafe local-ex club londen-ex biazaar,and many more :D
Wou je nu ffkes opscheppen waar ge al naartoe zijt geweest ofzo? :P
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Roeler »

Nope het was helemaal ni te bedoeling om stoer over te komen of wat dan ook mr anders denkt iedereen dat je nog niet veel gezien hebt omdat je zo jong bent en daarom geen recht van mening hebt over of het vroeger beter was dan nu..

Daarom wou ik laten weten dat ik al wel wat gedaan heb in men korte leven en dat ik vind dat illusion echt wel een bangelijke keet is en dat de generatie die nu nr illusion gaat echt wel een goed gevoel heeft over deze club,ook al is ze mischien niet meer zoals andere mense ze hebben gekend.
Voor mij word het de discotheek waar ik men jeugd ga verslijten :clown: :clown:
Rythm is a dancer !!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door poehaaaaa »

Geen probleem Roeler, ge draagt het hart op de juiste plaats!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Lestat »

poehaaaaa schreef:Geen probleem Roeler, ge draagt het hart op de juiste plaats!
Vind ik ook !
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door BuNn »

Ik kan uw verhaal alleen maar bevestigen.
Van 1995 tot 1998 zat ik er elk weekend en vanaf toen ga ik er elke keer terug naartoe als ik verlof heb.
S'morgens als de level gesloten wordt en al het volk naar beneden komt dan barst er elke keer een feestje los dat niet te doen is.
Nico en Jean zijn nu ook wel de juiste personen die er die sfeer kunnen creeren hé.
Het is er meestal toch patat maar iedereen draagt zo wel een discotheek in zijn hart.

Gr,
Serge
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Roeler »

Thx manne

4 the love of Illusion!! :bounce:
Rythm is a dancer !!
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Gio »

Tja... Ieder z'n ding zeg ik altijd... Maar zaterdag na 'n etentje met de mannen onder elkaar zijn we daar in Lier nog eens afgezakt. 't was zeker 4 jaar geleden dat ik er nog was geweest. En voor een dertiger deed 't me niks... Voor de mensen die de zaak pas ontdekt hebben kan 't inderdaad en walhalla zijn, maar voor mij is't gedaan. Er was zelfs niemand meer van 't oude personeel te bespeuren... Kassa, parking, portiers, garçons, allemaal nieuwe gezichten. Ook de danseressen maar daar ga ik niet over klagen :mrgreen:

Blijkbaar was 't dan ook Memories dus over de hedendaagse muziek die er werd gedraaid kan ik geen zeg doen. De Level was trouwens niet open en 't was iets van 'n 3uur toen we aankwamen. ik weet niet of dat gebruikelijk is bij memories. Maar ja, stampvol zat de zaak ook niet dan...

Tja, wat gaat ge eraan doen...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door AcidPixie »

Roeler schreef:Nope het was helemaal ni te bedoeling om stoer over te komen of wat dan ook mr anders denkt iedereen dat je nog niet veel gezien hebt omdat je zo jong bent en daarom geen recht van mening hebt over of het vroeger beter was dan nu..

Daarom wou ik laten weten dat ik al wel wat gedaan heb in men korte leven en dat ik vind dat illusion echt wel een bangelijke keet is en dat de generatie die nu nr illusion gaat echt wel een goed gevoel heeft over deze club,ook al is ze mischien niet meer zoals andere mense ze hebben gekend.
Voor mij word het de discotheek waar ik men jeugd ga verslijten :clown: :clown:
Was maar een grapje ook é ;)
Vond wel grappig die opsomming :p

Over Illusion zelf kan ik mij ni uitspreken, kzou ni weten hoe het daar is, want ben er nog nooit geweest.
Maar tligt wat uit mijn baan :p en het zegt me ook helemaal niks.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten