Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Flip

Bericht door Flip »

Da van die gestolen auto heb ik ook nog gehoord van mijn neef.

Fuifke da ik nooit ga vergeten, ik dacht dat het georganiseerd was door Frank zelf, Technologytour. Was in cherrymoon 8) . Eerst marco baily, dan Steve Rachmad en als sluiter Struyf. Kem der nog altijd dien aansteker van die ge kreeg alsge binnenkwam :P

Andere fuifkes waren substance waar ie wel lekker speelde.

Enja em heeft tochwel zalige platen gemaakt, 1van mijn favorieten: Beautifull inside
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

kgeloof dat hem n periode (96-97?) in de katsu draaide, waar hy dus volgens bepaalde bronnen opnieuw zou gaan spelen.
Is hem nog altyd woon8ig te sint-truiden?
caratmans

Bericht door caratmans »

Flip schreef:Da van die gestolen auto heb ik ook nog gehoord van mijn neef.

Fuifke da ik nooit ga vergeten, ik dacht dat het georganiseerd was door Frank zelf, Technologytour. Was in cherrymoon 8) . Eerst marco baily, dan Steve Rachmad en als sluiter Struyf. Kem der nog altijd dien aansteker van die ge kreeg alsge binnenkwam :P

Andere fuifkes waren substance waar ie wel lekker speelde.

Enja em heeft tochwel zalige platen gemaakt, 1van mijn favorieten: Beautifull inside
Héhé... toen was ik ook daar! kzijn de briquet wel kwijt ma als ik mij nie vergis stond daar zo op " Stolen from..."! Heb zelf nog tapeke van marco dieje avond gekocht... Twas nie slecht ma vond muziek iets te hard!

Frank heeft ook jaren in duitsland gedraaid, ma de naam ontglipt mij nu even???
varth

Bericht door varth »

mja frank en producen... ik vind dat hij te vaak gaat "lenen" bij andere producties (al dan niet uit andere stijlen en genres). Natuurlijk, het gebeurt massaal, maar ik heb niet zo graag dat het te hard opvalt. Sorry Frank.
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

warehouse in keulen 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

er zijn geruchten da frank terug in de katsu gaat spelen ma of het waar is .weet da zzino voor da zzino in outline begon te spelen aan farnk had gevraagd om nie samen met hem een afterclub open te doen in de ex katsu.ma frank heeft zzino toen in de outline laten beginnen omda er toen nog geen concrete spaken was van die opening in heers zal seves eens naar frank bellen .dan weet ik er meer van .
caratmans

Bericht door caratmans »

illusionfreak schreef:er zijn geruchten da frank terug in de katsu gaat spelen ma of het waar is .weet da zzino voor da zzino in outline begon te spelen aan farnk had gevraagd om nie samen met hem een afterclub open te doen in de ex katsu.ma frank heeft zzino toen in de outline laten beginnen omda er toen nog geen concrete spaken was van die opening in heers zal seves eens naar frank bellen .dan weet ik er meer van .
Jaaa the warehouse dat ist ja...

En voor alle duidelijkheid, tzijn nie frank en zzino wa da gaan beginnen, ma tis de huidige baas van de real wa zijn grenzen gaat verleggen!
De rentabiliteit van t concept trek ik echter zwaar in twijfel: katsu trok vroeger nauwelijks volk als gewoon club dus ja... Daar zijn veel te veel controles aan die kanten mede omwille van de locatie aan de beruchte "chaussée d'amour! :lol: "
Josjie

Bericht door Josjie »

In een ander topic had iemand vragen bij da één lieke,
of het op plaat zou uitkomen. Heb het frank gevraagd:
volgende week zou er meer nieuws voor handen zijn.
Ze zijn blijkbaar momenteel aan het proberen de samples
te clearen...
caratmans

Bericht door caratmans »

Josjie schreef:In een ander topic had iemand vragen bij da één lieke,
of het op plaat zou uitkomen. Heb het frank gevraagd:
volgende week zou er meer nieuws voor handen zijn.
Ze zijn blijkbaar momenteel aan het proberen de samples
te clearen...
Jean draait die plaat al e paar weken... eerlijk gezegd vind ik ze echt cheesy! echt plat... heeft zo'n airwolf deuntje,maja de rest lijkt het te apprecieren dus kweet het nie!
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

is eens iets anders hé van de zolex iets commercieler hé.maja daarmee kunt ge tegenwoordig.alleen maar me scoren .het gaat toch over die remix van rod steward of da ander met die violen da is ook heel goed
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Dat was het probleem met zijn trax he, hij steelde wel veel qua samples en basslines van andere trax.

Maar qua Dj... TOPPER he !
caratmans

Bericht door caratmans »

Wat die remix van rod stewart betreft, hij gaat die warschijnlijk zelf niet uitbrengen: t zou hem teveel aan auteursrechten gaan kosten! Enfin kgaan er alleszins nie minder door slapen...
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

caratmans ge weet nie wa ge zegt..slaat enorm aan bij het publiek
is beste plaat van het moment gewoon, iedereen komt erachter vragen van wat is dat?

deze plaat "ownt" gewoon..

zit niks plat in, durf zelf te wedden dat commercieel dj's het nie eens gaan kopen
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

trouwens Illfreak zal het wel beter weten als u want das ne kameraad van Frank :wink:
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

Solid jey schreef:caratmans ge weet nie wa ge zegt..slaat enorm aan bij het publiek
is beste plaat van het moment gewoon, iedereen komt erachter vragen van wat is dat?

deze plaat "ownt" gewoon..

zit niks plat in, durf zelf te wedden dat commercieel dj's het nie eens gaan kopen
smaak is subjectief he solid jey. Ik heb de remix nog niet gehoord, maar ik ben in het algemeen niet voor zo'n dingen te vinden. Misschien nog eens in de Outline gaan piepen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten