Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Frank 'Zolex' Struyf

Bericht door Sunreezer »

Welke stijl draait hij nu eigelijk? Kweet dat hij vorig jaar op de CM Retro Beach Celebration was maar voor de rest hoor ik er ook ni veel van
Gast

Bericht door Gast »

op di retrofuive in de fuse ist toch altyd feest as de frank 12" speelt (myn mening natuurlyk). qua genre zou ik hem toch eerder in het (hard)trancevakje stoppen.
varth

Bericht door varth »

tja voor mij de dj die de poort naar het house en technogebeuren heeft geopend. Ik vond zijn stijl altijd net dat ietsje anders dan de rest. Die draait gewoon alles vind ik. Ik heb hier sets van hem van meer clubby tunrd over progressive tot zware donkere techno. Hij kan overgaan van bv Raven Maize naar James Ruskin in enkele platen.

Als producer vind ik het dan wel wat minder, als is bv vibration - vibrations wel een steengoede plaat. Hij draait naar mijn mening nu te weinig
Kernel

Bericht door Kernel »

frank struyf is één van men grote fav dj , in carat spinde hij zalige sets .
ook de verjaardagsfeestjes in zazou van hem zijn steeds top.
dat hij al zo lang meedraait zegt toch al veel op zich.
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

volgens mij heeft Frank Struyf totaal geen vaste stijl... dat is juist zo super aan hem
samen met Phi-Phi staat hij in men top van beste dj's
TraxxMan

Bericht door TraxxMan »

ongeveer een maand geleden speelde zolex nog in silo (leuven)
en dat was techno nation... :wink:
en twas redelijk harde techno :twisted:
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Frank "Zolex" Struyf is ook één van m'n persoonlijke favorieten, hoewel ik nog nooit een dj-set van hem gehoord heb. 'k Was wel altijd weg van z'n nummers.

Ik had als 16-jarige, toen ik nog naief en onwetend was :) , een poster van Carat aan de muur van m'n kamer hangen ... en daarop stond Frank Struyf als resident ... de maandag van 8u tot 16u hehe ... dat sprak toen ongelofelijk tot mijn verbeelding :)

En hij maakt nog altijd muziek ... niet te vergeten ... z'n nieuwste kan je beluisteren op de website van Okina Music:

http://www.okinamusic.com/index.asp?par=f_releases
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja zijn periode in de carat was inderdaad super ! ook 2 tal keren op een andere feestje geweest, maar weet niet meer waar begod 8)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Nu speelt ie eerder zware progressive , hij is iedere zondagmorgen te horen in club Outline in Diest
Afbeelding
caratmans

Bericht door caratmans »

Yep hij speelt echt d epannen van t dak daar in diest... heb hier tapeke van hem liggen en durf gerust te zeggen dat er beter draait als ooit tevoren (voor zover daar enige vergelijking tussen mogenlijk is)...
Josjie

Bericht door Josjie »

voor zij die het nog niet wisten, frank is ook geinteresseerd in deze site,
heeft direct zijn medewerking aangeboden en af en toe krijgk nog een mailke van hem oedat het lukt met de site.

Gisteren nog sms gehad van heb met het antwoord op mijn vraag of hij ooit zijn platen en auto had teruggevonden die in 1995 gestolen waren. Nooit teruggevonden blijkbaar...
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

msschn beetje off-topic ma kzou wel eens willen weten of zijn nieuwe 80's remix van Rod Stewart ooit gereleased gaat worden?
volgens sommige wel, volgens sommige niet
ik zou in ieder geval alles doen om zo een exemplaartje te bemachtigen..megaschijf

zou je hier eens achter willen horen aub?
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

Solid jey schreef:msschn beetje off-topic ma kzou wel eens willen weten of zijn nieuwe 80's remix van Rod Stewart ooit gereleased gaat worden?
volgens sommige wel, volgens sommige niet
ik zou in ieder geval alles doen om zo een exemplaartje te bemachtigen..megaschijf

zou je hier eens achter willen horen aub?
gewoon zelf mailen, normaal gezien krijgt we zeker antwoord
Josjie

Bericht door Josjie »

keb kik al gemaild...
illusionfreak

yoow

Bericht door illusionfreak »

frank struyf is voor mij ook 1 van de beste dj's die ze hier hebben in belgie.heb heel veel respect voor frank omda hij altijd zijn ding is blijven doen.spijtig da hij de laatste tijd nietmeer zo veel speeld op grotere zaken.hij speeld nu wel in afterclub outline waar da hij echt zalig speeld goeie progressive.wacht maar tot zijn nieuwe producties uitkomen dan horen we terug meer van den zolex
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten