Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Christophe »

Gio schreef: De Level was trouwens niet open en 't was iets van 'n 3uur toen we aankwamen. ik weet niet of dat gebruikelijk is bij memories. Maar ja, stampvol zat de zaak ook niet dan...

Tja, wat gaat ge eraan doen...
Het was afgelopen woensdag 20 mei net "10 Years The Level geweest"
Stampvol en Level open geweest tot 1u 's middags.
Afgelopen zaterdag wisten we zowiezo dat het een pak minder ging zijn omwille van die extra feestdag vandaar dat de Level niet open was.
In normale omstandigheden is The Level altijd open vanaf een uur of 2.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Roeler »

Ja kijk misschien ben ik wel gewoon te laat geboren,als ik inderdaad al die dinge van extreme,en bocaccio enz bekijk weet ik dat zelfs geen enkele Belgische topdiscotheek van dit moment dat niveau van vroeger aankan, het bestaat gewoon niet meer :(
Ik denk tegenwoordig bestaat er ook zoveel meer voor de jeugd dan onze oude ronkende disctheken,ge zijt daar door gepassioneerd of ge zijt da ni.
Tegenwoordig hebt ge 1000 kanalen op de tv , 2000 computerspelletjes en homeparty's zijn gewoon in...Goedkoop drinke ,thuis heel de avond je favoriete muziek,de vriende even goed rondom je heen,buitenkomen hoeft daarom niet meer naar een grote 'dure' disccotheek,de meeste zijn al content met commercieel schijfke in een commercieel danscafé of een scouts/club feestje
Ne grote boosdoener in mijn oge is ook de gsm,ge beslist tot op de laatste moment wat ge wilt gaan doen, vroeger was dat anders je moest een keer naar de mate thuis belle, en afspreken en achteraf kon er 'nimeer' onder uit...

Zit er bv weinig volk in illusion,één van de vrienden is er als eerste en die belt met de gsm en zegt: jonges der is hier geen kat we gaan iets anders doen.En niemand komt nog naar de keet.
Vroeger moest je gewoon al komen om dan verder te zien wat je eventueel kunt
kunt gaan doen en dan ben je er al,stel dat er dan ineens veel mense binne staan die nog verder iets anders van plan ware om t gaan doen en voor je het weet was de keet vol en was iedereen uiteindelijk toch een dik feestje aant bouwen, en datgene merk ik in illusion , maar ook in andere discotheke.
Onze discotheken lopen gewoon een beetje op hun einde , en het hangt van de generaties achter ons af of deze monumenten van plezier zullen blijven bestaan of gaan :scratch:

Om het dan nog even te hebben over het personeel, ik weet er toch 2 gracons en 1 garceuse die er toch al 15jr achter de toog staan (zeggen ze natuurlijk) , maar ze werken ook niet elke dag dat Illusion open is , meestal wel op zaterdag...
Van buitenwippers staat er niemand meer van vroeger dat weetek van andere vaste klanten...
Maar hey ik vind veel discotheken mooi en bangelijk, maar persoonlijk vind ik dat illusion echt nog wel die quality music en sound weet te brenge in een unique atmosphere,dat een beetje dateert uit de vroegere jaren van de Belgische disctoheek-hoogtijden,en de verfijning van de nieuwe jaren.
Dé perfect mix
Rythm is a dancer !!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Stanne »

Jonge(re) gasten met het (club)hart nog op de juiste plaats: een uitstervend ras :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: Illusion is niet meer wat het geweest is.

Bericht door Roeler »

Onderwerp: Illusion is niet meer wat het geweest is.
Stanne schreef:Jonge(re) gasten met het (club)hart nog op de juiste plaats: een uitstervend ras :mrgreen:
jaja spijtig genoeg wel, aan alle mooie leidjes komt uiteindelijk toch (veel te snel) een einde.... :bom:
Rythm is a dancer !!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten