Frank 'Zolex' Struyf

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Richman

Bericht door Richman »

sory hoor, tikfout !

:oops:
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Spijtig genoeg moet ik de CCC me zolex misse in cherry moon, kmoe naar stom RnB-fuifke gaan... :cry: Ma den dag dervoor staan ik er wel me techno legends zenne!!! :P
Krizzz

Bericht door Krizzz »

Krizzz schreef:Zolex is voor mij een van mn absolute favoriete, de laatste keer dak em nog zien draaien heb was me 14jr cherry int retrohalleke... man man man, da was toch wel den beste gindert zenne! :shock: :P
kheb er filmke van gemaakt, maar door problemen krijg ik het ni op mijne pc :roll:
Filmke is er toch geraakt :P
Voor de nieuwsgierigen... :wink: Zolex @ Invasion 014
Tis zeker ni van de beste kwaliteit, ma tlaat toch wa van de sfeer zien :D
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

thx krizzz
ge ebt da gu gdaan :!:
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

straks met de frank mee naar de cherrymoon waar hij van 1 u tot 3 u moet draaien .da gaat daar een serieus feestje worden frank kennende.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

de frank hiernet nog eens zwaar horen doorboenken in de cherrymoon :lol:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad,zolex is voor mij 1 van de masters achter de tafels zene !!! die draaide u gewoon de lucht in in de carat, gewoon zweef muziek 8) greetz 8)
creamm

Bericht door creamm »

zolex draaid zalig hoor en als die draaid sfeer garantie :o :o
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad, de keuze van zen platen zijn al mighty gewoon !!! greetz 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

frank zijn site staat terug online op www.zolex.net
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

merci e m8 ,ik dacht dat die zen site ni mer bestond,kga zodadelijk eens kijken ernaar ... greetz 8)
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

wa was me da weer een feestje daarstraks in afterclub outline die zolex kan er toch wa van hoor.speeld bangelijke muziek in outline.
varth

Bericht door varth »

illusionfreak schreef:wa was me da weer een feestje daarstraks in afterclub outline die zolex kan er toch wa van hoor.speeld bangelijke muziek in outline.
ben tijdens dat chills concept zondagavond eens gaan kijken. Toen kwam er alleen maar commerciële crap (imo he) uit de boxen, ook toen frank draaide. Allez, het was meer zo'n " goovy" setje met bekende stubru house en nummerkes met van die 80ies samples. Niks voor mij en vond het vrij ontgoochelend
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Krizzz schreef: Filmke is er toch geraakt :P
Tis zeker ni van de beste kwaliteit, ma tlaat toch wa van de sfeer zien :D
Filmke valt nog goe te doen, zag soms véél minder in m'n goeie dagen en ik was nochtans ter plekke :lol:
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ja das waar varth omda het s'avonds meer rustiger moest zijn ma ge moet zeker s'morgens eens komen als de frank speeld dan is het enkel progresivve en acid wa hij speeld .frank draaid van 12utot15u
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten