Revue in Mechelen

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Revue in Mechelen

Bericht door MIE!! »

wie kent deze nog? was gelegen aan't station in Mechelen
ik kom hier just nog ne flyer tegen me de Kevin in de line-up, datum: 19.05.95 ik wist niet daar hij daar ooit gedraaid had, suprise suprise!
Resident dj's: Deg, Acid Kirk, Max La Menace, Damien, Double G, NR. Guy, Guy&Michel!

en verder op de flyer, pekkie den hond van filiberke :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik ken het wel maar nooit geweest, was een beetje voor mijn tijd. Acid kirk vond ik vroeger anders wel de max.

Waar zijn de tijden dat er nog clubkes waren in mechelen :cry:

Hebde gij ooit de enigma gekend achter den toren. Als ik in eerste middelbaar zat, leek me da een geschift kotteke. Ik hoorde er toch altijd verhalen van :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

trab schreef:Ik ken het wel maar nooit geweest, was een beetje voor mijn tijd. Acid kirk vond ik vroeger anders wel de max.

Waar zijn de tijden dat er nog clubkes waren in mechelen :cry:

Hebde gij ooit de enigma gekend achter den toren. Als ik in eerste middelbaar zat, leek me da een geschift kotteke. Ik hoorde er toch altijd verhalen van :D
jaja den enigma daar ging kik vroeger mn boterhammekes opeten héhé!
wie draaide daar weer? was da tieke ni? :D
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

MIE!! schreef:
trab schreef:Ik ken het wel maar nooit geweest, was een beetje voor mijn tijd. Acid kirk vond ik vroeger anders wel de max.

Waar zijn de tijden dat er nog clubkes waren in mechelen :cry:

Hebde gij ooit de enigma gekend achter den toren. Als ik in eerste middelbaar zat, leek me da een geschift kotteke. Ik hoorde er toch altijd verhalen van :D
jaja den enigma daar ging kik vroeger mn boterhammekes opeten héhé!
wie draaide daar weer? was da tieke ni? :D
hehe, t zal gesmaakt hebben :D Wie er draaide weet ik niet, k ben er nooit binnengeweest.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

De Revue, vooral van die tech & psy toestanden denk ik... heel lang geleden ....

Mja Mechelen, de Sax aan de statie en de gallery's (of marquee?) of hoe noemt dat daar aan den anderen kant van de prof? :roll:

Enigma zover ben k'nooit niet geraakt, was dicht tegen de ziekenkas en achter de hoek van de ijzerenleen kijkend naar het plein aan de zijkant van de ST-Romboutstoren ....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

MIE!! schreef:
trab schreef:Ik ken het wel maar nooit geweest, was een beetje voor mijn tijd. Acid kirk vond ik vroeger anders wel de max.

Waar zijn de tijden dat er nog clubkes waren in mechelen :cry:

Hebde gij ooit de enigma gekend achter den toren. Als ik in eerste middelbaar zat, leek me da een geschift kotteke. Ik hoorde er toch altijd verhalen van :D
jaja den enigma daar ging kik vroeger mn boterhammekes opeten héhé!
wie draaide daar weer? was da tieke ni? :D
hehe ik at men bokes da ook op :D

Tieke denk ik ni eerlijk gezegd --> ni zeker!
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 17:37
Locatie: Mechelen

Bericht door Djiggy »

Da was inderdaad Tieke da daar draaide,ik heb daar in den tijd een paar keer guest gaan draaien op zaterdagavond.
Da was wel goe :wink:
Oud worre,ma ni afgeven zenne
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ziede wel :D
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 17:37
Locatie: Mechelen

Bericht door Djiggy »

ik weet nog da daar ne keer de pinten van't schap heb gespeeld,die bass stond daar dicht vanwege de trillingen.Ik wist da natuurlijk ni :? en draai da spel open,en ineens hangt daar een neonlamp vo mijne neus te zwieren die was losgekomen.Toen kwam Tieke zeggen da den bass moest blijven dichtstaan :lol:
Aan de schapkes waar de glazen opstonden was een visdraadje ofzoiets voorgespannen,omdat de der anders afvielen :P
Nogal inspiratie hé in die tijd :wink:
Oud worre,ma ni afgeven zenne
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

a dan toch tieke :)

was toch toffe periode eh... Put your hands on my face... i love the way you pussy taste :D
Afbeelding
Afbeelding
varth

Re: Revue in Mechelen

Bericht door varth »

MIE!! schreef:wie kent deze nog? was gelegen aan't station in Mechelen
ik kom hier just nog ne flyer tegen me de Kevin in de line-up, datum: 19.05.95 ik wist niet daar hij daar ooit gedraaid had, suprise suprise!
Resident dj's: Deg, Acid Kirk, Max La Menace, Damien, Double G, NR. Guy, Guy&Michel!

en verder op de flyer, pekkie den hond van filiberke :lol:
Ken ik niet, maar met mensen als Deg, Acid Kirk en Max La Menace als resident moet het muzikaal in ieder geval redelijk vet geweest zijn denk ik.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Revue in Mechelen

Bericht door Nostalgie90 »

varth schreef:
MIE!! schreef:wie kent deze nog? was gelegen aan't station in Mechelen
ik kom hier just nog ne flyer tegen me de Kevin in de line-up, datum: 19.05.95 ik wist niet daar hij daar ooit gedraaid had, suprise suprise!
Resident dj's: Deg, Acid Kirk, Max La Menace, Damien, Double G, NR. Guy, Guy&Michel!

en verder op de flyer, pekkie den hond van filiberke :lol:
Ken ik niet, maar met mensen als Deg, Acid Kirk en Max La Menace als resident moet het muzikaal in ieder geval redelijk vet geweest zijn denk ik.
idd pekkie en filiberke, later ook veel gebruikt op anonieme goa party flyers
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2008, 18:43
Locatie: down Davy Jones locker

Bericht door Galloper »

Ook goede herineringen aan deze club, ook weer mee naar toe gesleept door Max La Menace (eind jaren 80 begin 90) Goei herineringen aan een schoon serveerster trouwens ;)

In het zijzaaltje was een bar en tafeltjes en boven de bar was er een muurschildering van Bowie als ik me niet vergis.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Trab schreef: Waar zijn de tijden dat er nog clubkes waren in mechelen :cry:
In de kelders van de Lamot was er ook den Beethoven. Heb daar ooit nog een weekendje Franky Jones vervangen. Eén van mijn eerste clubervaringen als dj. Werd toen live uitgezonden op radio Reflex en de dj moest regelamtig in de micro afroepen "beethoven live on radio reflex" :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

tomaz schreef:In de kelders van de Lamot was er ook den Beethoven. Heb daar ooit nog een weekendje Franky Jones vervangen. Eén van mijn eerste clubervaringen als dj. Werd toen live uitgezonden op radio Reflex en de dj moest regelamtig in de micro afroepen "beethoven live on radio reflex" :lol:
:lol: Een prehistorische jingle
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten