afterclub basement

Het forum van de andere legendarische clubs
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

afterclub basement

Bericht door benjamincespedes »

Heeft iemand ooit deze after gekend in denderleeuw.Ik ben daar eens geraakt na een geflipte maandag nacht in de extreme (1996). We hadden mensen van brussel leren kennen en raadde ons deze after aan. Man man wat was dat daar. Echt geflipt. Deze after was enkel open op dinsdag morgen na extreme. Dj's van toen weet ik niet meer maar was wel heel gefllipt ingericht. Iedereen van extreme ging door naar daar. Kan je u da geflipt sfeertje al voorstellen.
BALMORAL
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

ja idd geflipt.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

basement

Bericht door ProgressNation »

Aan de naam te horen moet dat de Mush / Monroes zijn?

Onder de grond?
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Re: basement

Bericht door benjamincespedes »

ja da was idd onder de grond. Echt geflipt maar weet niet meer wie daar draaide. Weet iemand het nog ???
BALMORAL
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Yep thats it ! "The Basement" is achteraf omgedoopt tot de "Monroes" en dan tot "The Mushrooms" (zoals we hem nu nog steeds kennen hé)
quincy

Bericht door quincy »

Philip ex illusion was daar toen resident. Ook Tofke draaide er heel in het begin regelmatig. De eigenaar van de Basement was een goeie maat van mij, Marnic Plas. Die club was idd mega de max, auto's stonden tot op steenweg, bijna enkel Franse en Nederlandse tot zelfs Duitse nummerplaten :P

The Basement is slechts een 3 maanden opengeweest als ik mij nog goed herinner. Toen zijn ze er met man en macht binnengevallen en was het sprookej spijtig genoeg gedaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten