The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

vandemorgend nog is binnegestuikt

twas ferm in orde :shock:

Journey of zoë, nog is goe om weer te horen
nu wa maffe ver der vanavond weer lap tegen te geven
greetz
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

't was inderdaad dik in orde in de kings, enkele zware zweefplaten horen passeren.
femengeltje

Bericht door femengeltje »

Kings is super. Tis wel tijd geworden dak vlug nog eens ga... Is al veel te lang geleden! :D
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

twas zondag weer ferm in orde :twisted:
Richman

Bericht door Richman »

Must control myself, have to go to kings !
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Verleden week na lange afwezigheid nog keer in de Kings beland, en kmoe toegeve tis pas als ge binnen zijt da ge beseft hoe hard da ge het feitelijk wel gemist hebt.
De muziek was wel niemeer echt Kings lijk dakket ken. Pas op, zeker nie slecht, maar echt nie alle grooveplaten zijn after-materiaal vinnek persoonlijk. Sjans dat die minpunten goe werden opgevangen door enkele hoogtepunten.
Aja, kent er mss iemand de juste uren da J.P. draait, want heb em spijtig genoeg vantweekend nie beziggezien :cry:

Greetz

PS: Richman, diene portier da gij kent, is da zo ne lange brede mee stekskeshaar? Want ben dr toevallig mee éne aan de praat geraakt, echt nog ne vriendelijke gast.
Als ge da vergelijkt mee die mannen die der vroeger aan de deur stonden, is da toch wel al een serieuze verbetering.
Richman

Bericht door Richman »

PS: Richman, diene portier da gij kent, is da zo ne lange brede mee stekskeshaar? Want ben dr toevallig mee éne aan de praat geraakt, echt nog ne vriendelijke gast.
Als ge da vergelijkt mee die mannen die der vroeger aan de deur stonden, is da toch wel al een serieuze verbetering.
Tja hoor dat is my best buddy zal zeker in de komende weken afkomen!

8)

Als je zegt Richman zal hij direct weten over wie je het heeft het is hij die me die naam bezorgt heeft!

:P
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Richman schreef:
PS: Richman, diene portier da gij kent, is da zo ne lange brede mee stekskeshaar? Want ben dr toevallig mee éne aan de praat geraakt, echt nog ne vriendelijke gast.
Als ge da vergelijkt mee die mannen die der vroeger aan de deur stonden, is da toch wel al een serieuze verbetering.
Tja hoor dat is my best buddy zal zeker in de komende weken afkomen!

8)

Als je zegt Richman zal hij direct weten over wie je het heeft het is hij die me die naam bezorgt heeft!

:P
Hey Rich...zin om es a f te spreken.
Ne copain van mij, de Sjoerd (Le dimanche) gaat daar vrijdag 29 April een setje placeren en dan zal ik daar in al m'n glorie :oops: ook te bewonderen zijn (bespaart me da posten van die foto)!
Ofwel posten we der één van ons beiden :lol:
Zal op wa trekken :shock:

p.s. iedereen is welkom hé :!:
Richman

Bericht door Richman »

Ne vrijdag is voor mij heel moeillijk maar ne zondagnamiddag zie ik wel zitten!

When?

8)
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

The Kings...
Mijn vriendin heeft er een paar SUPER goeie tapekes van ma ze is der met geen stokken meer binnen te krijgen :( :( :( , vrij jammer as ge weet dat ik er nog nooit ben binnen geweest!
Kzal maar ies alleen moeten gaan zeker, maar kben gewoon van naar Le Dimanche te gaan. Naart schijnt is da dan totaal niks voor mij.
Wa denken jullie, vermits jullie zo te lezen toch een hoopje kenners zijn.
Grtzzz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

@ BRAM

Ik amuseer me beter in de Kings dan in Le Dimanche.
Maar ja, ik ben u nie hé! :wink:
Dj CékèzZ

Bericht door Dj CékèzZ »

Kings Club is leidersclub!!
8)
femengeltje

Bericht door femengeltje »

Tis gewoon nergens anders beter vind ik!!!
T beste kot, met super personeel en klasse muziek...
-X- :D
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 22:52

Bericht door sector »

het is idd een superkeet om u tegen te zeggen... moet er wel bij zeggen dat het bijna 2 jaar geleden is dat ik er nog ben geweest maar voordien zaten we er elke week (lees: zondag)...
is het veel veranderd sindsdien? dan heb ik het ni over infrastructuur maar de muziek ed...
ach, beter dan de kings zal je, naar mijn mening, niet vinden om 'door te zakken' :D

en er wordt vaak beweerd dat daar vanalles gebeurd, heb er nooit problemen gehad... vechtpartijen zijn er overal wel eens...
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

[quote="Richman"]Sorry hoor ben daar 1 maal op een zondagavond binnengewipt en ik vond er gene bal aan, tis veel te klein, tis veel te donker en de muziek die ze er draaiden vond ik ookal nie goe.


:roll: ola gij moet dienen avond serieus goei stuikers in uw kas gehad hebben peizek...
:roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten