Extreme-Achtig

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Yuw

Bericht door elkewelke »

Mroizo schreef:die muziek wa ze in den extreme draaide komt niet meer terug hoor,die tijd is over,tis ene hele nieuwe generatie jeugd en muziek wa er nu is,en ik vind die eerlijk gezegd maar kl*te !!! greetzz 8)

dienen tijd komt inderdaad niet meer terug...tzal allemaal niet meer zò vernieuwend klinken, de sfeer zal niet meer zò intens zijn...
maar ge moet niet zeggen dat alles klote is he

ik heb extreme op maandag regelmatig meegemaakt
maar ik maak heden ten dagen af en toe toch nog eens een goeie party mee met zeker goeie muziek en af en toe een zeer uitbundige ambiance die mij doet terugdenken aan vroeger...uiteindelijk bepaalt ge zelf hoe de party verloopt he....en als er zo wat meer zouden denken zijt ge weeral een stapke verder :wink:
davo

Bericht door davo »

idd, tegenwoordig heb ik al superfeestjes meegemaakt in magic enzo...
ook op de rebuilding parties heb ik me super geamuseerd!
Josjie

Bericht door Josjie »

mmmmmmmmm de rebuilding party's...

wie weet hebbek ooit uw foto daar gepakt davo :-)
fotograaf van free-tickets op de rebuildings :-)
davo

Bericht door davo »

kheb hier nog foto's liggen, scheve :-)
Mroizo

Bericht door Mroizo »

davo schreef:kheb hier nog foto's liggen, scheve :-)
zou ge die fotos eens kunne posten als ge eens tijd hebt m8 :wink: alvast bedankt ! greetz 8)
davo

Bericht door davo »

komt in orde!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

davo schreef:komt in orde!
thanks allot m8 :!: greetz 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

K meen mij nog te herinneren dat extreme na de sluiting nog hier en daar gezeten heeft. Ik dacht in de globe (beveren) en montini (x-treme noemde het toen). Iemand?
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

trab schreef:K meen mij nog te herinneren dat extreme na de sluiting nog hier en daar gezeten heeft. Ik dacht in de globe (beveren) en montini (x-treme noemde het toen). Iemand?

toen extreme voor 3 maanden moest sluiten hebben ze idd een aantal keren extreme mondays verhuisd nr de globe aka max aka ...
tot extreme weer open mocht.

na de definitieve sluiting heeft de montini in deinze geprobeerd op zondagavond X-treme te doen herleven...mar ik dacht dat dat niet echt met extreme te maken had
hélaas succes was van korte duur
heb die een aantal keren meegemaakt
met phiphi en cosmo

ik herinner mij vooral daar de zondagnamiddag met phiphi

grappige maar vervelende anekdote voor cosmo

toen die daar bezig was aan het draaien heeft er daar eens een zot "wijf" zijne set verstoord door de naald te doen verspringen
efkes geen geluid......hij had het eerst niet door...hijzelf kon er niet mee lachen...en terecht :)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Hehe! Ge zou voor minder kwaad worden...

Btw, welke periode was da juist dat extreme 3 maand toe moest? Ik dacht altijd dat het daar gedaan was toen ze het sloten op maandag.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Da was rond maart 2001 denk ik? Kheb da artikel hier gepost
Josjie

Bericht door Josjie »

keb op een nieuwe gegevensdatabank gans het verhaal van de kroniek van de aangekondigde sluiting gevonden... het is allemaal begonnen met een dodelijk ongeval, dan controles, razzia's...

Ne gast die bij een controle aan den extreme onder invloed was en zijn rijbewijs kwijtspeelde en dan gewoon in zijn auto stapte en wegreed terwijl de flikken erop stonden te kijken... van die dingen allemaal...
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

welke gegevensbank is dat?

naar verluid is trouwens een zwaar ongeval met dodelijke afloop (2 of 3 Fransen meen ik me te herinneren) op een namiddag na sluiting van ATV in Kobbegem ook de spreekwoordelijke druppel geweest waarop men besloten heeft met die keet korte metten te maken
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Khad is ergens gehoord dat de allerlaatste party september 2001 was. En de effectieve vergunning is 2 jaar daarna verlopen.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Och!!! Verdomme, dan heb ik er nog veel gemist :evil: Daar zou ik wel een tape van willen horen! Iemand?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast