Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik snap 100% wat jullie bedoelen....Jan,Regi, Wout, Kane.... :roll:
ook het vertrek van de toppers, Kevin, Kurt, Philip zijn te betreuren
MAAR toch raad ik de disbelievers eens aan om vanaf 06.00 naar Illusion te vertrekken en eens een sluit mee te maken :shock:
de sfeer die daar hangt is gewoon subliem, Jeanke doet dat super
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Wanneer ik nog es veel goesting en goeie moed heb ... gisteren zat k'nochtans in Lier maar ik was al pertotal en afgezakt naar een barreke waar ge rustig kon chillen ...
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Dj Devyd schreef:ik snap 100% wat jullie bedoelen....Jan,Regi, Wout, Kane.... :roll:
ook het vertrek van de toppers, Kevin, Kurt, Philip zijn te betreuren
MAAR toch raad ik de disbelievers eens aan om vanaf 06.00 naar Illusion te vertrekken en eens een sluit mee te maken :shock:
de sfeer die daar hangt is gewoon subliem, Jeanke doet dat super
Wout vind ik ook niemeer zoveel eigenlijk,in Carat was die super vond ik ma qua muziekkeuze vind ik persoonlijk dat hij er enorm op is achteruit gegaan,heel spijtig..

Jean zijn sluitingen zijn inderdaad super ma tis toch erg dat je er niks meer kan gaan doen voor 07.00 ofzo,ik blijf erbij dat het voor de sluiting veel beter was ook al kwam het zelfs toen niet in de buurt vd heel goei dagen.. :? :?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

funkadelic groovestar schreef:
Dj Devyd schreef:ik snap 100% wat jullie bedoelen....Jan,Regi, Wout, Kane.... :roll:
ook het vertrek van de toppers, Kevin, Kurt, Philip zijn te betreuren
MAAR toch raad ik de disbelievers eens aan om vanaf 06.00 naar Illusion te vertrekken en eens een sluit mee te maken :shock:
de sfeer die daar hangt is gewoon subliem, Jeanke doet dat super
Wout vind ik ook niemeer zoveel eigenlijk,in Carat was die super vond ik ma qua muziekkeuze vind ik persoonlijk dat hij er enorm op is achteruit gegaan,heel spijtig..

Jean zijn sluitingen zijn inderdaad super ma tis toch erg dat je er niks meer kan gaan doen voor 07.00 ofzo,ik blijf erbij dat het voor de sluiting veel beter was ook al kwam het zelfs toen niet in de buurt vd heel goei dagen.. :? :?
Nico is anders ook wel dik in orde, die speelt rond 5-6 uur. K weet niet hoe dat zit met f. kloeck? Speelt die nu ook ni sinds kort op zaterdag? Da moet toch ook meevallen?
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ik ben eigenlijk al enkele maande niemeer geweest dus hoe het nu is zou ik niet kunne zegge,ik vind het gewoon niemeer de moeite om enkel voor Jean zijn sublieme sluitingen te gaan,moet daar dan alles bij elkaar 3 uur voor in den auto zitte,is mij iets te lang.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

funkadelic groovestar schreef:moet daar dan alles bij elkaar 3 uur voor in den auto zitte,is mij iets te lang.
Drie uur rijden heb ik eigenlijk voor geen enkele keet over. Die rit naar huis is levensgevaarlijk dan.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vind ik ook...max1u en da was vroeger ook zo in mijn geval
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

anderhalf uur heen en anderhalf terug hé,het valt nog wel mee ma niet als je weet dat het weeral kan tegenvallen terwijl ik dat vroeger nooit dacht,!creamm was 2 uur rijde en dat had ik er ook voor over ma voor mij heeft het daar ook zijne beste tijd gehad.
Groetjes :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Een goe tapeke in 't gaan en een vers tapeke in 't weerkomen en de zaak is beklonken als 't van mij afhangt/afhing. :P
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

zo is da :wink: 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Of een goe klapke slaan :shock:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Onderweg een snackske meepikken aan 1 of andere fuif/dancing en wat lachen met zatte feestgangers ....
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Safan schreef:Onderweg een snackske meepikken aan 1 of andere fuif/dancing en wat lachen met zatte feestgangers ....
een snackske zal er bij de meesten wel niet meer ingaan vrees ik :P :lol:
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dj Devyd schreef:
Safan schreef:Onderweg een snackske meepikken aan 1 of andere fuif/dancing en wat lachen met zatte feestgangers ....
een snackske zal er bij de meesten wel niet meer ingaan vrees ik :P :lol:
Uitkomen zekers :lol:
Heb zo'n dingen genoeg gezien pertotal op de vuilbak of op de otto's kotsen :lol:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten