Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

montana schreef:[wa ik ni snap de retro's in illusion vroeger supergoe,altijd veel volk en nu geen kat meer... spijtige zaak
paar weken geleden voor de eerste keer naar memories geweest,ik vond dat daar echt ma plat kan der ni aan doen...
met de laatste memories wou ik ook gaan,ma toen heb ik bericht gekregen dat het weer geene vette was.... dus heb ik mij da tripke bespaard.....
en voor ik commentaar krijg,het is zeker en vast mijn bedoeling niet om da concept de grond in te boren....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

montana schreef:wa ik ni snap de retro's in illusion vroeger supergoe,altijd veel volk en nu geen kat meer... spijtige zaak
Bedoeld ge memories?
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Stanne schreef: En om de jeugd wa (slechte ?) manieren te leren natuurlijk :twisted:
Denk nie echt da da nog nodig is :)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

dj_neo schreef:Bwoa gasten. Ik ben er 20 en ik ben de maandag al sms'en aant sturen en te bellen om volk te zoeken wie meewilt nr illusion zaterdag. Ben altijd mee mijn 3 core maten en dan moeten we altijd nog zoeken wie er meewilt.

Allemaal plooiers :(
Platte manne dus :cheese: :eye: :bom: :D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Platte mannen? Die uitdrukking kennen we hier niet ze in gent moat :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Nooit iet te lang op voorhand plannen.. is mijn motto.. Komt toch geen reet van in huis dan, heb k al genoeg meegemaakt! De beste momenten blijven nog steeds de spontane momenten waarop er ene zegt: we gaan nu na ... en vertrekke ma
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

Trab schreef:
montana schreef:wa ik ni snap de retro's in illusion vroeger supergoe,altijd veel volk en nu geen kat meer... spijtige zaak
Bedoeld ge memories?
nee retro classix op vrijdag !
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Bass schreef:Nooit iet te lang op voorhand plannen.. is mijn motto.. Komt toch geen reet van in huis dan, heb k al genoeg meegemaakt! De beste momenten blijven nog steeds de spontane momenten waarop er ene zegt: we gaan nu na ... en vertrekke ma
Da is idd.

De zin van "pff 'k zen moe, 'k ga het niet te lang trekken vanavond" resulteerde bijna altijd in een uitgaanstripke buiten proporties 8) 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

montana schreef:
Trab schreef:
montana schreef:wa ik ni snap de retro's in illusion vroeger supergoe,altijd veel volk en nu geen kat meer... spijtige zaak
Bedoeld ge memories?
nee retro classix op vrijdag !
Tja, overkill aan retro avonden misschien? Wat is het verschil tussen retro classix en memories eigenlijk?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Op retro wordt retro gedraaid en op memories trance :mrgreen:

Veel mensen zijn gewoonweg moe op een vrijdag, na een hele week te werken, ze zouden dat concept beter op een zaterdag plaatsen :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Fieneke schreef:Op retro wordt retro gedraaid en op memories trance :mrgreen:

Veel mensen zijn gewoonweg moe op een vrijdag, na een hele week te werken, ze zouden dat concept beter op een zaterdag plaatsen :mrgreen:
en memories op zondag dan :twisted:
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:Op retro wordt retro gedraaid en op memories trance :mrgreen:
Dus gij vind dat retro geen trance kan zijn ofzo?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:
Fieneke schreef:Op retro wordt retro gedraaid en op memories trance :mrgreen:
Dus gij vind dat retro geen trance kan zijn ofzo?
Ik snap daar gewoon de ballen van van al die concepten. Volgens den ene is retro classix hard en helemaal ni retro en den andere zegt van wel.... Echt, da houd mij gewoon tegen om daar nog binnen te gaan.
trouwens, bij mijn weten moet retro in Illusion altijd trance zijn. Vroeger speelden ze daar ni anders dus als ze nu muziek van toen spelen is da automatisch trance zou ik denken. Mor kzeg het, ik snap er daar niks meer van zenne...
Op den duur moete nog gaan nadenken als ge buiten komt :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:Op den duur moete nog gaan nadenken als ge buiten komt :mrgreen:
:lol:
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

op retro classix zijnt bij mijn wete vooral de afgezaagde bekende retro platen a la hit hard, white line en van die toestande (toch wnr ik geweest ben :D ).. relijk harder dus dan memories waar het den goeien trance is da primeert.
* raise your hands in the spirit of house music *
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten