Yves Deruyter

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

djginod schreef:Human have Sex with Animals
WOMEN having sex with animals :wink: , idd lekker duister nummer voor die tijd
UNDERGROUND WILL SURVIVE
varth

Bericht door varth »

Alain schreef:Neem 't van mij aan , beginjaren '90 was er in Belgie gene betere dj ! Mix-technisch was 'm soms gewoon de perfectie nabij , de YDR uit '93 is en blijft mijn groot voorbeeld ,wa diene toen allemaal kon :shock:
Jep dat is een feit. Sommige dj's hoor je echt klungelen als je een setje uit die periode hoort. Yves mixte toen al alles vrij naadloos aan elkaar. Muzikaal klinken zijn sets van toen een heel stuk kwalitatiever dan nu. Ik kan de platte trance, hardtrance en jump dat hij nu speelt niet appreciëren. Hij draait toch bij momenten terug stevig dacht ik, want anderz zou hij niet op sensation black gestaan hebben. Als producer vind ik hem helemaal niks. Alles wat hij de laatste jaren op dat vlak heeft bereikt, mag hij aan M.I.K.E. danken, want ik betwijfel of hij er zelf veel kaas van gegeten heeft. Nu ja, het legt hem geen windeieren in binnen -en vooral buitenland...
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 sep 2006, 13:18
Locatie: Middelkerke

Bericht door Pienlover »

Toch wel één van de deftigste belgische dj's, Is er al vanaf het begin bij, deed de beste clubs aan. Zoals zovelen is hij ook begonnen te draaien op gewone feesten. Hij draaide gewoon vanalles. Pas jaren later is hij zich gaan toespitsen op de electronic music. Heb hem paar keer aan het werk gezien oa ook op Antwerp is burning.

Het feit dat ie op sensation black mocht openen wil ook al heel wat zeggen. Qua eigen nummers vond ik music non stop heel lekker!
Air and Lynn for life
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 sep 2006, 02:42

Bericht door Safan »

Platte jump?
Heb hem over een paar weken horen draaien en viel best mee hoor!
djginod

Bericht door djginod »

Hij was nog te gast tijdens 18 jaar La Rocca.... en tijdens zijn set op La Rocca classics dit jaar in mei was dat, draaide hij gewoon erg lekkere classics !!! Ging zelfs Total Confusion en dat soort dingen draaien !!! Kan ook echt zweverige sets afleveren overigens !
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

den Yves is toch wel een icoon voor de belgische dance scene hoor
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 mei 2006, 21:37
Locatie: Boutersem

Bericht door Kimme »

Ik heb Yves vanaf 94 beginne te horen en ik heb hem kak sets wete spele met gewoon alle hitjes acxhter elkaar met amper te mixen, ma ik heb hem ook sets weten spelen waarvan ge dacht da het onmogelijk was om zo'n sets te spelen, da ge gewoon zot werd. Zo goed goed goed, en technisch bangelijk met veel show en ambiance, tiesto gewijs voor zen tafels komen staan enzo. Mijn respect heeft die man zeker en vast .
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik heb YDR weten beginnen in Barocci, en int begin was't er dikwijls vet naast, kheb zelfs zo'n setjes liggen van dien tijd waar ik van denk, oh jee :s

maar hij is gegroeid door de jaren heen

heb em een keer weten spelen op ILT, en da was erover qua act (precies Tiesto-alike weet je wel)

hij kan enorme zweefsets spelen, of lekker doorboenken

persoonlijk vind ik het ne leuke mens, toffe tijden mee meegemaakt in't kelderke van Rebel Grooves op donderdagavonden !!

al bij al een grote meneer in de dj-scene
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ik heb enkele Barroci sets van hem die tot de beste uit men collectie behoren en die echt wel zeer goed gemixt zijn nochtans!
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

djaxxie schreef:Ik heb enkele Barroci sets van hem die tot de beste uit men collectie behoren en die echt wel zeer goed gemixt zijn nochtans!
die zijn er ook natuurlijk !! khad et vooral op de eerste (en heb die cd's gekregen van Bart B, dus ik hoop toch dat die info beeke klopt ivm die cd'kes)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
djginod

Bericht door djginod »

Jij ook al :P

Volgens mij is wat je in het begin op Lazer hoorde (dus aug / sep 1991) toch ook YDR geweest ! Maar dat weet ik niet zeker
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

djginod schreef:Volgens mij is wat je in het begin op Lazer hoorde (dus aug / sep 1991) toch ook YDR geweest ! Maar dat weet ik niet zeker
zou kunnen, vooral veel delirium in dien tijd denkek
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
djginod

Bericht door djginod »

Ik denk dat die ietsje later veel heeft gedaan op lazer !!! In 1992 zoiezo heel veel Delirium op Lazer, volgens mij was het vaak Radio Delirium :-D
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

waar zit dien eigenlijk tegenwoordig, sinds Rebel Grooves dicht is emk em ni veel meer gezien
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

YDR gisteren retro horen draaien in H²O. Vette set; mijn respect. (wat hij al had trouwens)
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten