Extreme Blijft Gesloten !

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol:
Ibiza Fuckin' Island!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Safan schreef: Oei dan zulde toch es moeten rippen vroeg of laat, er moest er eens eentje sneuvelen :wink:
Ooit zal ik ze wel allemaal es beginnen rippen maar ik blijf erbij een goei installatie, nen tape en der is niets beter.
Via de pc of op cd...das toch niet hetzelfde ze :?
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

keskondisco schreef:
Safan schreef: Oei dan zulde toch es moeten rippen vroeg of laat, er moest er eens eentje sneuvelen :wink:
Ooit zal ik ze wel allemaal es beginnen rippen maar ik blijf erbij een goei installatie, nen tape en der is niets beter.
dikke zever natuurlijk wel eh... cd is 1000 x beter kwali, versta me ni verkeerd, ik vind nen tape ook veel cooler en iets speciaals hebben ma dat er nix beter is da is na ni waar eh :p
Afbeelding
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Tut tut...ge kunt me toch nie overtuigen :P
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Bwa nen tape heeft ook zen charme, de klankkleur van nen tape is ook iets waar ge kunt over discussiëren ...
De ene tape geeft een transparantere klankkleur, de andere geeft een aangename noise, metaalklank, diepere bassen ... etc...

Analoge opname's en weergave's hebben hun charme ... doch voor de behoudbaarheid zou ik ze alleen al backuppen!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Safan schreef:Bwa nen tape heeft ook zen charme, de klankkleur van nen tape is ook iets waar ge kunt over discussiëren ...
De ene tape geeft een transparantere klankkleur, de andere geeft een aangename noise, metaalklank, diepere bassen ... etc...

Analoge opname's en weergave's hebben hun charme ... doch voor de behoudbaarheid zou ik ze alleen al backuppen!
wijze woorden en u overtuigen Keskon? nee da is onbegonne werk :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

BTW de klankkleur dat op een cd geript cassetje heeft is bijna hetzelfde ...
Je kan niet beter gaan dan het al was zonder aan andere dingen in te boeten ... (opkuisen noise, klikx etc ... )
puree

Bericht door puree »

+ er treedt sowieso kwaliteitsverlies op telkens je een tapeke draait ... als ge binnen 10 j. nog naar ui tapes wil kunnen luisteren, ript ge ze beter op cd volgens mij
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

puree schreef:+ er treedt sowieso kwaliteitsverlies op telkens je een tapeke draait ... als ge binnen 10 j. nog naar ui tapes wil kunnen luisteren, ript ge ze beter op cd volgens mij
idd demagnetisatie van de tape, uitrekking, sleet etc....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Denk dat een vinyl nog altijd het meeste waarde heeft als het op een track aankomt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten