The Kings Club

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

kings

Bericht door ProgressNation »

idd ze geven de mensen zelfs niet de tijd om deftig te gaan ontnuchteren na een nachtje Aalst :D
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 nov 2006, 19:08
Locatie: planet earth

Bericht door WURMS »

ZATERDAG 14 juli OPEN!!!
vanaf 00.01u opent de kings opnieuw de deuren! (eigenlijk ist dan al zondag)
dit omdat de 4 maanden straf pas aflopen om 00u.

see y'all there!!!!!!!!! :evil:

ps: de openingsuren
-vrijdag: 23u - 10u
-zaterdag: 23u - 10u
-zondag: 20u - 06u
the freaks come out
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hopelijk volk tijdens de nacht! dan wordt het de beste club van oost vlaanderen :evil:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Heb ergens vernomen dat Vince de Kings verlaat, kan iemand dit bevestigen? als dit waar is, is het een groot verlies voor de club denk ik.
Fade to grey !
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 nov 2006, 19:08
Locatie: planet earth

Bericht door WURMS »

M.U.C. schreef:Heb ergens vernomen dat Vince de Kings verlaat, kan iemand dit bevestigen? als dit waar is, is het een groot verlies voor de club denk ik.
dit heb ik ergens gelezen en zegt het wel allemaal..
Dj Vince! schreef:
freakyfrank schreef:
Housy schreef:ik val misshien uit de lucht maar Vince ex-kings, someone tell me the whole story plz :)


Simpelweg : het klikte niet meer tss management en Vince , meer kan ik er niet over vertellen , dat laat ik aan Vince zelf over... Wij zijn in ieder geval blij met deze nieuwe aanwinst ! greetzzzz
Eerst en vooral toch even duidelijk maken dat er zeker geen en vast geen sprake is van ruzie of ambras tussen mij en en het hele Kings team.
Ik heb er jaren met hart en ziel gedraaid en een beetje met pijn in het hart heb ik The kings nu verlaten. De reden waarom doet er niet toe, laat ons zeggen dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan en mijn tijd van gaan is gekomen :wink:

Volledig gemotiveerd sta ik dus klaar om als resident @ The Factory van start te gaan.
Het is zeker niet de eerste keer dat ik in The Factory zou draaien, verschillende optredens als guest waren iedere keer al de max.
The crew en het managment vielen altijd super mee als ik kwam draaien, kortom het waren steeds super feestjes.
En waar feestjes zijn daar ben ik graag bij é natuurlijk :lol:
So lets partyyyy :D

Greetz Dj Vince !
the freaks come out
Afbeelding
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 nov 2006, 19:08
Locatie: planet earth

Bericht door WURMS »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
the freaks come out
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

yes! hoe hebben jullie dat kunnen flikken :mrgreen:
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

hup , tgaat de goeie richting uit met de kings.
Vrijgesproken , veel goeie feestjes de laatste tijd , veel volk , goeie muziek , nieuwe residents (thierry op zondag) en de site is geüpdate.
Redenen genoeg om nog een keertje langs te gaan é!



Agenda

31-12-2007


Happy New Year 2008


Happy New Year to All The Party people

Kings club Open @ 0200 Nonstop Party

Dj-Morizzio(Kings Club 02-05)
Dj-Licious(Kings Club 05-08)
Dj-Dennis(Kings Club-Club Two 08-11)
Dj-Jp(Club two-kings Club 11-15)
Dj-Thierry(Le Dimanche-Kings Club 15-19
Dj-Jan(Club Two 19-22)
Dj-Jhon P(Ex Club two 22-24)
Dj-Jp(Kings Club-Club Two 24-03
Dj-dennis(Kings Club-Club Two 03 till Close
Enjoy The Best Music From The Club And the Best Dj¨s


we gaan er dus een feestje van maken! kijk er al naar uit!

greetz
A world of imagination
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

mag de club nu in een gewoon weekend ook zo lang openblijven? :scratch:
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

After schreef:mag de club nu in een gewoon weekend ook zo lang openblijven? :scratch:
meestal tot de middag. Zondag gaat het kot weer open @ 18u dacht ik. (mss 16u). Tstaat almaal schoonekes op de site.
http://www.thekingsclub.be
A world of imagination
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:53
Locatie: aalst

Bericht door WitZwet2002 »

Eerst en vooral: tees is ne geweldige site. Ik volg em al een half jaar, maar heb hier nog niets gepost. Ik vind: als ge van de meeste clubs ni kunt meespreken hier moet ge uw ni moeien of doen alsof ge hebt meegemaakt. Ik ben maar beginnen uitgaan eind '99, dus heb de tijden van carat en extreme en andere flipkoten ni meegemaakt spijtig genoeg. Waarom ik hier ben: Over de kings kan ik wel meepraten, ben er toch 4jaar aan e stuk bijna elk weekend geweest. Ik lees hier echt maffe verhalen, over maffe personen. Elke club, vroeger en nu zal wel zo een raar figuur gekend hebben. De mensen in de kings zullen mss wel dienen Limburger wel kennen da daar ging/nog gaat? Zijne naam was de Max, heeft zelfs eens op Jambers of Telefacts geweest. Kent iemand hem? Gaat dienen daar nog en hoe zit da mè em? Kben gewoon krejeis ze, heb vd week nog over hem zitten vertellen mè vrienden daarmee.
Ciao!
was ik maar 10 jaar eerder geboren
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

WitZwet2002 schreef:Eerst en vooral: tees is ne geweldige site. Ik volg em al een half jaar, maar heb hier nog niets gepost. Ik vind: als ge van de meeste clubs ni kunt meespreken hier moet ge uw ni moeien of doen alsof ge hebt meegemaakt. Ik ben maar beginnen uitgaan eind '99, dus heb de tijden van carat en extreme en andere flipkoten ni meegemaakt spijtig genoeg. Waarom ik hier ben: Over de kings kan ik wel meepraten, ben er toch 4jaar aan e stuk bijna elk weekend geweest. Ik lees hier echt maffe verhalen, over maffe personen. Elke club, vroeger en nu zal wel zo een raar figuur gekend hebben. De mensen in de kings zullen mss wel dienen Limburger wel kennen da daar ging/nog gaat? Zijne naam was de Max, heeft zelfs eens op Jambers of Telefacts geweest. Kent iemand hem? Gaat dienen daar nog en hoe zit da mè em? Kben gewoon krejeis ze, heb vd week nog over hem zitten vertellen mè vrienden daarmee.
Ciao!
Ik heb ne Max gekend grote gestuikte kerel soms met snor die zat echt overal Extreme, La bush ATV echt overal ik kweet niet of we over d ezelfde persoon praten maar hij sprak met zwaar limburgs-hollands accent moet wel bijna dezelfde man zijn.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jan 2007, 11:25

Bericht door Cekezz »

25/04/2008 @ the King's club:

== CIPRESSA ==
Jasje's and Romina's b-day bash

dj's:
LINS (Illusion / The Hype)
BIOOL (Insane)
JOEY PAYNE (The Factory)
CEKEZZ (Creamm)
FIST (Essential)
DENNIS (Kings Club / Club Two)
JP (Kings Club / Club Two)

Doors: 23.00 h
Tickets: 5€

www.thekingsclub.be

VOEG DIT EVENT TOE AAN JE NETLOG KALENDER
http://nl.netlog.com/go/explore/events/eventid=54628
http://www.myspace.com/cekezz" onclick="window.open(this.href);return false;
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

uwen promotour begonnen jongen?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik was er deze nacht sinds maanden nog eens aanwezig en heb het me niet beklaagd, het blijft toch één van de weinige clubs waar je nog zo kan feesten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten