Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
caratmans

Bericht door caratmans »

Solid jey schreef:caratmans ge weet nie wa ge zegt..slaat enorm aan bij het publiek
is beste plaat van het moment gewoon, iedereen komt erachter vragen van wat is dat?

deze plaat "ownt" gewoon..

zit niks plat in, durf zelf te wedden dat commercieel dj's het nie eens gaan kopen
Kweet nie ma een plaat met het deuntje van AIRWOLF tussen ownt nie se veger... kvind het gewoon plat... Pas op, toen ik 17 was vond ik van die muziek wel goe, maar ne mens evolueert :lol: ...

En tis nie omdat iedereen da goe vind, da ik da nie slecht kan vinden! Iedereen vind tiesto goe, ma............................ :lol: :wink: :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

euh ik daag u uit om op dit forum één iemand te vinden die tiesto goed vind :-)

(en alsde er enen vind dan ban ik hem ;-))
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Josjie schreef:euh ik daag u uit om op dit forum één iemand te vinden die tiesto goed vind :-)
(en alsde er enen vind dan ban ik hem ;-))
LOL... toch wel straf dat de olskool lovers hem allemaal slecht vinden he.
toch een serieuzen community moet ik zeggen.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

pas op,tis een grote meneer voor vele mensen die naar zo'n subtop-discotheekjes gaan en zich daar rot amuseren op tiesto's plaatjes.
Hij voelt da dan ook goe aan om ermee verder te werken en deftig wa cash op te slaan.Kwil gerust wel es zijn maandloontje op me rekeningzien verschijnen :shock:
In zijn ding is em goe ma velen,hier, vinden zijn ding nie goe
caratmans

Bericht door caratmans »

Josjie schreef:euh ik daag u uit om op dit forum één iemand te vinden die tiesto goed vind :-)

(en alsde er enen vind dan ban ik hem ;-))
Nu ist wachten op de klojo die een set van tiesto durft te posten :lol: :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

back on topic... tgaat ier over zolex hé...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Kheb hm nog nie zoveel ghoord als deejay!! Mr als producer is hij vr mij een van de GROOTSTE van belgië!! Die stak tenminste tijd in zijn nummers!!! Ze zijn bijna allemaal grote successen gweest, ma nie zo echt bekend!! En...hij is wel wa blijve steken in de beginperiode, da is ook wel de max! Toen hij groot was, was er zelfs nog gn sprake van lozer tiësto 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

binnenkort komen er twee platen uit van frankzolex op franky jones zijn nieuw label .vanaond nieuwjaar vieren met de frank gaat een heftig feestje worden...
varth

Bericht door varth »

Is de site van frank offline? Want mijne browser kan die site niet meer vinden.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Zeg, ben wel die-hard-fan he van Thijsk euhu , in de zomer gebruik ik deze songs altijd om de vogels uit mijn fruitbomen te verjagen, als ik kwalitatieve sounds oplegt blijven die rotbeesten gewoon zitten, straffer nog,ze pikken mijn buurman zijne hennepplant kaal en gaan dan ondersteboven hangen in mijn bomen, zo weg of nen prei :twisted:

en nu terug on-topic :!: :!: :!: :!:
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Zolex is voor mij een van mn absolute favoriete, de laatste keer dak em nog zien draaien heb was me 14jr cherry int retrohalleke... man man man, da was toch wel den beste gindert zenne! :shock: :P
kheb er filmke van gemaakt, maar door problemen krijg ik het ni op mijne pc :roll:
Richman

Bericht door Richman »

Hij zit terug in de retro-hal wanneer het die Ghoststyle party is de 26/06/05
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Richman schreef:Hij zit terug in de retro-hal wanneer het die Ghoststyle party is de 26/06/05
idd, kzie er al naar uit :P
da gaat weer een vet feesje worden ginder ze :wink:
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

en nu zaterdag gaat frank de pannen afspelen in de cherrymoon van 1u tot 3 .das nu een plaats waar da de frank thuis hoord in de cherry
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ghoststyle is wel de 26 ste maart hé
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten