The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Richman

Bericht door Richman »

Awel zal den 29/04/05 afkomen!

Eens proberen mijn mening te herzien!

:D
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Aja, kent er mss iemand de juste uren da J.P. draait, want heb em spijtig genoeg vantweekend nie beziggezien :cry:

Greetz


Meestal neemt JP als laatste over.
Vanaf Zondag laat in de namiddag tot Maandagmorgen vrijwel altijd JP.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Flashbrother schreef:Aja, kent er mss iemand de juste uren da J.P. draait, want heb em spijtig genoeg vantweekend nie beziggezien :cry:

Greetz


Meestal neemt JP als laatste over.
Vanaf Zondag laat in de namiddag tot Maandagmorgen vrijwel altijd JP.
Zaterdag zal em maar beginnen spinnen tegen een uur of 10 's morgens dus wel hé! :wink:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

29 april 2005 Vince & Kadidja Present
" HAPPY PEOPLE " @ The Kings Club

Dj's : Alec (Creamm)
: Benny (Balmoral, Replay)
: Sjoerd (Le Dimanche)
: Cékez (Factory)
: Vince ! (Kings Club, Replay)
: Dennis (Kings Club)
: JP (Kings Club)

Concept : Happy people
: Happy music
: Happy Drinks
: Happy Dj 's
: Happy gadgets 4 the first 100 people
Dont miss this party !!!
Open @ 23 u.

04 mei 2005 Birthday Party
Birthday party Ivanof & alainke
Club open @ 23-00 u

http://www.thekingsclub.be/ :wink:

Be there zou ik zegge 8)
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Oh ja hier het huisregelement van de Kings.....grappig toch
Welke regel wordt daar niet overtreden :lol: :lol: :lol:

Minimale leeftijd 21 jaar. Legitimatie verplicht.

Entreegeld betalen bij kassa.

Passende kleding is verplicht. Kleding als cabs, voetbalshirts, trainingspakken, sportschoenen en kleding met groepskenmerkende teksten zijn niet toegestaan.

Geen toegang aan mensen in bezit en/of onder invloed van drugs. Binnen en buiten The Kings Club is drugsgebruik ten strengste verboden.

Geen toegang aan mensen in bezit van wapens. De politie wordt in dat geval ingeschakeld.

Geen toegang aan mensen in kennelijke staat van dronkenschap.

Geen toegang aan mensen die in welke vorm dan ook overlast aan de omgeving veroorzaken.

Geen toegang aan mensen die in het verleden voor overlast hebben gezorgd.

Bij constatering van wangedrag of openbare geweldpleging wordt de politie gewaarschuwd.

Geen toegang aan mensen die in welke vorm dan ook spanningsvelden en/of agressiviteit met zich mee brengen.

Verboden goederen te verhandelen in of rondom The Kings Club.

Ter bescherming van eigen en andermans veiligheid kun je aan kleding worden gefouilleerd/gedetecteerd. Indien hieraan geen medewerking door de bezoeker wordt verleend, kan de toegang tot The Kings Club worden ontzegd.

Voorwerpen die als wapen gebruikt zouden kunnen worden, worden in beslag genomen. De beslissing van de gastheer hieromtrent is bindend.

Wanneer iemand ongewenste intimiteiten/hinderlijk en of aanstootgevend gedrag vertoont kan hij of zij verwijderd worden.

Het onrechtmatig ophouden na sluitingstijd op het terrein wordt bestraft met onmiddellijke ontzegging tot The Kings Club.

Het is niet toegestaan drank en etenswaren mee naar binnen te nemen.

Consumpties alleen binnen het bedrijf gebruiken. Het is verboden met glaswerk of consumpties mee naar buiten te nemen.

Bij onenigheid of ruzie is men verplicht één van de gastheren in te schakelen.

Bedreiging, mishandeling, intimidatie en andere vormen van agressie zijn verboden.

Handelingen en uitlatingen die duiden op racisme en discriminatie zijn verboden.

Samenscholing is verboden. Vermoedt een gastheer samenscholing, dan kan de vermoedelijke deelnemers onmiddellijk de toegang worden ontzegd.

Jassen e.d. verplicht afgeven bij de garderobe. Zonder bewijs worden geen jassen teruggegeven. De directie stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van jassen e.d.

The Kings Club kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel, materiele en immateriële schade van bezoekers.

Overtreding van het The Kings Club huisreglement kan leiden tot verwijdering.

In situaties waar de huisregels niet in voorzien, beslist de directie van The Kings Club over mogelijk te nemen maatregelen.

Uitzonderingen van het The Kings Club huisreglement kunnen uitsluitend plaatsvinden in overleg met de leiding.
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

keskondisco schreef:
Flashbrother schreef:Aja, kent er mss iemand de juste uren da J.P. draait, want heb em spijtig genoeg vantweekend nie beziggezien :cry:

Greetz


Meestal neemt JP als laatste over.
Vanaf Zondag laat in de namiddag tot Maandagmorgen vrijwel altijd JP.
Zaterdag zal em maar beginnen spinnen tegen een uur of 10 's morgens dus wel hé! :wink:
Nice tis juist het uur dak zal toekomen!

8)
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

B.O.U.N.C.E.R. schreef:
keskondisco schreef:
Flashbrother schreef:Aja, kent er mss iemand de juste uren da J.P. draait, want heb em spijtig genoeg vantweekend nie beziggezien :cry:

Greetz


Meestal neemt JP als laatste over.
Vanaf Zondag laat in de namiddag tot Maandagmorgen vrijwel altijd JP.
Zaterdag zal em maar beginnen spinnen tegen een uur of 10 's morgens dus wel hé! :wink:
Nice tis juist het uur dak zal toekomen!

8)
Allé man, dan gaat ge de Vince missen...die belooft in goeie doen te zijn hoor!
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Welnee als hij om 10h00 begint en ik zal om da uur toekomen!

:shock:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

B.O.U.N.C.E.R. schreef:Welnee als hij om 10h00 begint en ik zal om da uur toekomen!

:shock:
Vince draait van 07.00u tot 10.00u
Dan is 't JP till the end.
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

keskondisco schreef:
B.O.U.N.C.E.R. schreef:Welnee als hij om 10h00 begint en ik zal om da uur toekomen!

:shock:
Vince draait van 07.00u tot 10.00u
Dan is 't JP till the end.
Damn maar kan echt niet vroeger komen!

:(
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Geeft nie Bounce, we passen der wel een mouw aan...zal Vince entertainen tot dat ge der zijt :wink:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

nogmaals hebben ze bewezen de nr1 te zijn
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Hehe en ik maar uitkijken naar diene met zo een jasje :lol:

Ik had ook jeansvest aan maar kheb plaats genomen voor de airco 8)
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Rond 9h10 vertrokken vanuit de h20 en rond 10h00 aangekomen in Aalst, dan begon de miserie parking help na 2x rondgereden te hebben heb ik hem op de kroonparking gezet :?: dan begon de zoektocht naar de kings ik wist dat ik er nier ver van zat. Maar waar?

Gevraagd in een winkel en dan bingo richting kings ik denk dat ik daar rond 10h40 toegkomen ben de zaak zat nog goed vol en de muzeik was idd goed, mijne buddy waser ook veel volk ontmoet, portiers, personeel, dat was wel nice!

Ben er uiteindelijk om 13h00 vertrokken want moets savonds teruf klaarstaan :shock: was heel lastig hoor

Besluit: Donderdag kom ik terug normaal gezien!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

B.O.U.N.C.E.R. schreef:
Besluit: Donderdag kom ik terug normaal gezien!
Zou ook wel willen afkomen maar Keskon gaat Barcelona onveilig maken voor 't verlengd weekend :!: :twisted:
Ambras op de Ramblas :roll: :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten