Met welk nummer is het allemaal begonnen?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

keskondisco schreef:Voor mij is het allemaal begonnen met een liedje dat ik gehoord heb op een Boccaccio tape in '90 of '91....

We did it for fun, for fun, woe hoe hoe woe hoew. (zouden we 't zelfde bedoelen Devyd?)
Is me altijd bij gebleven en kort daarna age of love and the age of love.
Ik was sebiet verkocht!
ja tis idd hetzelfde liedje :P
was eerste liedje op die cd trouwens
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

bwa gnd for fun was niet slecht maar t'maakte de klik niet voor mij
puree

Bericht door puree »

GND inderdaad door G. mee ineengestoken.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

de house party reeks was voor mij een "echt" begin
en tegelijk naarmate de reeks eindigde omdat het verschil in nederlandse smaak van de Belgische groter werd is dan vooral goeie clubmuziek in de plaats gekomen
davo

Bericht door davo »

niet lachen maar ik ben beginnen uitgaan op thunderball it's your dj :-)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

davo schreef:niet lachen maar ik ben beginnen uitgaan op thunderball it's your dj :-)
:mrgreen:

Ja het Bonzaï tijdperk en den tijd van el gallinero van Ramirez enzow :lol:
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

hehe, ik ga da ier nu neker ni zeggen zi :lol: lijkt mij wa te afrontelijk om tussen al die bocca mannen ect ier te staan :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

als is het de smurfen, in de bocca tijd maakten ze ongetwijfeld ook wel platen die erover gingen
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Jones schreef:hehe, ik ga da ier nu neker ni zeggen zi :lol: lijkt mij wa te afrontelijk om tussen al die bocca mannen ect ier te staan :D
Laat me ns raden... milk inc??? :wink:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

aapje schreef:
Jones schreef:hehe, ik ga da ier nu neker ni zeggen zi :lol: lijkt mij wa te afrontelijk om tussen al die bocca mannen ect ier te staan :D
Laat me ns raden... milk inc??? :wink:
Good Shape?
Double You?
Haddaway?
Petra & Co?
Bingo?
2 Unlimited?
Captain Jack?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

gnd

Bericht door ProgressNation »

Die GND was zeker ook geen tijdloze plaat ... En Fly Is Dead enzo. Daarmee zie je maar ...

Het is enkel spijtig dat de Belgische scene een beetje op de achtergrond is geraakt de laatste jaren. Sinds de crisis in de platenindustrie zijn alle goede producers van de aardbol verdwenen. Ofwel zitten ze op het label van Tiësto.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: gnd

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef:Het is enkel spijtig dat de Belgische scene een beetje op de achtergrond is geraakt de laatste jaren. Sinds de crisis in de platenindustrie zijn alle goede producers van de aardbol verdwenen. Ofwel zitten ze op het label van Tiësto.
Er is een tijdje teveel op t'zelfde genre geconcentreerd geweest, dat is volgens mij niet goed geweest!
Meeste platen zijn dus waarschijnlijk afgemixt door steeds dezelfde crew, zoals Kevin Jee het al eerder aanhaalde ...
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

gnd - for fun was idd een van eerste producties van george's. ik weet niet precies welke songs de klik voor mij hebben gemaakt, maar ik weet wel dat mijn allereerste cd house party 4 was, schitterende cd. Ondertussen is die ook ergens achter gebleven of verloren geraakt bij men verhuis, jammer :cry:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

ads schreef:gnd - for fun was idd een van eerste producties van george's. ik weet niet precies welke songs de klik voor mij hebben gemaakt, maar ik weet wel dat mijn allereerste cd house party 4 was, schitterende cd. Ondertussen is die ook ergens achter gebleven of verloren geraakt bij men verhuis, jammer :cry:
idd house party IV was de allereerste housecd die ik ook kochte, de rest waren allemaal cassetjes ....

maar wees gerust, heel de collectie is nog te downen :wink:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

Safan schreef:
ads schreef:gnd - for fun was idd een van eerste producties van george's. ik weet niet precies welke songs de klik voor mij hebben gemaakt, maar ik weet wel dat mijn allereerste cd house party 4 was, schitterende cd. Ondertussen is die ook ergens achter gebleven of verloren geraakt bij men verhuis, jammer :cry:
idd house party IV was de allereerste housecd die ik ook kochte, de rest waren allemaal cassetjes ....

maar wees gerust, heel de collectie is nog te downen :wink:
Nothing beats the original :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten