Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

dj_neo schreef:Bwoa gasten. Ik ben er 20 en ik ben de maandag al sms'en aant sturen en te bellen om volk te zoeken wie meewilt nr illusion zaterdag. Ben altijd mee mijn 3 core maten en dan moeten we altijd nog zoeken wie er meewilt.

Allemaal plooiers :(
ik vind nooit volk da mee wilt met de meest domme excuses ("ik ben te oud", "daar draaien ze jump", "te veel drugs", "te jong volk"... )... ik ga altijd alleen naar ginder en komt daar altijd wel volk tegen dak ken ;)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 nov 2007, 20:49

Bericht door Tijsje »

kijkt, in onze tijd hadde de opkomst van xtc... mitsubishu was nog een merk dat ge gewoon binnenslikte.. lol. nu moet ge al afkomen met straffe weed of coke. voor minder doet de jeugd het niet meer. qua uitdossen is het meer pimp & 'ho dan wat anders. voor mij part goe, ge moet doen waar ge u best bij voelt. maar 't enige dat ik zelf niet afkan is de rot mentaliteit van jong gastjes. ze zijn amper ne meter hoog en tien centimeter breed, maar pas op as ge per ongeluk op unne teen trapt in een discotheek, ze zouden u de keel oversnijden.

in mijnen tijd ging je uit om mensen te ontmoeten en es goe van de grond te gaan, liefst in een club met goeie muziek. stampte per ongeluk tegen enen, och, dan betaalde die een pint en 't was uwe nieuwe beste maat voor een week.

maar 'k wijk af van de muziek. illusion, ben er ook al verschillende keren geweest en 't is mij niet echt bevallen. 'k heb de fameuze miss bambi daar nog voor de eerste keer weten op treden, met corset en jarretellen aan. en 't kind maar geve... 'k gaan geen slecht woord zeggen over de dj's, maar sommigen blijven maar hunzelfde nummerkes over en over en over en over draaien. mor da's een kwestie van eigen smaak. 'k hoop alleen dat illuson de crisis kan blijven overleven. assek zie wat er nu gebeurd met de meeste clubs, dan hou ik mijn hart vast.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Kelly* schreef:"daar draaien ze jump"
kan der ni aan doen,ma da is voor mij toch ook een reden om ergens ni binne te gaan.
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

back to the 90's schreef:
Kelly* schreef:"daar draaien ze jump"
kan der ni aan doen,ma da is voor mij toch ook een reden om ergens ni binne te gaan.
Op zaterdag is er geen enkele jump-plaat te hroren in Illusion!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tijsje schreef:kijkt, in onze tijd hadde de opkomst van xtc... mitsubishu was nog een merk dat ge gewoon binnenslikte.. lol. nu moet ge al afkomen met straffe weed of coke. voor minder doet de jeugd het niet meer. qua uitdossen is het meer pimp & 'ho dan wat anders. voor mij part goe, ge moet doen waar ge u best bij voelt. maar 't enige dat ik zelf niet afkan is de rot mentaliteit van jong gastjes. ze zijn amper ne meter hoog en tien centimeter breed, maar pas op as ge per ongeluk op unne teen trapt in een discotheek, ze zouden u de keel oversnijden.

in mijnen tijd ging je uit om mensen te ontmoeten en es goe van de grond te gaan, liefst in een club met goeie muziek. stampte per ongeluk tegen enen, och, dan betaalde die een pint en 't was uwe nieuwe beste maat voor een week.
Da is wat ik nu noem de mentaliteit die alles doen veranderen heeft. One nation, one family, one music,.... da vinde dus ni meer. Ze zouden een mest trekken en direct steken als ge (per ongeluk) aan ene zijn griet komt.
Och, das gewoon den algemene tendens in de maatschappij, ni aan te doen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Glexx' schreef:Op zaterdag is er geen enkele jump-plaat te hroren in Illusion!
da zeg kik toch ni!!!!!
ik zeg alleen dat da een goei reden is om ergens ni binne te gaan.....
voor mij dan toch
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

back to the 90's schreef:
Glexx' schreef:Op zaterdag is er geen enkele jump-plaat te hroren in Illusion!
da zeg kik toch ni!!!!!
ik zeg alleen dat da een goei reden is om ergens ni binne te gaan.....
voor mij dan toch
Jump msschn nie ma Kane, Jan, Wout durven er toch hard tegen aangaan
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:Da is wat ik nu noem de mentaliteit die alles doen veranderen heeft. One nation, one family, one music,.... da vinde dus ni meer. Ze zouden een mest trekken en direct steken als ge (per ongeluk) aan ene zijn griet komt.
Och, das gewoon den algemene tendens in de maatschappij, ni aan te doen.
Dat klinkt hier bekend in de oren :P De oude mensen zeggen altijd dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft voor de ouderen. Dat en het feit dat de muziek vroeger beter was zijn de beginnende tekenen van ouderdom he.

Nee, ge hebt gelijk ze. Ik ben zelf al heel vroeg beginnen uit te gaan, maar ik hield me altijd heel koest. We waren al blij dat we binnen geraakten! De klein mannekes van nu hebben een veel grotere bek dan wij toen.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Trab schreef:Nee, ge hebt gelijk ze. Ik ben zelf al heel vroeg beginnen uit te gaan, maar ik hield me altijd heel koest. We waren al blij dat we binnen geraakten! De klein mannekes van nu hebben een veel grotere bek dan wij toen.
daar sluit ik mij volledig bij aan....
was altijd de jongste vroeger,heb het zwijn uitgehangen ma altijd respect gehad voor de oudere manne.....
twas toch dankzij die manne da ik binne kon dus......
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:
Stanne schreef:Da is wat ik nu noem de mentaliteit die alles doen veranderen heeft. One nation, one family, one music,.... da vinde dus ni meer. Ze zouden een mest trekken en direct steken als ge (per ongeluk) aan ene zijn griet komt.
Och, das gewoon den algemene tendens in de maatschappij, ni aan te doen.
Dat klinkt hier bekend in de oren :P De oude mensen zeggen altijd dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft voor de ouderen. Dat en het feit dat de muziek vroeger beter was zijn de beginnende tekenen van ouderdom he.

Nee, ge hebt gelijk ze. Ik ben zelf al heel vroeg beginnen uit te gaan, maar ik hield me altijd heel koest. We waren al blij dat we binnen geraakten! De klein mannekes van nu hebben een veel grotere bek dan wij toen.
Een gebrek aan respect......tja. Wa wilde in een wegwerp en consumptiemaatschappij. Tzou nog is oorlog moeten worden :D Waarom ze de legerdienst afgeschaft hebben weet ik ook nog altijd ni. Dan waren zo'n programma's als "de jeugd van tegenwoordig" ook al ni meer nodig op TV.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

back to the 90's schreef:
Kelly* schreef:"daar draaien ze jump"
kan der ni aan doen,ma da is voor mij toch ook een reden om ergens ni binne te gaan.
voor mij ook hoor
maar het kan me storen als mensen dit excuus gebruiken tov Illusion op zaterdag omdat er niks jump te horen is. Dat is ook een reden waarom ik net wel naar Illusion ga ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef: Waarom ze de legerdienst afgeschaft hebben weet ik ook nog altijd ni. Dan waren zo'n programma's als "de jeugd van tegenwoordig" ook al ni meer nodig op TV.
Voor mijn part zouden ze die terug mogen invoeren. Beetje karakter kweken kan nooit kwaad. Ik denk dat er veel mee geholpen zouden zijn.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:
Stanne schreef: Waarom ze de legerdienst afgeschaft hebben weet ik ook nog altijd ni. Dan waren zo'n programma's als "de jeugd van tegenwoordig" ook al ni meer nodig op TV.
Voor mijn part zouden ze die terug mogen invoeren. Beetje karakter kweken kan nooit kwaad. Ik denk dat er veel mee geholpen zouden zijn.
Pas op hé, kzeg da allemaal ni graag want ik wil ni als een zagevent of ouwe zak over komen en ik was vroeger de eerste om mijn ouders hun raad in de wind te slaan en tegen alles en iedereen in te gaan. Mor tis gewoon, jonger volk heeft te veel zekerheid in hun leven. Ni da wij voor alles moeten knokken hebben mor toch voor meer en daar krijgde karakter, discipline en respect van of voor. Als ik tegenwoordig soms de pas afgestudeerden bezig zie op hun werk. Kweet ni, ze eisen wel 2500€ bruto om te beginnen met GSM, laptop en firmawagen mor ze beseffen ni da ge da moet verdienen. Tuurlijk is dees wer persoonlijke mening en eigenlijk off topic.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Trab schreef: We waren al blij dat we binnen geraakten! De klein mannekes van nu hebben een veel grotere bek dan wij toen.
Inderdaad, neem nu La Rocca periode 92-95, het was dikwijls een vraagteken of ge al binnen mocht (juiste schoenen aan, deftig gekleed (of juist extravagant), ni te zat of wa anders ?), en buitenwippers kregen nog respect.
Hetzelfde voor Illusion, het zware volk kwam van alle kanten van België, maar dat "zware volk" maakte ook deel uit van het selecte discotheekvolkske, vrij beperkte groepen, en de meesten waren op zich vrij relaxt en ge kon nog met elkaar klappen. Terwijl ge nu een kapotgeslagen bierglas in u frater krijgt als ge verkeerd kijkt.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

Dj Devyd schreef:
back to the 90's schreef:
Glexx' schreef:Op zaterdag is er geen enkele jump-plaat te hroren in Illusion!
da zeg kik toch ni!!!!!
ik zeg alleen dat da een goei reden is om ergens ni binne te gaan.....
voor mij dan toch
Jump msschn nie ma Kane, Jan, Wout durven er toch hard tegen aangaan
op zaterdag nooit ! , op vrijdag spelen ze hard omda er anders toch geen kat meer komt... ze hebbe met danjo en styles geprobeerd (trance) dan elektro me christophe,jean,nico... en nu jump dan daar komt toch nog een beetje volk naartoe , wa ik ni snap de retro's in illusion vroeger supergoe,altijd veel volk en nu geen kat meer... spijtige zaak
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten