Pagina 1 van 2

Beste Resident?

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:07
door cherryman
aangezien hier overal zo een topic's zijn zal ik ier voor cherry moon ook maar ies een open doen awer 8) :wink:

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:11
door cloud
heb gestemd op ydr!
kon da spel daar echt doen ontploffen(nu vind ik er geen zak meer aan)
maar dave davis en youri kwamen dicht in de buurt

teecee heb ik nooit geweten,ghost vind ik nie echt goed,ook nie toen in cherry

volgens mij ontbreken er nog 2 belangrijke:stefaan(t-quest)en fly...maar vele zullen zich die nie meer herinneren

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:12
door cherryman
twas wel redelijk moeilijk om te kiezen aangezien ik de residents pas vanaf goei 1999 gehoord em
maar em uiteindelijk toch maar youri gekozen, was indertijd ook wel altij dieje waar ik het meest en het hardst op ging (met zen freaky deuntjesliekes altij :twisted:)
Vin em als persoon ook vele beter als ghost & vooral als yves :!:

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:14
door cherryman
cloud schreef: volgens mij ontbreken er nog 2 belangrijke:stefaan(t-quest)en fly...maar vele zullen zich die nie meer herinneren
stefaan is der nooit resident geweest van cherry
enkel van die parties die er gehouden zijn was hij veel :wink:
en the fly was er ook ni superlang resident dus ja
ma kga em der toch uk nog bijzette dat da nog gaat :)

Edit: da ga blijkbaar ni

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:16
door cloud
sorry,dacht da stefaan resident was een tijdje samen met kloeck en deruyter...

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:17
door cherryman
cloud schreef:sorry,dacht da stefaan resident was een tijdje samen met kloeck en deruyter...
nope, men goede bronnen vertelden mij dat hij er enkel zelf parties organiseerde en dikwijls dj was, maar geen resident :idea:

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:20
door cloud
kaos en rave explosion :shock: da waren daar de fuiven...man 8)

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:27
door Matthias
Komaan, wees nu ns eerlijk... Wie kon er tippe aan de perfecte en meedogenloze techniek van ydr... niemand idd. Niemand kon die kerel aan.

Op de tweede plaats ongetwijfeld youri!! Heel normale kerel, maar toch ook groot talent in mijn ogen.

Geplaatst: 11 apr 2006, 23:48
door wagonss
cloud schreef:kaos en rave explosion :shock: da waren daar de fuiven...man 8)
:o

Geplaatst: 12 apr 2006, 11:14
door bbollaer
Stefaan (T-Quest) is inderdaad een tijdje resident geweest met YDR & Franky (200% zeker).
Hij was in CM de eerste trouwens die Green Velvet - Flash draaide.

Ook Mario (Boccaccio) is er een tijdje Resident geweest in 1992, op vrijdag.

Geplaatst: 13 apr 2006, 11:23
door BOUNCER
YDR.

Geplaatst: 13 apr 2006, 14:29
door illusionfreak
frank struyf heeft er ook nog in 92 gespeeld op vrijdag samen met de yves.

Geplaatst: 13 apr 2006, 15:08
door Nostalgie90
illusionfreak schreef:frank struyf heeft er ook nog in 92 gespeeld op vrijdag samen met de yves.
Dacht rond de jaren 95-96 ook .... zelfs op zaterdag misschien???? Te lang geleden .....

Geplaatst: 13 apr 2006, 15:08
door cherryman
bbollaer schreef:Stefaan (T-Quest) is inderdaad een tijdje resident geweest met YDR & Franky (200% zeker).
Hij was in CM de eerste trouwens die Green Velvet - Flash draaide.

Ook Mario (Boccaccio) is er een tijdje Resident geweest in 1992, op vrijdag.
zoals eerder vermeld stefaan kwam regelmatig draaien, maar was geen resident van CM zelf. Idem voor mario :wink:

Geplaatst: 13 apr 2006, 16:30
door Matthias
cherryman schreef:
bbollaer schreef:Stefaan (T-Quest) is inderdaad een tijdje resident geweest met YDR & Franky (200% zeker).
Hij was in CM de eerste trouwens die Green Velvet - Flash draaide.

Ook Mario (Boccaccio) is er een tijdje Resident geweest in 1992, op vrijdag.
zoals eerder vermeld stefaan kwam regelmatig draaien, maar was geen resident van CM zelf. Idem voor mario :wink:
Vecht het tussen elkaar uit he!! ge woont toch nie ver van elkaar!! :lol: :lol: :lol: