Extreme-Achtig

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Extreme-Achtig

Bericht door Sunreezer »

Is er nu eigenlijk nog een club waar ge Extreme-achtige muziek kunt horen? Kben daar stekezot van maar kvind nergens mijn goesting.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Dito here, ben ook es benieuwd maar k'ga der nie te veel hoop op vestigen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

pff die setjes, da kan gewoon ni da ge toen ne ganse nacht op diene muziek kon feesten :cry:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

denk dat het voorlopig bij k7 beluisteren zal blijven :(
varth

Bericht door varth »

gisteren in de motion room in fuse nog met Peter die daar een setje van drie uur kwam draaien. Wel de moeite, hoewel hij gemiddeld voor 15-20 mensen zijn ding moest doen
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

macken

Bericht door ProgressNation »

In Mackenzie kon je nog Extreme-achtige dingen horen. Maar helaas ook een gebrek aan belangstelling.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

onverstaanbaar :cry:
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

in afterclub outline te diest draaid frank struyf zondags van 11utot15 u progressive met happy muziek wel goed vindt ik maar de tijen zoals extreme die maken we nietmeer mee
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

illusion

Bericht door ProgressNation »

en als ge ziet wat en wie er tegenwoordig in Illusion achter de draaitafels staat ... Jump, dance, retro,... Van trance niet veel sprake meer, denk dat Christophe (groove) er nog bij de betere dj's behoort.

Ja 't is hopen, dat mackenzie ooit nog eens terugkomt. Zeker niet onmogelijk, maar hopelijk zullen de Vlaamse tranceliefhebbers bereid zijn om kilometertjes af te leggen. Anders zal het sprookje opnieuw snel gedaan zijn ...
Richman

Bericht door Richman »

Zeg progres heb je daar aandelen of wa?
Josjie

Bericht door Josjie »

jah richman da was gewoon De zaligste club
moest die terug opengaan... no matter what da'k
moet doen ma ik sta der...
Richman

Bericht door Richman »

The heaven ik wou er wel eens gaan maar ben er nooit gerocht, The Mack altijd gehoord dat er geen volk zat...

anyhow mischien wel een goeie club maar toch niet can het kaliber ATV, bocca enz...

:wink:
Pipo

Bericht door Pipo »

Weet er iemand trouwens waar Phi-phi tegenwoordig draait? Heb gehoord ergens in de west-vlaanderen, de freshclub ofzo. Iemand al geweest?

Voor de rest om vergelijkbare muziek te horen moet je af en toe is een progressive feestje meepikken..

oftewel den Barocco gaat soms wel in de richting

BTW, niet te missen: JAMES HOLDEN @ fuse op 26/2/05. Daar zal zoals met Digweed wel veel volk zitten van vroeger :)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

phiphi draait idd op die maandelijkse party's van freshclub
was er de eerste keer bij......phiphi begon uitstekend met klasse prog platen
maar na een plaat of 4 vroegen de organisatoren hem retro te draaien :evil:
phiphi kon er niet met lachen...heeft nog wat voortgespeeld maar is er na uiteindelijk 1uur mee gestopt
hij speelt er nu nog denk ik maar dan puur retro :(

dan zijn er nog die maandelijkse party's met zolex in outline, schijnt wel in orde te zijn

en dan mijn eigen Y2.Q2.B2.C.. party's in negasonic
progressive all the way 8)

op 13nov was phiphi super....daarom dat hij zaterdag 12maart nog eens mag terugkomen ;)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

die muziek wa ze in den extreme draaide komt niet meer terug hoor,die tijd is over,tis ene hele nieuwe generatie jeugd en muziek wa er nu is,en ik vind die eerlijk gezegd maar kl*te !!! greetzz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast