Peter Novak

Het forum van legendarische Belgische DJ's
varth

Bericht door varth »

puree schreef:heb em in het begin van z'n "carrière" gehoord toen den baas van de White House het in z'n kop kreeg het over een heel andere boeg te gooien : we kwamen op een zondag zoals gewoonlijk toe rond 16u, maar tot onze verbazing was P. Legrand niet aan het draaien met wel een zekere "Peter". Serieus mannen : als ge de afterstijl van Pascal gewoon bent was het even slikken om de hardere, onbekendere en minder toegankelijke platen van "Peter" te verteren ... Rond 21u nam Dirk dan over hetgeen een verademing was.
Maar de week erna : idem dito maar heel den avond Peter ...
4 weken later zat er geen kat meer en sloot de White House z'n deuren.

Heb toen later vernomen dat het hier om Peter Novak ging ... Om maar te zeggen dat ik een héél dubbel gevoel heb bij deze man
Allez vooruit, dieje sound me wel liggen :). Ik heb dat verhaal ook gehoord, maar vind het onjuist om Peter daarvoor iets aan te wrijven.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

waarom zijn pascal en kevin het daar zo plots afgetrapt eigenlijk?kuurtjes?
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

varth schreef:
op on the decks 2 was hij nochtans redelijk alive and kicking. Ik weet dat hij wel met zijn gezondheid heeft gesukkeld. Ik vond het ook raar dat hij er zaterdag niet was. Het was jammer genoeg ook maar een mager beestje zaterdag, of is er in het laat nog volk bijgekomen?
On the decks 1 was voor mij het beste feestje dat ik ooit in silo heb meegemaakt (en dat zijn er wel een paar :P ). Deze keer was het gene vette omdat ik ook in eerste instantie voor Novak kwam. Er is later niet echt veel volk bijgekomen maar het volk dat er was had er precies nog wel zin in :) . Hopelijk komt er een 4e editie met Novak en komt ie er snel weer bovenop.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

peter novak blijkbaar nog steeds actief als producer en dj.
zijne nieuwe release op het E-motionz label

http://www.k-records.be/item.php?ID=17895
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

hele toffe gast de peter en kan een stukske draaien.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

binnekort, den 28ste april dachtk is er weer nene E-Motionz night in de silo met onder andere peter novak en fred nasen. kdenk dak dan toch is ga binnespringe.
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

Flasheur schreef:peter novak blijkbaar nog steeds actief als producer en dj.
zijne nieuwe release op het E-motionz label

http://www.k-records.be/item.php?ID=17895
is idd superproductie, laat de volgende emotionz maar komen (zowel platen als feestjes :D )
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Is k-records het label van dj kurt?
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Trab schreef:Is k-records het label van dj kurt?
K-Records / labels (K)
Profile: Belgian label founded as an offspring of the popular local & online store. Founded by manager of K-records shop and DJ, Kurt De Preter. A&R by Kurt and Josi
Contact Info: K-records DJ Shop
Waversesteenweg 5
2580 Putte
Belgium
label@k-records.be

http://www.discogs.com/label/K-Records
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Excellent dj!! Toen John Digweed indertijd in Extreme draaide, kon ik me vooral Phi Phi daarbij herinneren, maar in de Silo heb ik m al ontelbare keren super horen draaien: Op zijn eigen E-motionz met als guest-dj Phi Phi bv, of die Retro-party waar hij samen met Kevin J. de pannen vh dak speelde (wel spijtig dat Maurow niet meer op E-motionz draait, zwaar onderschatte Leuvense dj).
Durft ook wat experimenteler te gaan als de gemiddelde dj (bv Way Out West- The Fall met e break v meer dan 2 minuten draait hij regelmatig).

Zijn eigen producties (zou er niet meteen e stijl op kunne plakken, klinkt wel lekker dark & dirty ;) hier te horen: www.myspace.com/novakpeter
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

In de Silo is hij elke keer retevet.
Good times daar ;-) Ze moesten er meer van die feestjes geven, daar is nog redeljk wat toegestaan... en lekker donker
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Vanochtend heeft hij weer de sluiting gedaan in de Silo en dat nog wel op zen verjaardag...
't was weer feest 8)
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2008, 12:40

Bericht door Joost01 »

Met grote droevenis moet ik melden dat het zijn laatste verjaardag is geweest. Met grote spijt en pijn in het hart moet ik hier melden dat onze vriend Peter vanmorgen ons heeft verlaten na een slepende ziekte.
Hij was een groot man in de dj wereld en zeker voor de mensen die tot de vroege uren doorgingen, want dan was hij op zijn best!!!
Maar het mocht niet zijn.
Langs deze zou ik iedereen die hem gekend heeft een hart ondr de riem willen steken.
Het ga je goed Peter...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Heb ook net het slechte nieuws vernomen..
Vaarwel maat. Ik zal je missen.
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

WTF :(
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten