Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
varth

Bericht door varth »

illusionfreak schreef:ja das waar varth omda het s'avonds meer rustiger moest zijn ma ge moet zeker s'morgens eens komen als de frank speeld dan is het enkel progresivve en acid wa hij speeld .frank draaid van 12utot15u
I know zu, ben dan ook al eens geweest. klinkt idd veeeeeel beter
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

zaterdag 9 april is het frank struyf zijn verjaardagsfeestje in club zazou te lier.met volgende dj's frank struyf(outline.ex carat)
franky jones(ex carat)
zzino(outline.real)
tomaz(switch.i love techno)
kobbe(techno producer)
glenn(ex baccardi's.duplex(fr)
marko(larocca)
gaat zeker en vast een zwaar feestje worden da tot 10 u s'morgens gaat duren.
Mroizo

Bericht door Mroizo »

illusionfreak schreef:zaterdag 9 april is het frank struyf zijn verjaardagsfeestje in club zazou te lier.met volgende dj's frank struyf(outline.ex carat)
franky jones(ex carat)
zzino(outline.real)
tomaz(switch.i love techno)
kobbe(techno producer)
glenn(ex baccardi's.duplex(fr)
marko(larocca)
gaat zeker en vast een zwaar feestje worden da tot 10 u s'morgens gaat duren.
dat kan niet slecht zijn idd :!: ik zie dat glenn er ook bij staat,ik heb al lang niks mer van die gehoord thans ... greetz 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

gisteren bangelijke sluiting gehad in de cherrymoon ma da kwam omda zolex aan het kanon stond amaai wa een vette retro set.ma da zijn we wel gewend van de zolex.
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

frank zijn verjaardag feestje was zeer geslaagd met vooral een uitstekende set van frank en tomaz .dj marko stelde me echter teleur met zijn goa sluitingsetje.
speedy

Bericht door speedy »

Frank draaid vast in de Outline met andere legendarische house dj's.

Afbeelding
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

amai,outline zene line-up is ni te doen goed zien ik :shock: dan moek zeker nog eens langs gaan 1 van dees :!: vooral zolex & dr jones staan mij aan ... greetz 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Frank Struyf

:shock: MIE!! zware fan zenne! Prrrt kriebeltjes zenne! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

waar draait zolex nu nog tegenwoordig, nog altijd in outline? want die keer toen ik daar was s'morgens heeft ie echt geweldig gedraaid ! greetz 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

frank draaid iedere zondag morgend in outline van 11 tot 15 u
28/5/2005 bar a bar sint truiden
4/6/2055 th zoo in hasselt (globe retro setje)
Alain

Bericht door Alain »

illusionfreak schreef: 4/6/2055 th zoo in hasselt (globe retro setje)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

'ons Frankske'

Bericht door kruss »

ja, Frankske gaat al heeeeel lang mee hé en, zoals altijd in de musicscene, 't zijn de ouwe klassebakken die de eer moeten redden hé ! Hij heeft een mindere periode gekend (teveel hooi op zijn vork..?? is een tijdje mede-eigenaar geweest van een discotheekske, kanten van Sint-Niklaas, als ik mij niet vergis) maar was zelfs toen nog beter dan het gemiddelde... Enfin, ik heb (in 1994?) een beestig party meegemaakt in dancing "'t Wit Paard" in Kappelle-Op-Den-Bos... Een gewoon discotheekske, waar de pisgeur van de wc's u tegemoet komt als ge binnenstapt, dat ook ne keer een "retroparty" ging organiseren... Nou, 't dak eraf hé !! Vollen bak ! DJ's van dienst waren oa Bountyhunter, TeeCee (van Natural Born DJ's), 'onzen Frank' Live met z'n Carat Trax Project (toen was 'The Message' net uit) (was trouwens een heeel schoon madammeke dat daar stond te zingen !) en nog 2 andere DJ-klassebakken... Enfin, heeft daar tot 7 u geduurd, de ganse rit uitgezeten om dan geradbraakt pistolékes te gaan halen bij 'de warme bakker'... ;-)
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Frank was super zaterdag in Barabar :!: vooral tegen het einde toe, Barabar is nog nooit zo lang open gebleven op ne zaterdag en de sfeer was top :shock:
lang geleden dak nog zo een feestje had meegemaakt, zouden ze vaker moeten organiseren
Afbeelding
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ja de frank heeft van 04 u tot 06 u zich wa aangepast aan de bar abar stijlmeer de happy dingen gedraaid en dan tegen 6 tot 08 u heeft hij meer after muziek gedraaid zoals hij in de outline draaid .
varth

Bericht door varth »

Dat hij zaterdag die happy dingen in the zoo maar achterwege laat :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast