Peter Novak

Het forum van legendarische Belgische DJ's
varth

Peter Novak

Bericht door varth »

www.peternovak.net

ook een uitstekend dj naar mijn mening. Ik heb hem leren kennen via oude extreme tapes van de periode 99-2001. Meer info vind je oa in het volgende interview

http://www.partyguide.be/show_interview.php?id=50

Sorry voor de schaamteloze zelfpromotie, maar zo krijg je een beetje een beeld van de man zelf. Misschien niet iemand die qua naam historisch gezien zwaar doorweegt, maar hij is toch ook al heel lang bezig.
Hij is momenteel oa resident van de e-motionz parties en draait nu zater bv in Fuse in de motion room. Sympatieke kerel trouwens.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

inderdaad, schitterende kerel, zet altijd leuke setjes neer, aanrader !!!
Josjie

Bericht door Josjie »

idd wijze kerel, heb er ooit mee staan babbelen op nen rebuilding toenda'k bij den lightjocky stond en em neverst mij stond terwijl da phi phi aant draaien was... kga keer zoeken voor de foto...

gevonden

Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

En kerel heeft een mega schijf uitgebracht op DiKi ook...
Novak S - Critical Fusion

Was een sfeer schijf zene in 1995 denk dat het was..
davo

Bericht door davo »

heeft ook gedraaid op de extreme mondays! lekkere plaatjes, zeer vriendelijke gast
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

& ook in de NotaBene (leuvense) :wink:
varth

Bericht door varth »

stefankarlson schreef:& ook in de NotaBene (leuvense) :wink:
en in de silo en vooral ook de Sphere in Tienen. Daar heeft hij trouwens nog een redelijk grote aanhang.
stanske

Bericht door stanske »

peter novak is gewoon top, heeft ook al vaak op ibiza enz gedraaid. heeft john digweed al in extremetijdperk (waar hij ook resident was)nr belgie gehaald, en nu met zijn emotionzfeestjes :shock: sasha, danny howells, enz is mss wel de beste progdj van belgie
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Iemand die weet wat er met de man gebeurd is ? Ging gisteren speciaal naar "on the decks 3" voor hem. Helaas was hij afwezig :? . Heb opgevangen dat hij ziek/zich in het ziekenhuis bevindt.
varth

Bericht door varth »

Aurélie schreef:Iemand die weet wat er met de man gebeurd is ? Ging gisteren speciaal naar "on the decks 3" voor hem. Helaas was hij afwezig :? . Heb opgevangen dat hij ziek/zich in het ziekenhuis bevindt.
op on the decks 2 was hij nochtans redelijk alive and kicking. Ik weet dat hij wel met zijn gezondheid heeft gesukkeld. Ik vond het ook raar dat hij er zaterdag niet was. Het was jammer genoeg ook maar een mager beestje zaterdag, of is er in het laat nog volk bijgekomen?
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Bericht door Dj Death »

Ik ben daar toegekomen toen Prinz aant draaien was (die ik ook al was tegengekomen op Montuno vibes, which was weird) en da was rond half5, Toen was er nog wel redelijk wat volk (maar in het café van de Silo lijkt da gemakkelijk) maar niet zo heel veel ambiance meer... Ben dan ook nie lang meer gebleven

on topic: Peter Novak, dikken dj! :)
you know, ... stuff
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik vind hem niet zo super, maar dan ook niet slecht...

maar wat ik niet begrijp is dat op die E-motionz parties hij altijd NA de superstar dj's draait. Ik bedoel als Sasha of Deep Dish daar eventjes het kot hebben doen ontploffen, dan is dat meestal een anticlimax als hij - of een andere 'gewone' dj - beginnen te draaien. Ik vraag mij af waarom ze de buitenlandse DJ niet tot het einde laten draaien, zoals op parties in Nederland bv. altijd het geval is.
Josjie

Bericht door Josjie »

omdat verre van alle mensen tot het einde blijven...
moet zeggen tmag nog gelijk wie zijn hé
als die om 5 uur begint te draaien is mij da al tegen 2 uur verleed
en zijn ik den bos in
puree

Bericht door puree »

heb em in het begin van z'n "carrière" gehoord toen den baas van de White House het in z'n kop kreeg het over een heel andere boeg te gooien : we kwamen op een zondag zoals gewoonlijk toe rond 16u, maar tot onze verbazing was P. Legrand niet aan het draaien met wel een zekere "Peter". Serieus mannen : als ge de afterstijl van Pascal gewoon bent was het even slikken om de hardere, onbekendere en minder toegankelijke platen van "Peter" te verteren ... Rond 21u nam Dirk dan over hetgeen een verademing was.
Maar de week erna : idem dito maar heel den avond Peter ...
4 weken later zat er geen kat meer en sloot de White House z'n deuren.

Heb toen later vernomen dat het hier om Peter Novak ging ... Om maar te zeggen dat ik een héél dubbel gevoel heb bij deze man
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ja, maar da ligt dan ni echt bij de dj zijn kwaliteiten maar gewoon bij die vh management. Aan succesformules moet je niet te veel sleutelen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast